Ukončenie rekreačnej dopravy (od 4.11.2023)

S príchodom neskorej jesene bude obmedzená premávka do rekreačných lokalít.

Bratislavská integrovaná doprava informovala, že od soboty 4. novembra 2023 bude ukončená tzv. sezónna rekreačná doprava v rámci Integrovaného dopravného systému v Bratislavskom kraji.

  • Linka 43 nebude vykonávať spoje na Kačín. Všetky spoje budú premávať iba po trase Patrónka - Železná studnička - Lesopark.
  • Linky 144 a 154 na Kamzík a k Horárni Krasňany nebudú dočasne premávať.
  • Na linkách 219 240 250 275 a 277 bude ukončená rozšírená preprava bicyklov na vonkajších cyklonosičoch. Naďalej bude možná preprava najviac dvoch bicyklov vo vnútri autobusu podľa štandardných podmienok.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #48:
Ja som sa vyjadril čisto len k tvz. "progresívnemu ideovému prúdu."
Nehodnotil som ani výsledky vedenia mesta, ani ich prehrešky. Iba ma čisto hnevá, že akonáhle niečo nevychádza podľa predstáv, musí to byť hneď "progresívne" nedajbože "slniečkárske."
Reakcia na: keks #47:
Prečo hneď tá čiernobiela optika?

Súčasné vedenie je najlepšie v novodobej histórii, zároveň dosť ďaleko od najlepšieho možného. Uviesť hmatateľné a odvratitelne resty by malo byť v záujme každého, kto je a chce byť hodnotený.
Reakcia na: gejza #45:
Samozrejme, ideový prúd stagnácie, prípadne dokonca degresie by bol isto lepší. Prniesli by menej chaosu a oveľa viac koncepcie, ak by sme sa už nikdy nepohli vpred a ostali v presne rovnakom stave ako napr. pred 10 rokmi.
Len či by sa ľudia opäť nezačali sťažovať, že inde rastú platy, krajiny sa posúvajú, len my stojíme na mieste....
Reakcia na: gejza #45:
Nemilý priaznivec starých časov, mám právo vyjadriť svoj názor úplne rovnaké ako ty. Vrátane názoru na konkrétne osoby.
Reakcia na: S499.1023 #44:
nie je to folklór - len poukazujú na chaos a absenciu koncepcie, pričom správne pomenúvajú ideový prúd, ktorý títo nositelia chaosu a bezkoncepčnosti reprezentujú .... Igor, diskusia je práve preto taká pútavá, že ľudia majú rôzne názory a dokážu ich aj obhajovať. Áno - si v istých oblastiach odborník, áno - máš určite zaujímavú prax a áno - rád si prečítam príspevky, kde objasňuješ (pre teba základné) pojmy nám laikom, avšak nič z toho Ťa neoprávňuje uzurpovať si právo na pravdu a kádrovať ostatných.

A teraz by bolo fajn vrátiť sa k predmetu článku, ktorým je ukončenie rekreačnej prepravy. .... určite je mnoho iných lokalít, kde by sa mohla rozšíriť premávka rekreačnej dopravy a mohla by fungovať aj dlhšie, než len od neskorej jari do polovice jesene, ale v aktuálnej mizérii som rád, že ešte existuje spoj aspoň na "vaškutáčku". Chcem veriť, že to, čo sa teraz dočasne pozastavilo nezabudnú na jar znova obnoviť.
Reakcia na: Jezo #42:
To už je tu od Si a Zákazníka taký obvyklý folklór - čokoľvek sa im nepáči, nazvú to progresívnym, prípadne vo vyššom stupni transgresívnym.
A to, prosím, bol Si (ak už to nie je nejaký úplne iný Si), jedným zo zakladateľov iMHD.
Reakcia na: ivanbuto #38:
Istú dobu nerobilo, ale to je iný príbeh. Už vtedy kapacity existovali - bol GIB, ÚHA, "bežné" oddelenia magistrátu. Nebolo nutné zakladať ďalšiu organizáciu s celou riadiacou štruktúrou.
Reakcia na: si #39:
Tak neviem, oznacit OLANO ci KDH za progresivcov... Hlavne ak je rocny poplatok 300EUR...

https://mynovohrad.sme.sk/c/23226654/v-okresnom-meste-coskoro-spustia-parkovacie-automaty-rocne-karty-vyjdu-stovky-eur.html

"Schválené VZN v meste zavádza i používanie parkovacích kariet. Určené sú pre obyvateľov žijúcich v lokalitách so spoplatneným parkovaním či podnikateľov.

