ZSSK revitalizuje svoje predajné miesta

Predajné miesta na železničných staniciach majú postupne dostať jednotný dizajn.

Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) v rámci budovania vizuálnej identity začala postupne s revitalizáciou svojich zákazníckych centier a predajných miest. Po vizuálnej transformácii 13 zákazníckych centier bola na jeseň 2020 vykonaná aj revitalizácia prvého predajného miesta na železničnej stanici v Malackách. "V rámci revitalizácie sa stena na strane pokladní vymaľovala nabielo, odstránili sa staré nástenky, osadili sa nové panely so špeciálnym dorazom do podlahy, ktorý slúži ako označenie vystupujúcej časti panelu do priestoru pre nevidiacich (doraz prešiel schválením Únie nevidiacich a slabozrakých), všetky informácie sa presunuli do informačnej knihy, ktorá je súčasťou nového panelu, ako aj na novú digitálnu obrazovku, na ktorej sa zobrazujú informácie o mimoriadnostiach či prípojných spojoch MHD a ktorá bude slúžiť aj na marketingové účely ZSSK," priblížil modernizáciu Tomáš Kováč, hovorca ZSSK.

Na základe zrealizovaného prieskumu ZSSK uvádza, že nový dizajn predajného miesta hodnotí pozitívne veľká väčšina opýtaných cestujúcich. Taktiež sú cestujúci spokojní aj s dostupnosťou informácií. Po skúsenostiach s pilotnou revitalizáciou chce ZSSK pokračovať v redizajne ďalších predajných miest, ktorých má v súčasnosti vyše 200. "Modernizácia, odstránenie vizuálneho smogu, jednotný štandardizovaný dizajn či prehľadnosť informácií – to všetko budú po novom spĺňať jednotlivé predajné miesta ZSSK, čo cestujúcim prinesie lepšiu orientáciu na staniciach a zároveň sa tým podporí značka ZSSK," približuje hovorca ZSSK prínosy revitalizácie.

V súvislosti s ochranou zdravia počas prebiehajúcej pandémie sa ZSSK rozhodla inštalovať na železničných staniciach dezinfekčné dávkovače pre cestujúcich. "Dňa 29. 1. 2021 už boli namontované dávkovače s dezinfekčným prostriedkom na 4 bratislavských staniciach (Bratislava hl. st., Bratislava-Vinohrady, Bratislava-Nové Mesto a Bratislava-Petržalka). Štandardne sa bude osádzať 1 dávkovač, v prípade väčších staníc môžu byť umiestnené aj 2 kusy dávkovača na stanici. ZSSK v najbližšej dobe plánuje inštaláciu dezinfekčných zariadení na všetkých tarifných bodoch ZSSK. Dávkovače na dezinfekciu sú už od júna 2020 súčasťou zákazníckych centier ZSSK," uviedol Tomáš Kováč.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: N/A #7:
"Z princípu je úplne jedno ktorá zo štyroch strán by mala ten rezort, keďže ani v jednej z nich nemajú odborníkov ktorí by reálne rozumeli verejnej doprave." ..... som síce len laik, ale mal som pocit, že "krátkodobý štátny tajomník" sa v tom celkom vyznal - a práve preto musel odísť
Reakcia na: N/A #7:
Kedze som zmenil posobisko a teraz do niektorych zalezitosti vidim lepsie, mozem tvrdit, ze to co si napisal, sa moze zdat vonkajsiemu pozorovatelovi. Ale v skutocnosti az neskutocnym sposobom zalezi na tom, aky je minister a statny tajomnik. Pritom ani tak nejde o ich odborne podkutie, ako skor o rezim fungovania, aky na svojom ninisterstve zavedu.
Reakcia na: lostrail #6:
Z princípu je úplne jedno ktorá zo štyroch strán by mala ten rezort, keďže ani v jednej z nich nemajú odborníkov ktorí by reálne rozumeli verejnej doprave. Tu je to ale závislé aj od ministerstva financií - MDV by síce mohlo nalievať menej peňazí do NDS a pridať ŽSR, no systematické riešenie by to určite nebolo.
Reakcia na: N/A #2:
Velmi zavisi od toho, akej strane patri rezort, bohuzial. A kedze doprava patri mafianom, mozeme cakat, ze tu zasadnejsi posun nenastane.
Reakcia na: N/A #2:
Asi tak rovnako ako všetky predchádzajúce. Doležal v tom vidí akurrát zdroj príjmov pre "našich ľudí" ako je pán štátny tajomník.
Reakcia na: N/A #2:
Ešte mi napadlo, či by sa to vyriešiť nejako cez EU fondy alebo je na to už neskoro/nedajú sa na to čerpať? Pripravuje sa v súčasnej dobe aspoň niečo, čo sa Hl. st. týka (štúdia, zámer,...), alebo sme na mŕtvom bode?
Reakcia na: N/A #2:
Rozumiem tomu správne, že ZSSK vlastní samotné pokladne (príp. iba ich vybavenie ako počítače, vitríny a pod.) a ŽSR vlastní celú budovu?
Reakcia na: Urbanway 2423 #1:
Nezabúdaj že osadenie panelov je v réžii ZSSK, zatiaľ čo rekonštrukcia Hlst je v kompetencii ŽSR, ktoré na niečo nemajú financie. Doležal mal síce veľké reči o komplexnej prestavbe, no táto vláda nám ibe neustále dokazuje, ako veľmi má železničnú dopravu na háku.
Počíta sa v horizonte 5 rokov s rekonštrukciou Hlavnej stanice a revitalizáciou predstaničného priestoru alebo sa výmena okienka a osadenie panelov bude považovať za "rekonštrukciu?"