imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Slabý dážď
12 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Kúpalisko Tehelné pole
Štadión Nemeckého telovýchovného a športového zväzu
Nové Mesto a Tehelné pole
#4944 a pole
Solaris na konci dediny
#4102 ide nevedno kam
Zimný štadión, kúpalisko a velodrom na Tehelnom poli
Nový Mercedes CapaCity po dodaní
Nové Mercedesy CapaCity po príchode z výrobného závodu
Nové Mercedesy CapaCity v areáli predajcu
Nové autobusy Mercedes-Benz CapaCity
Autobusy Mercedes-Benz CapaCity v areáli predajcu
Predné a zadné čelo Mercedesu CapaCity
Zvyšky po železničnej trati Viedenskej električky dnes v oblasti Kapitulské pole lemuje hustá a vysoká vegetácia
Zvyšky telesa bývalej trate medzi hustou vegetáciou
Zachované návestidlo neďaleko štátnej hranice s Rakúskom
Návestidlo pri trati niekdajšej Viedenskej električky v polohe "stoj"
Zvyšky stožiaru trakčného vedenia
Kilometrovník 61,3
Kilometrovník v zajatí prírody
Jediná koľajnica, čo sa ešte v roku 2011 nachádzala na Kapitulskom poli, aj to už vytrhnutá z podvalov
Na niektorých podvaloch nájdeme ešte kliny, na ktorých boli upevnené koľajnice
Násyp a podvaly tu zostávajú aj po desaťročiach od zastavenia premávky električky
Kapitulské pole
Zvyšky zrušenej trate v kilometri 61,8
"Zamaskovaný" stožiar elektrického vedenia neďaleko hraničného prechodu Petržalka - Berg
Návestidlo v zajatí prírody
Mostné pole č. 7 ešte na svojom mieste
Mostné pole č. 1 po demontáži
Mostné pole č. 1 vo vzduchu
Mostné pole č. 1 vo vzduchu
Mostné pole č. 1, ktoré bude slúžiť na výrobu dočasnej podpery pre demontáž zvyšných častí mosta
Prvý z trolejbusov Škoda 30 Tr SOR na skúšobnej jazde v Plzni
Nadvihnuté mostné pole 2 cestnej časti na pilieri č. 2
Podopreté siedme pole železničného mosta
Pole č. 6 železničného mosta počas demontáže a zvyšky lávky pre peších
Siedme pole železničného mosta po podopretí
Pole č. 6 železničného mosta pred rozobratím
Pole č. 6 železničného mosta
Posledné pole Starého mosta pred rozobratím
Pole č. 6 železničného mosta pred rozobratím
Pole č. 6 železničného mosta pred rozobratím
Pred odstránením nosníkov estakády sa vybuduje ochranná konštrukcia ponad železnicu
Prvý segment mostného poľa č. 2 po vysunutí na okraj montážnej plochy
Pohľad na vznikajúce mostné pole č. 2
Bývalý koridor Pressburgerbahnu pri pohľade od komunikácie vedúcej z diaľnice D2 k Bratskej ul., tzn. v smere trate do Petržalky
Bývalý koridor Pressburgerbahnu v smere do Petržalky v priestore medzi spojovacou komunikáciou diaľnice D2 s Bratskou ul. a samotnou diaľnicou D2; v pozadí diaľnica D2
Bývalý koridor Pressburgerbahnu v smere do Petržalky v priestore medzi spojovacou komunikáciou diaľnice D2 s Bratskou ul. a samotnou diaľnicou D2; pohľad na podvaly pravdepodobne premiestnené spolu so spodkom trate pri výstavbe diaľnice
Podvaly železnice pri diaľnici D2
Bývalý koridor Pressburgerbahnu v smere do Wolfsthalu v priestore medzi diaľnicou D2 a spojovacou komunikáciou diaľnice D2 s Bratskou ul.
Bývalý koridor Pressburgerbahnu v smere do Wolfsthalu v priestore medzi diaľnicou D2 a spojovacou komunikáciou diaľnice D2 s Bratskou ul.
