imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
16 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Viedenská električka / Pressburgerbahn
› Infraštruktúra
Depo v Kopčanoch s treťou napájacou koľajnicou
Strážna búdka na hranici a násype Viedenskej električky
Zvyšky po trati električky do Viedne pri Kopčanoch
Kopčianske depo v roku 2011
Budova bývalej stanice "Kopčany - Kopcsény - Kittsee"
Priecestie križujúce trať bývalej vlečky, Viedenská električka viedla neďaleko v priestore dnešnej Bratskej ul.
Na priecestí koľajnice zostali, ale vedľa neho sú z oboch strán vytrhané, pôvodná električka viedla neďaleko v priestore Bratskej ul.
Bývalá trať medzi cestným priecestím Kaukazská - Bratská a diaľnicou D2, električka viedla neďaleko v priestore Bratskej ul.
Zvyšky po železničnej trati Viedenskej električky dnes v oblasti Kapitulské pole lemuje hustá a vysoká vegetácia
Zvyšky telesa bývalej trate medzi hustou vegetáciou
Zachované návestidlo neďaleko štátnej hranice s Rakúskom
Návestidlo pri trati niekdajšej Viedenskej električky v polohe "stoj"
Zvyšky stožiaru trakčného vedenia
Kilometrovník 61,3
Kilometrovník v zajatí prírody
Jediná koľajnica, čo sa ešte v roku 2011 nachádzala na Kapitulskom poli, aj to už vytrhnutá z podvalov
Na niektorých podvaloch nájdeme ešte kliny, na ktorých boli upevnené koľajnice
Násyp a podvaly tu zostávajú aj po desaťročiach od zastavenia premávky električky
Kapitulské pole
Zvyšky zrušenej trate v kilometri 61,8
"Zamaskovaný" stožiar elektrického vedenia neďaleko hraničného prechodu Petržalka - Berg
Opustená budova hostinca, ktorý stál v priestore stanice Berg Landesgrenze
Kilometer 60 na rakúskom území zrušeného úseku trate
Vyvalené návestidlo bez návesti vedľa telesa bývalej trate
Vyvalený stĺp návestidla
Aj na rakúskej strane je stále veľmi dobre vidieť, kadiaľ viedla železničná trať
Na miestach kde boli kedysi koľajnice, rastie dnes zelená tráva
Kilometer 57 od Viedne
Zvyšky trate v km 56,9 nachádzajúce sa popri ulici s príznačným názvom
Zvyšky bývalej trate a jarné zobúdzanie prírody
Posledný stĺp trakčného vedenia sa nachádza niekoľko metrov za súčasným ukončením trate, kde už koľajnice nevedú
Posledný stĺp trakčného vedenia na súčasnom konci trate vo Wolfsthale má číslo 25
Súčasné zakončenie trate vo Wolfsthale
Wolfsthal je dnes konečnou stanicou bývalej Viedenskej električky
Návestidlo v zajatí prírody
Kopčany, Bratská ul.
Jeseň na telese zrušenej trate v obci Wolfsthal
Teleso bývalej železnice medzi rodinnými domami a pohorím Hainburger Berge
Trať vo Wolfsthale končí v km 56,6
Súčasné zakončenie trate v rakúskom Wolfsthale
V Petržalke dodnes stoja aj pôvodné koľajnice z roku 1913
Zvyšky stĺpov trakčného vedenia nájdeme aj neďaleko budovy bývalého depa
Nenápadné priečelie depa POHÉV v Kopčanoch zakryté prístreškom
Depo POHÉV v Kopčanoch vo vlastníctve ŽSR - stav v roku 2013
Svetlík depa POHÉV v Kopčanoch
Depo POHÉV v Kopčanoch vo vlastníctve ŽSR - stav v roku 2013
Depo POHÉV v Kopčanoch vo vlastníctve ŽSR - stav v roku 2013
Depo POHÉV v Kopčanoch vo vlastníctve ŽSR - stav v roku 2013
Depo POHÉV v Kopčanoch vo vlastníctve ŽSR - stav v roku 2013
Depo POHÉV v Kopčanoch vo vlastníctve ŽSR - stav v roku 2013
Depo POHÉV v Kopčanoch vo vlastníctve ŽSR - stav v roku 2013
Depo POHÉV v Kopčanoch vo vlastníctve ŽSR - stav v roku 2013
Depo POHÉV v Kopčanoch vo vlastníctve ŽSR - stav v roku 2013
Depo POHÉV v Kopčanoch vo vlastníctve ŽSR - stav v roku 2013
Pohľad od depa POHÉV v Kopčanoch k bývalej železničnej stanici Kopčany
Zadná strana depa POHÉV v Kopčanoch
Priestor medzi depom POHÉV a železničnou vlečkou na Bratskej ul.
