Výluka na račianskej nočnej linke N55 (4. – 21.7.2024)

Do Rače bude mimoriadne premávať nočná električka z Hlavnej stanice.

Pre opravu Račianskej ulice bude od noci 4./5. júla do noci 20./21. júla 2024 zmenená organizácia nočnej dopravy z Hlavnej stanice do Rače.

  • Mimoriadna nočná električková linka N7 bude premávať po trase Hlavná stanica – Blumentál – Račianske mýto – Stn. Vinohrady – Rača, Komisárky.
    • V uzle Detvianska bude na spoje linky N7 nadväzovať autobusová linka N55 v smere Na pántoch.
    • Na zastávke Hečkova bude od noci 5./6. júla zabezpečený prestup na nočnú linku N56 smerom na Zlaté piesky.
    • Električka bude na všetkých zastávkach zastavovať iba na znamenie.
      • Pred vystupovaním z vozidla bude preto potrebné stlačiť tlačidlo otvárania dverí v dostatočnom predstihu pred zastávkou.
  • Autobusová nočná linka N55 bude premávať po skrátenej trase Detvianska – Púchovská – Na pántoch.
    • V uzle Detvianska bude obojsmerne zabezpečená nadväznosť medzi linkami N7 a N55.
    • Zastávku Detvianska bude obsluhovať na autobusových nástupištiach na Detvianskej ulici (nást. C a D).
    • Namiesto neobsluhovaných zastávok Bukovinská a Rostovská bude možné využiť zastávku Hybešova.
    • Zastávky Povraznícka, Nám. slobody a Kollárovo nám. (nást. D a E) nebudú počas výluky nočnou dopravou obsluhované.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ma178rek #59:
párkrát sa čakalo na stanici, inak bez problémov, a to dokonca niektorý deň mala N55 aj mimoriadnu udalosť, kde musel ísť záložák s meškaním a zvládlo sa to ...
No ako sa osvedčila N7 stíhali sa obraty alebo nie???
B
Reakcia na: Trolley #57:
Čítal, aj som naň odpovedal v #53.
Reakcia na: 810zssk #56:
A čítal si môj koment?
Reakcia na: Patari_k #54:
No veď preto hovorím že tam budú škodovky.
Reakcia na: Patari_k #54:
Ale ak si pozrieš výjazd na stanicu od STU, máš tam piktogram, že spoj nemusí byť nízkopoddlažný. Ďalšie odchody 1/51 ho už nemajú.
Reakcia na: 810zssk #53:
Tak ked si pozreš linku jedna ked to jazdí to poradie 1/51 este ako linka jedna tak tam je že spoj je NP
Reakcia na: Trolley #51:
N7 nemá uvedenú nízkopodlažnosť, teda sa tam neuvádza ak niektorý spoj garantovaný nie je. Z nejakého dôvodu DPB na nočákoch nikdy negarantoval NP vozy ani keď tam pravidelne vypravované byť mali a aj záložáky boli NP (na abusoch a tbusoch to dnes už samozrejme relevantné nie je).

Každopádne pri tom výjazde ide očividne o chybu a budú tam Škodovky.
Reakcia na: Depebe #50:
Výhody sú v tom, že nemusíš nastupovať niekde na ceste, na tráve, v prípade dažďa sa môžeš schovať pod prístrešok a obslúži sa väčšie územie.
Prečo je pri 1/51 piktogram spoj nemusí byť zabezpečený nízkopodlažným vozidlom uvedený iba pri výjazdovom spojí na hlavnú stanicu a pri ďalších odchodoch, ani na N7 už nie?
Reakcia na: si #49:
V tomto prevedení v akom je to teraz, nevidím žiadne výhody oproti N55.
Celkovo pravidelná premávka nočných električiek popri terajšej nočnej sieti čo máme, mi nedáva moc zmysel.
Reakcia na: Depebe #48:
ma to svoje vyhody aj nevyhody.... pokial by ale ten elektrickovy nocak dokazal vymiest aj centrum, tak okrem cestujucich na masokombinat by to pre substrat bolo cisto prakticke.... (co po dokonceni petrzalskej trate spravit aj nocnu 3 by mohlo byt zaujimave, teda ak si odmyslim napatove vyluky a z toho vyplyvajuce nahrady.....)
Reakcia na: Trolley #47:
Práve sa tu rozprávame o tom, aké je to nepraktické...
Reakcia na: Depebe #46:
N7 môže ostať, rovnako ako zlúčené linky N55 + N56
Reakcia na: Trolley #44:
A po výluke by sa zase odlúčili?
Reakcia na: Ecomat #43:
Čo bolo na nočákoch pred kovidom bohužial neviem. Čerpal som z vlastných skúseností z nedávneho obdobia.
Fungovať sa určite dať bude, len sa bude podľa mňa častejšie meškať, práve kvôli tým časom na N7. Najväčšie zdržanie podľa mňa aj tak spôsobia prestupujúci cestujúci, ale to sa nedá nejak lepšie vyriešiť, lebo električka
Reakcia na: Ecomat #43:
Tu mi napadlo či by sa N55 a N56 nedali zlúčiť do jednej linky v tomto prípade.
Reakcia na: Depebe #37:
v časoch predkovidových bolo zcela bežné, že nočáky v piatky a soboty odchádzali zo stanice namiesto :30 v rozmedzí :35 až :40 lebo sa čakalo na niečo zmeškané (najviac N61 a N70), a to nemusela byť ani žiadna akcia v meste, hlavne vtedy v tých nočákoch cestovalo o poznanie viac ludí ako dnes, čiže po trase ani nebolo velmi kde dobiehať meškanie a fungovalo sa...
necelý mesiac trvajúci výlukový stav v Rači kde budú časy na knap sa dá prežiť si myslím v pohode. N95 jazdí často na otočku už pomaly rok.
Reakcia na: Depebe #39:
Teraz sa na Račianskom FB sťažujú ľudia, že na seba nečakajú 52 a X52 pri žel. prejazde. Základnú vec nevedia zabezpečiť..
Reakcia na: Ma178rek #40:
Záleží na vodičoch... Podľa toho ako sa postavia, tak idú. Ja som tiež toho názoru, že tie linky kde je menej času na obrat by mali chodiť čo najskôr, ale je pravda, že aj keď odchádza nejaká linka posledná a je málo ľudí, dobehne to bez problémov. Napríklad N21 má vyrovnávací čas len 2 minútky, ale keď ide prvá, na Hroboňovej už väčšinou vetrá 30 sekundový nadbeh