Zmeny v MHD od začiatku školského roka (od 2.9.2024)

Niektoré lokality budú mať od septembra zlepšenú obsluhu linkami MHD.

Od 2. septembra 2024 bude na linkách bratislavskej MHD opäť platiť prevádzkový režim Pracovný deň, školský rok. Výnimkou budú linky 31 39 87, ktoré až do 13. septembra premávajú v prázdninovom režime.

Linka 131 začne premávať od 15. septembra a linka 184 od 16. septembra.

Zároveň prichádza od 2. septembra k niekoľkým drobným zlepšeniam obsluhy vybraných lokalít linkami 21 a 79 a k viacerým zmenám v zastávkach. Linky 25 26 92 budú mať v pracovných dňoch popoludní a večer pridané spoje na Opletalovu, VW5 a opäť budú premávať aj v sobotu po rannej zmene.

Zmeny trás liniek

  • Linka 21 bude mať vybrané spoje v špičkách pracovných dní predĺžené až po zastávku Jána Jonáša pri sídlisku.
  • Linka 23 počas školského roka obojsmerne nebude zachádzať na Segnáre.
    • Segnáre budú naďalej obsluhované linkou 30 s dobrým intervalom.
  • Linka 79 bude mať vybrané spoje v pracovných dňoch dopoludnia (3x) a popoludní (3x) predĺžné zo Stn. P. Biskupice na Podunajskú ulicu, kde zabezpečí lokálnu obsluhu tejto oblasti.
    • Tieto spoje budú predĺžené po okružnej trase Stn. P. Biskupice – Dvojkrížna – Kazanská – Uzbecká – Vrakunská – Podunajská – Estónska – Hradská – Uzbecká – Kazanská – Dvojkrížna – Stn. P. Biskupice.
    • Na uvedenej trase autobus obslúži všetky zastávky.

Zmeny v zastávkach

Zmenené budú názvy štyroch zastávok:

Pôvodný názov Nový názov
Agátová (na Saratovskej ul.) Dúbravčice
Čiližská Stn. Vrakuňa
Rušňové depo I Železničné múzeum
Rušňové depo II Rušňové depo

Zmeny obsluhy zastávok:

  • Linky 20 23 30 N21 a Šk6 obojsmerne obslúžia novú zastávku Agátová na Agátovej ulici pri novovybudovanom bytovom komplexe.
  • Linky 39 63 163 a N74 budú opäť obsluhovať zastávku Martinský cintorín.
  • Linky 52 56 a 65 budú obsluhovať novovybudované nástupište zastávky Tbiliská.
  • Linka 68 bude opäť obsluhovať zastávku Prístavná v smere jazdy k Trnavskému mýtu.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #28:
Nie, tie spoje VW 1 - VW 2 dať ako linku 24, alebo namiesto toho k VW 2 vrátiť L21.
Reakcia na: Trolley #27:
Vrátiť do trasy Hlavná stanica - Šafárikovo námestie cez Miletyčovu?
Ešte by mohli tú L23 znormalizovať.
Reakcia na: Michael330 #25:
A nezabudnut obnovit linku č. 5 💗
Čo tak posilniť aj iné spoje z okrajových častí mesta smerom do centra alebo v smere na Hlavnú stanicu prípadne Autobusovú stanicu? Čo tak zaviezť aj električky ktoré už premávali a mali svoje opodstatnenie ale ste ich zrušili napríklad takú L8 z Ruzinova do centra alebo niečo z hlavnej stanice na Nové mesto
Reakcia na: Petto #23:
Sorry, nevšimol som si, že aktuálny CP je z 1.7.2024. 😵
Reakcia na: triskaidekafobia #22:
Sak to bolo aj v juni pred prazdninami.
del
Reakcia na: Ttom #19:
To by bolo reálnejšie v tej odbočke... Predsa len v tej zákrute sú rozhlasové pomery horšie a častokrát je pri tuneli nejaká menšia kolóna áut a nastáva pravidelne prudšie brzdenie ..
Reakcia na: si #18:
Podľa najnovšej verzie Pravidiel modrého života už len HV😁.
Reakcia na: Petto #17:
ako áno, smer Dúbravka by buď musel byť vyasfaltovaný kúsok krajnice hneď za podjazdom, alebo spraviť zastávku v tej odbočke smer Tech.sklo a potom by odbočila hneď naspäť do Dúbravky 🤔
Reakcia na: johnnyjanko #16:
ale divim sa ze v ramci skracovania nazvov miesto lokomotivy/rusna nepouzili skratku HDV 😃
Reakcia na: Ttom #12:
Nápad dobrý, ale realizacia mi príde ťažšia. Jednak od podjazdu lavotociva zákruta a hneď na to kopec.
Reakcia na: Andrej #15:
No to sa asi nejaký echt šotouš sťažoval, že lokomotíva je fujfuj zakázané slovo, podobne ako vagón, semafor alebo zákruta. Z takých slov dostávajú pravoverní železničiari mdloby a vyrážky.
Reakcia na: Trolley #14:
A hlavne, čo za blbcov si myslí DPB že vozí, že sa bál že niekto nepochopí čo je to Lokomotíva? 🙄
To sú mi ale zmeny. Najprv Lokomotívne depo I a II premenujú na Rušňové depo I a II, aby ho potom mohli premenovať na Železničné múzeum a Rušňové depo. To sa nemohlo spraviť už pri prvom premenovaní? Jaaj aha. Zabudol som. Premenúvam, čo som premenoval. 😃
To sú zlepšenia na úrovni MHD Prievidza (nič proti Prievidzi). 😁
Reakcia na: Vlado71 #10:
tam sa skôr mala spraviť zastávka pre L20 pred podjazdom..to by aj z Tech.skla bolo relatívne blízko, aj pre tých záhradkárov a pár obyvateľov z priľahlej oblasti.. keď môžu existovať samostatné zastávky ako Kamenáče aj Krpáš, tak táto by mala určite väčší význam
A kde sa tam bude tá 21 točiť a prestávkovať? Nemohli ju vrátiť k VW 2, aby L 23 nejazdila ala SAD?
Mohla by sa vrátiť aj 20 do pôvodnéj trasy aby obsluhovala aj Technické sklo lebo dostať sa do roboty 23 na Technické sklo je už ťažká veda a není tam malo firiem