Priečelie depa POHÉV v Kopčanoch pod strechou
Priečelie depa POHÉV v Kopčanoch pod strechou
Pozostatky pôvodnej zastávky Viedenskej električky
Pozostatok pôvodnej zastávky Viedenskej električky s osadenou novou lavičkou
Pozostatky po pôvodnej zastávke Viedenskej električky s novou lavičkou
Pozostatky pôvodnej zastávky Viedenskej električky s novou lavičkou
Pohľad na priestor pred bývalým depom v Kopčanoch smerom do Wolfsthalu
Pohľad na priestor pred bývalým depom v Kopčanoch smerom na Kopčiansku ul.
Koľajnica vyrobená Pražskou železiarenskou spoločnosťou (Prager Eisenindustrie-Gesellschaft) Kladno v roku 1916
Pohľad na priestor pred bývalým depom v Kopčanoch smerom do Wolfsthalu
Pohľad na priestor pred bývalým depom v Kopčanoch smerom do Wolfsthalu
Pohľad na priestor pri bývalom depe v Kopčanoch smerom do Wolfsthalu
Koľaj medzi bývalým depom v Kopčanoch a Bratskou ul. (pohľad smerom do Petržalky)
Bývalé depo v Kopčanoch
Bývalé depo v Kopčanoch
Bývalé depo v Kopčanoch
Bývalé depo v Kopčanoch
Staré tabuľky s orientačným a popisným číslom budovy bývalého depa v Kopčanoch
Bývalé depo v Kopčanoch
Bývalé depo v Kopčanoch
Koľaj pri bývalom depe v Kopčanoch (pohľad smerom do Petržalky)
Koridor Pressburgerbahn pod Bratskou ul. s nepripevnenými koľajnicami k podvalom (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Koridor Pressburgerbahn pod Bratskou ul. s nepripevnenými koľajnicami k podvalom (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Koridor Pressburgerbahn pod Bratskou ul. s nepripevnenými koľajnicami k podvalom (pohľad smerom do Petržalky)
Koridor Pressburgerbahn pod Bratskou ul. s nepripevnenými koľajnicami k podvalom (pohľad smerom do Petržalky), vpravo podjazd do Kopčian pod Bratskou ulicou
Koridor Pressburgerbahn (pohľad smerom do Wolfsthalu), pri mieste ktorého bolo na prelome 1950-tych a 1960-tych rokov vybudované odovzdávacie koľajisko závodu Matador
Koridor Pressburgerbahn (pohľad smerom do Wolfsthalu), vedľa miesta ktorého bolo vybudované odovzdávacie koľajisko závodu Matador
Koridor Pressburgerbahn (pohľad smerom do Wolfsthalu), vedľa miesta ktorého bolo vybudované odovzdávacie koľajisko závodu Matador
Koridor Pressburgerbahn (pohľad smerom do Petržalky), vedľa miesta ktorého bolo vybudované odovzdávacie koľajisko závodu Matador
Začiatok slepej koľaje za odovzdávacím koľajiskom (pohľad smerom do Wolfsthalu), nejde však o pozostatky Pressburgerbahn
Odovzdávacie koľajisko závodu Matador sa od pôvodného koridoru Pressburgerbahnu (na fotografii) odchyľovalo severným smerom (na fotografii húština vľavo)
Pohľad na koridor, ktorým viedla trať Pressburgerbahnu smer Wolfsthal, ktorý je dnes preťaný vyústením Bratskej ul. na diaľnicu D2 a samotnou diaľnicou
Trať Pressburgerbahnu (na fotografii približne v miestach križovatky, vľavo smer Wolfsthal, vpravo smer Petržalka) bola preťaná diaľnicou D2
Bývalý koridor Pressburgerbahnu pri pohľade od komunikácie vedúcej z diaľnice D2 k Bratskej ul., tzn. v smere trate do Petržalky
Bývalý koridor Pressburgerbahnu v smere do Petržalky v priestore medzi spojovacou komunikáciou diaľnice D2 s Bratskou ul. a samotnou diaľnicou D2; v pozadí diaľnica D2
Bývalý koridor Pressburgerbahnu v smere do Petržalky v priestore medzi spojovacou komunikáciou diaľnice D2 s Bratskou ul. a samotnou diaľnicou D2; pohľad na podvaly pravdepodobne premiestnené spolu so spodkom trate pri výstavbe diaľnice
Týmito miestami prechádzal Pressburgerbahn smerom do Petržalky; dnes bývalú trať pretína diaľnica
Podvaly železnice pri diaľnici D2
Bývalý koridor Pressburgerbahnu v smere do Wolfsthalu v priestore medzi diaľnicou D2 a spojovacou komunikáciou diaľnice D2 s Bratskou ul.
Bývalý koridor Pressburgerbahnu v smere do Wolfsthalu v priestore medzi diaľnicou D2 a spojovacou komunikáciou diaľnice D2 s Bratskou ul.
Začiatok súvislého úseku telesa pôvodnej trate, ktorý začína pri spojovacej komunikácii diaľnice D2 s Bratskou ul. a končí pri štátnej hranici (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Teleso pôvodnej trate medzi komunikáciou pri diaľnici D2 a štátnou hranicou
Teleso pôvodnej trate medzi komunikáciou pri diaľnici D2 a štátnou hranicou, vpravo krmník pre poľnú zver
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie