Úprava premávky liniek MHD (od 7.3.2022)

Linky 3, 7 a 31 budú od pondelka premávať častejšie.

Po skončení jarných prázdnin od 7. marca 2022 budú linky bratislavskej MHD premávať naďalej v pracovných dňoch v režime školských prázdnin.

Výnimkou budú linky 3 7 31 39 58, ktoré budú premávať podľa cestovných poriadkov platných pre pracovný deň školského roka.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Rudiger1953 #68:
To nie je električka 3, ale tzv. námrazovka, čo je električka ktorá preráža prípadnú námrazu na trolejovom vedení, aby tam električky ráno neuviazli.
Prečo električka č. 3 premáva o 1,2,3 a 4 ráno?
Na zastávke Jungmannová sú špatne položené koľajnice a tak pri prechode električkou ozýva sa príšerné škrípanie, ktoré sa široko, ďaleko ozýva. Prečo?
Reakcia na: grafik3 #62:
Je tam jeden rozdiel: Cez pracovne dni je jeden spoj o minutu posunuty (zo zast. Planet o 6:06, cez prazdniny 6:05) Ten posun mi sice nedava zmysel, ale je tam.
Reakcia na: Trolley #65:
To je taky dvojaky oznam. Cestujuci + skryto pre soferov 😁.
Reakcia na: Petto #63:
Keďže z pohľadu cestujúceho sa CP L39 nemení, tak načo sa potom píše aj o L39? Dobre, kto si chce pozrieť konkrétne poradie, tak nech na internete sú 2 stĺpce, prípadne sa to vymyslí inak. Ale na zastávkach kľudne stačí aj jeden stĺpec pre pracovný deň (ako to istú dobu bolo) a jeden pre víkendy a sviatky.
Reakcia na: Solider #59:
Toto nie je niečo, čo má mňa ako zákazníka zaujímať. Dopravný podnik je firma ako každá iná. Podľa mňa nie je normálne, aby sa dvíhala cena služieb, keď ich kvalita klesá.
Keby ti teraz tvoj dodávateľ elektriny alebo plynu domov poslal info, že zvyšuje cenu služby, ale bude ti elektrinu/plyn dodávať len v nepárne hodiny dňa, lebo sa mu to inak neoplatí, tak budeš spokojný, lebo veď teda sa to naozaj neoplatí, alebo budeš naštvaný a budeš hľadať inú alternatívu?
Reakcia na: grafik3 #62:
Z pohladu cestujuceho bez zmeny, z pohlady sluzieb su ine odchody na poradiach.
Vtipne info, kedze spoj c 39 premava pocas pracovnych dni rovnako ako v rezime skolskych prazdnin.
Reakcia na: henko151 #57:
Na linku 65 sa kĺby nasadili pôvodne kvôli doprave na Zlaté piesky počas leta, v zime sú tam možno naozaj zbytočné. Ale, ako tu už bolo navrhnuté, ideálne by bolo cez víkend viesť vložené spoje v úseku Čiližská - ZP a prípadne aj v úseku Tbiliská - Na pántoch. Medzi ZP a pántami by bol 15 min interval cez víkend naozaj zbytočný, to radšej dať 15 min interval na linku 53.

Celkovo je v našej sieti dosť liniek, ktoré by si zaslúžili lepší interval nie preto, že jazdia plné, ale preto, že sú momentálne neatraktívne. Ako som už viackrát spomínal linku 50. Väčšina spojov nejazdí narvaná, no 12 min interval v špičke je neatraktívny, tak väčšinou jazdím z centra do Ružinova električkami, hoci musím prestupovať. A aj ten prestup mi teraz rozbili, keďže 3 a 9 nebudú mať rovnaký interval a spoľahlivý bude prestup len zo 4 na 9 (no 4 niekedy mešká, tak možno ani ten nie).
Reakcia na: keks #40:
Úplný súhlas so všetkých tvojimi príspevkami. Je evidentné, že na električkach sa výrazne zredukoval interval v každom čase a v každom režime ale tu sa idú diskutujúci tváriť, že je to vlastne ok. Je hanbou DPB aj mesta, že verejnosti prezentujú električky ako nosný dopravný systém ale od pandémie z neho uberajú na intervaloch a bez komentára. Každé zlepšenie v ich poňatí, znamená zhoršenie intervalu prípadne úplne zrušenie linky. Určite za to môže nedostatok vodičov aj výpadky cestujúcich počas lockdownov ale takto to aj treba prezentovať verejnosti.
Reakcia na: keks #40:
Nerozumiem, čo s tým má DPB - stratu predsa uhrádza objednávateľ a tým je mesto, a môže si povedať, že toľko jednoducho nezaplatí a žiada obmedziť poskytovanie služby primerané počtu prepravených cestujúcich.

Ja osobne verím tomu, že sa postupne cestujúci do MHD vrátia, aj keď na čísla z roku 2019 sa tak skoro nedostaneme.
Reakcia na: IBBI #52:
Porovnanie :
Teraz som to videl vs. počítadlá cestujúcich..
Reakcia na: Petto #49:
Nešiel som tou linkou asi rok cez víkend. Ale pamätám si z čias, keď tam jazdili NB12ky cez víkend, tak vedelo to byť slušne plné od Vrakune po Avion, kde sa zvyklo osadenstvo vymeniť a po Zlaté Piesky to vedelo byť zaplnené. Následne autobus až do Rače bol zväčša poloprázdny (teda všetci sedeli, väčšinou 1 osoba na dvojsedačku) . DPB isto o zaplnení vozidiel má lepšie a presnejšie dáta z APC, ale napadá mi, ak teda medzi Vrakuňou a Avionom, prípadne Zlatými Pieskami je rozdielný dopyt po 65ke ako medzi Vajnormi a Račou, tak mohli by sme mať z Čilížskej interval 15 minút a každý druhý spoj ukončiť niekde pri Avione, pri Depe Jurajov Dvor alebo na Zlatých Pieskoch.

Z Vrakune je Avion najbližšie OC, autom to trvá do 10 minút, 65kou maximálne 14 minút a každým iným spojením MHD s prestupom to bude trvať aspoň 30 minút. Preto si myslím, že minimálne medzi Vrakuňou a Avionom by ten 15 min interval na 65 bol lukratívny.
Reakcia na: Petto #49:
Po trase je Cudzinecká polícia, ktorá v najbližších týždňoch bude navštevovaná celkom často (inak funguje nonstop, tak by možno bolo dobré zamyslieť, či by sa tam nemal dočasne potiahnuť nočák)
Reakcia na: si #54:
Ale ved tu linku poznam velmi dobre. Cez vikend tam boli kratasy a vzdy stacili. Kazdy sedel. Ano, obcas bol plny bus, ale kazdy sedel. Ale to len v jednom useku a len v konkretnom case. Tam kratasy a 30 min. staci.
Reakcia na: IBBI #52:
to ze tam chodia klbaky v 30 min intervale prazdne ale neimp;likuje to ze by tam aj kratasy v 15 minutovom intervale boli znovu prazdne....
dana linka nepremava uplne neobyvanym uzemim, akurat ze 30 minutovy interval na linke v meste je znacne neatraktivny a tak kto moze, ide tu trasu autom (a da ju hrubym odhadom do 20 minut dvere-dvere)....
Reakcia na: Petto #45:
Keď už spomínaš tú 41, tak ja na jej trase bývam a používam ju v podstate len v špičkách pracovných dní, kedy chodí v ako-tak akceptovateľnom 15min intervale. Rád by som ňou chodil častejšie aj v sedle a cez víkend ale žiaľ šanca rozumne sa trafiť sa do odchodu spoja v 30min intervale, keď zrovna niekam potrebujem vybehnúť, je veľmi malá a preto volím raďsej auto alebo bike. A predpokladám, že vačšina ľudí, ktorí majú aj alternatívu voči MHD rozmýšľa podobne.
Reakcia na: david1 #50:
Ale tie klbaky chodia PRAZDNE! Prave vcera som ich na 65 niekolko videl. Tam aj pri 30. min. stacil vzdy kratas na to, aby kazdy sedel
Reakcia na: keks #27:
Spoj na stanicu ti pomôže ako všetkým ostatným.. prestup na nočáky.

Po 23:00 je všade ukončovaná prevádzka denných liniek .
Niekde aj skôr napr. Kramáre.
O Karlovke by som pomlčal. Tam je kapacita v električkách aj teraz prepálená vs.dopyt.
Reakcia na: IBBI #46:
Mal tam byť 15 min.int.
No nakoniec nechali pôvodný, ale dali klbáky..
V istých časoch tak kraťas nestíhal pri 30 min.int.