Parkovacie karty budú platné jeden rok, cena za jedno vozidlo bola stanovená na 300 eur."
Reakcia na: Pajo #36:
Vyckaj casu ako hus klasu . Mame novu vladu, ktora si urcite lepsie posvieti na fungovanie mesta.
Reakcia na: si #39:
No, presne ako som hovoril. 🙂
Reakcia na: ivanbuto #37:
"len sa čudujem, ako Ti záleží na zlepšení údajnej "pliagy" paas"
tak neocakavam zeby sa progresivci vzdali dalsieho zdanenia motorizovanej casti obyvatelov mesta (lebo nic ine ako dalsia dan to v tomto podani nie je) a tak by bolo aspon dobre aby do tejto pasce nepadali ludia zbytocne....

"na druhej strane neustále spochybňuješ základné princípy spoplatneného parkovania. "
nuz ked to v tomto meste robia tak ako to robia, tak mi ani nic ine nezostava.... cudzincom si aj vo vlastnej mestskej casti, casto staci prejst o ulicu vedla.... dolezite je hlavne aby si zaplatil co najviac....
a keby to mesto aspon myslelo nejak rozumne s verejnou dopravou a to aj dlhodobo a konzistentne tak by sa to tazenie proti autam dalo pochopit, ale pokial buzerujes tych co si dopravu zabezpecuju vo vlastnej rezii a popri tom obmedzujes ponuku vhd tak by si vedenie mesta zasluzilo patadvadsat po holej a potom na pranier 😃
Reakcia na: Viko #34:
Myslím, že veľa z kritiky MIB na tomto fóre je úplne z iného súdka.
Ale teda "bežnú agendu", ktorú spomínaš, pred r. 2018 mesto takmer nerobilo (s výnimkou manuálov, ktoré sa tvorili na pôde ÚHA).
Reakcia na: si #26:
Nie vo všetkých európskych mestách sa označuje modrou, napr. ani v susednej Viedni nie.
Áno, je to na diskusiu, len sa čudujem, ako Ti záleží na zlepšení údajnej "pliagy" paas, na druhej strane neustále spochybňuješ základné princípy spoplatneného parkovania.
MIB je luxusný tunel…. Peňazovod ktorý odčerpáva všetky voľné financie na účty Vallových kamarátov a spriatelených firiem… tam by mala vletieť NAKA a dávať putá
Reakcia na: Viko #34:
Určite je pre mesto dobré, že nejkaý MIB vôbec existuje. Lenže ľudia budú pindať aj tak. A keďže som tiež iba človek, tak pindať budem tiež.
Reakcia na: keks #33:
Lenže MIB v dnešnej podobe robí bežnú agendu - je autor manuálov a zadávateľ súťaží. Nie pracovisko, ktoré by hľadalo pozíciu Bratislavy vo svete pre rok 2030, 2050 atď a určovalo, kedy aké kroky spravíme na jej dosiahnutie. A z tohto rozporu pramení veľká časť kritiky, že načo vlastne vznikol.
Reakcia na: si #31:
Ľudia si veľmi radi nájdu nejakú entitu, ktorá im vadí, na ktorú môžu zniesť všetko zlo sveta a bez ktorej by bol svet hneď ružovejší.
V tomto prípade je to MIB. Lenže mesto nejakú koncepciu potrebuje a faktom je, že Bratislava ju nemala.
A teraz sa, prosím, netvárme, že zrušenie MIB by naše problémy mávnutím čarovného prútika vyriešilo.
Vodiči by stále odchádzali do predčasného dôchidku, peňazí by bol stále nedostatok, schonosť niečo reklamovať by sa sama od seba nezjavila...
Okrem toho, aj keď sa na MIB minú nemalé peniaze, tak mesto šetrí na veciach, ktoré predtým robili firmy za drahšie, než keď si ich robí mesto samo...
Reakcia na: Relé556 #27:
A teraz má?
Reakcia na: Relé556 #27:
a teraz mame co ? omalovanky na ceste podla nejakej architektonickej a koncepcnej buducnosti v kombinacii s redukciou verejnej dopravy, neschopnostou reklamovat nedostatky u zhotovitela DKR, realizaciu petrzalskej radialy s harmonogramom v podobe trhacieho kalendara, ....
to je proste to co toto mesto urcite potrebuje....
Reakcia na: Mario2375 #29:
Ja si tiež myslím, že stavanie škaredých, megalomanských sklenených budov je viac dôležité ako mať použiteľnú dopravu.