Začiatok súvislého úseku telesa pôvodnej trate, ktorý začína pri spojovacej komunikácii diaľnice D2 s Bratskou ul. a končí pri štátnej hranici (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Teleso pôvodnej trate medzi komunikáciou pri diaľnici D2 a štátnou hranicou
Teleso pôvodnej trate medzi komunikáciou pri diaľnici D2 a štátnou hranicou, vpravo krmník pre poľnú zver
Teleso pôvodnej trate medzi komunikáciou pri diaľnici D2 a štátnou hranicou parí medzi najzachovanejšie časti trate
Kilometer 61.8 trate (počítané od Viedne) pribudol až po prevzatí Petržalky Nemeckou ríšou a prerozchodovaní trate
Kilometer 61.8 trate (počítané od Viedne) pribudol až po prevzatí Petržalky Nemeckou ríšou a prerozchodovaní trate
Päta stožiara trakčného vedenia
Upevňovacia zostava železničnej koľajnice na podvale použitá pri opätovnom prerozchodovaní trate na rozchod 1435 mm
Základ stožiara trakčného vedenia
Teleso pôvodnej trate medzi komunikáciou pri diaľnici D2 a štátnou hranicou (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Teleso pôvodnej trate medzi komunikáciou pri diaľnici D2 a štátnou hranicou (pohľad smerom do Petržalky)
Pôvodný kilometrovník POHÉV so vzdialenosťou od Šafárikovho nám.
Pôvodný kilometrovník POHÉV so vzdialenosťou od Šafárikovho nám.
Kilometer 61.6 s hektometrovníkom vybudovaným až pri opätovnej prestavbe trate na rozchod 1435 mm, keď sa začal aj pôvodne uhorský úsek číslovať od Viedne
Teleso pôvodnej trate medzi komunikáciou pri diaľnici D2 a štátnou hranicou (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Teleso pôvodnej trate medzi komunikáciou pri diaľnici D2 a štátnou hranicou (pohľad smerom do Petržalky)
Základ nitovaného stožiara trakčného vedenia
Zvalený hektometrovník 61.5 Nemeckých ríšskych dráh
Kilometer 61.5 s hektometrovníkom vybudovaným až pri opätovnej prestavbe trate na rozchod 1435 mm Nemeckými ríšskymi dráhami
Lianová džungľa pomaly pohlcuje zvyšky trate
Machom obrastené podvaly pri pohľade v smere do Wolfsthalu
Základ ukotvenia lana trakčného stĺpu
Podvaly obrastené machom
Základ nitovaného stožiara trolejového vedenia
Kilometer 61.3 s hektometrovníkom vybudovaným až pri opätovnej prestavbe trate na rozchod 1435 mm
Základ priehradového stožiara trolejového vedenia
Základ ukotvenia lana trakčného stĺpu
Štrkové lôžko trate a pozostatok po trakčnom stožiari
Zvyšky z keramických izolátorov pravdepodobne z pôvodného trolejového vedenia
Kilometer 61.2 s hektometrovníkom vybudovaným až pri opätovnej prestavbe trate na rozchod 1435 mm počas 2. sv. vojny
Upevňovacia zostava železničnej koľajnice na podvale použitá pri opätovnom prerozchodovaní trate na rozchod 1435 mm
Vchodové návestidlo pred stanicou Berg zostalo v polohe "stoj" (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Spodok návestidla
Blízko pri hranici na slovenskej strane zostal po elektrickej železnici semafor
Zub času sa podpísal aj na návestidle
Pohľad na teleso trate z návestidla
Pohľad na teleso trate z návestidla smerom na Wolfsthal
Detail vchodového mechanického návestidla
Držiak pre drôtovod k návestidlu
Teleso železničnej trate pri štátnej hranici na slovenskej strane
Posledný hektometrovník (61.1 km) vybudovaný Nemeckými ríšskymi dráhami pred štátnou hranicou zo slovenskej strany leží vedľa základu stožiara trakčného vedenia
V pozadí v stromoch a kríkoch teleso Pressburgerbahnu medzi hranicou a diaľnicou D2 v smere do Petržalky
Nový Starý most pred napojením vysúvanej časti na mostné pole č. 1
Do konca októbra by sa mala vysúvaná časť mosta napojiť na pole č. 1 na staromestskom brehu
Mostné pole č. 1 po osadení chodníkových častí
Starý most o niekoľko hodín dorazí k staromestskému brehu, kde ho čaká pole č. 1
Mostné pole č. 1 bolo zhotovené na staromestskom brehu Dunaja
#3102 pri budúcej zóne C Južného mesta, kde bolo do roku 2016 pole
Pole repky olejnej s bratislavskou panorámou v pozadí
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie