Zmeny v zastávkach bratislavskej MHD (od 15.12.2024)

Od polovice decembra príde k drobným zmenám na niektorých linkách MHD.

Od 15. decembra 2024 nastanú v bratislavskej MHD nasledujúce zmeny v zastávkach:

  • Linka 26 bude obojsmerne medzi zastávkami Pri kríži a Stn. Dev. Nová Ves obsluhovať aj zastávku Vápenka.
  • Linka 80 bude mať zastávku Kapitulský dvor rozdelenú na dve samostatné nástupištia:
    • smer Kollárovo nám. - nové nástupište na Úderníckej ulici,
    • smer Cintorín Petržalka - nové nástupište na začiatku Gogoľovej ulice.
  • Linky 59 65 N55 N56 budú mať zastávku Trávna premenovanú na Záhumenice podľa neďalekej električkovej zastávky (poloha nástupíšť sa nemení, zmení sa len označenie nástupíšť: E - smer mesto, D - smer z mesta).

Od 16. decembra 2024 bude linka 3 opäť obsluhovať nástupište Jungmannova v smere do Rače.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ma178rek #15:
Ale stále sú tam poobede spoje, ktoré zrazu nie sú nízkopodlažné.
Reakcia na: Trolley #14:
Už je to opravené
Reakcia na: Trolley #13:
Resp. 19:10, 19:14, 19,:21, 19:25, 19:38... Niekde nastala chyba.
V tom novom CP L33 sú chyby. Nemôže ísť napriklad 2. poradie cez víkend z Dlhých dielov 19:10 a potom 19:14 a 19:21. 🤔
Reakcia na: birch #5:
Po tej spojnici jazdia aj kamiony..
Treba ju iba zaflekovať. Prejazdná je v pohode.
Vďaka absencii osvetlenia je tam pár čiernych skládok z prerábok bytov..
Reakcia na: Urbanway 2423 #10:
Vykosiť a vykefovať krajnice by sa tam zišlo tak či tak, a vyslovene zlý je tam snáď len ten krátky úsek pri bezďákoch, ako boli nákladné koľaje.
Reakcia na: frenky #6:
Zhodou okolností bol a práve preto mi to napadlo. Nebolo by to podľa mňa o nič horšie ako jazda po Dargovskej a Gogoľovej, kde sú dosť ostré odbočenia. Odstránilo by sa tým aj otáčanie cúvaním, čo by tiež nebolo zlé. Súhlasím ale s tým, čo píše birch, že by sa tá cesta musela zrekonštruovať a vyčistiť.
Máte niekto fotku tých nových nástupíšť pri Matadorke?
Reakcia na: Urbanway 2423 #4:
Kam? Do Nestea?
Reakcia na: Urbanway 2423 #4:
Bol si sa tam teraz niekedy pozriet? Ako to tam vyzera? Ako by sa riesilo vyhybanie sa dvoch autobusov oproti sebe? Vzhladom na miestne pomery. Vies si to predstavit?
Reakcia na: Urbanway 2423 #4:
Najprv by ale tú spojnicu na Bratskú museli rozšíriť, zrekonštruovať a v neposlednom rade aj vyčistiť od početného bordelu, lebo teraz to tam vyzerá ako cesta do nejakej osady neprispôsobivých obyvateľov 😕
Nedávalo by zmysel, keby niektoré spoje do Nesta zachádzali na Cintorín Petržalka a ďalej by po Bratskej išli smer Kopčany, sídlisko? Dala by sa tým zlepšiť obsluha oblasti okolo Cintorína Petržalka za cenu vynachania jednej zastávky a predĺženia jazdnej doby o cca 2-3 minúty. Napríklad večer by tak jeden spoj vedel obslúžiť v podstate všetky zastávky na linke 80 s výnimkou Kopčianskej, stred, ktorú ale obsluhuje 99.
Slabota. Tešil som sa na ďalšie hromadné premenovanie zastávok. Napr. už dávno nebola premenovaná Rajská ani Detvianska. Dokedy budeme čakať?
Už vidím aké využitie bude mať 26 na Vápenke keď (skoro) rovnaký cieľ má L20.
A otvara sa priecestie na Sintavskej, cize vyjazdy/dojazdy L68,94 po starom a L98 pojde cez Holicsku a Topolciansku na Kutlikovu.