Dočasné obmedzenie premávky vlakovej linky S65 (od 12.1.2021)

Premávať nebude 14 párov vlakov.

Pre následky zvýšenej chorobnosti bude v termíne od 12. januára 2021 do odvolania pozastavená premávka väčšiny vlakov Železničnej spoločnosti Slovensko na linke S65 zaradenej do IDS BK (Reca - Senec - BA-Petržalka). Prerušená tak bude aj premávka osobných vlakov medzi stanicami Nové Mesto a Petržalka, s výnimkou jedného ranného páru spojov (6:56 z Nového Mesta do Petržalky a 7:23 z Petržalky).

Cestujúci môžu využiť vlaky linky S60 v kombinácii s linkami MHD.

 

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Trolley #46:
Skus forum na vlaky.net. Podla mna nikdy dvojkolajna nebola, kedze vsetky prilahle useky boli jednokolajne, ale je to len domnienka.
Reakcia na: Trolley #45:
Nikto nevie?
A trať Rusovce - Rajka bola vždy jednokoľajná? Lebo zo ŽST Rusovce idú v smere na Rajku 2 koľaje, z toho 1 slepá (vpravo), potom nasleduje jednokoľajný úsek a následne sú opäť 2 koľaje z toho tá vpravo v smere na Rajku je slepá.
Reakcia na: si #43:
Vyplývalo by to tak aj z fotogalérie, na ktorú som včera poslal odkaz - na jednej z posledných fotografií je porovnaný pohľad na pôvodne jednokoľajné a po rozšírení dvojkoľajné priecestie medzi Einsteinovou a Lužnou a zdá sa, že nový štrk nie je nasypaný až po Prístavný most, čo by mohlo znamenať, že tam druhá koľaj bola už predtým.
Reakcia na: barack40 #42:
ano
koncila niekde v cca v "strede" medzi sucasnou cestou na kosicky most a priecestim z einsteinovej na cernysevskeho... (priecestie pokial si dobre pamatam bolo uz jednokolajne)
Reakcia na: si #41:
Tá slepá koľaj išla z ÚNS? A zhruba pokiaľ? Ďakujem.
Reakcia na: TomJ #40:
pristavny most bol od zaciatku prevadzky dvojkolajny, druha kolaj bola slepa (ukoncena kopou) a pouzivali ju na odstavovanie spravkovych vozov ak sa nemylim....
Reakcia na: birch #38:
Na Prístavnom moste bola tiež pôvodne len jedna koľaj alebo bol postavený už ako dvojkoľajný?
Reakcia na: birch #38:
hmmm, nemyslel som si ze to bolo uz tak davno... (pamatam si este povodnu jednokolajnu trat a aj povodnu zeleznicnu stanicu v petrzalke....)
Reakcia na: Viko #37:
Fotografie z výstavby ŽST Petržalka:
https://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/000703-Historia-zeleznicnej-stanice-Bratislava-Petrzalka/
Zdvojkoľajenie trate medzi Petržalkou a UNS a posun ďalej od násypu do súčasnej polohy pri terajšom Digital parku sa uskutočnilo v roku 1996. Na zábere z roku 1997 už je vidno aj koľaj na nakladenie automobilov.

Fotografie z nakladania automobilov do Splitu z roku 2002: https://www.rail.sk/arp/europe/travel/jadran2.htm
Reakcia na: IBBI #32:
Áno, v okolí by sa možno ešte aj našli zabudnuté smerové značky s textom AUTOVLAK 😃
Stará trať by dnes viedla až tesne povedľa protihlukovej streny, zostala z nej tá kusá koľaj čo končí pri prednej bráne. Myslím, že slúžila nejaký čas aj po postavení Prístavného mosta, tomu oblúku sa zväčšoval polomer až neskôr (pri reko stanice?)
Reakcia na: Urbanway 2423 #35:
Úplne v pohode by sa to dalo dostať tesne pod 10 minút Petržalka - Nové Mesto bez zastavovania. A to je ešte šťastie, že tam jazdia 671, byť tam klasická súprava, tak je jazdná doba ešte tak o 3 minúty dlhšia kvôli neustálemu spomaľovaniu a rozbehom. Či nebodaj cez prístavný most a ÚNS už nie sú pomalé?
Reakcia na: Trammat #34:
No ja neviem, ale vždy keď som S65 išiel, tak som bol až prekvapený, ako rýchlo som sa na Predmestie/Nové mesto dostal.
Chalani, môžete tu plánovať stanice koľko chcete, kým sa nevyrieši ten tragický stav trate v úseku Petržalka - Nové Mesto tak tá linka atraktívnejšia nebude. Tam je najväčší problém, že to do Petržalky trvá strašne dlho z dôvodu miliardy pomalých jázd. A stav trate cez prístavný most je kapitola sama o sebe.
Reakcia na: IBBI #22:
Niekto to chce robiť tesne za Prístavným mostom a iné návrhy hovoria za Digital parkom s napojením na lávku zo Starého mosta..
Reakcia na: birch #31:
Aha, ano. Auta sa tam nakladali potom. Ale tu rampu postavili neskor. Kazdopadne dnes je to uz iba odstavka a kusok za nou ako je ta diera v mure je doupe bezdakov. 😃
Reakcia na: kecho #30:
Koľaj vznikla až dodatočne spolu s celý areálom, zdá sa mi, že zhruba na prelome tisícročia.
Predpokladám, že areál slúži ako zázemie pre ŽSR a daná koľaj sa príležitostne používala na nakladanie automobilov na železničné vozne.
Reakcia na: IBBI #26:
Ano, tu ukoncenu kolaj som myslel, kde to nikto okolo nekosi a v lete sa cez tie rastliny zle prediera. 🙂

Nemohol to teoreticky byt pozostatok starej kolaje veducej na Stary most?
Reakcia na: Trolley #28:
Tak to fakt neviem. Mozno tam boli nejake plany v tej lokalite... Tazko povedat.
Reakcia na: IBBI #26:
A načo mala slúžiť tá odbočka?