Výluka liniek MHD na Prístavnom moste (od 21.12.2020)

Linky 96, 98 a 196 pôjdu aj v smere do Petržalky cez Most Apollo.

Od pondelka 21. decembra 2020 približne do polovice roka 2021 bude uzatvorený výjazd z Bajkalskej na Prístavný most smerom do Petržalky. Autobusové linky 96 98 a 196 budú preto premávať smerom do Petržalky cez Prístavnú a Most Apollo.

  • Linky 96 a 196 nebudú obsluhovať v smere na Prokofievovu zastávku Bosákova.
    • Namiesto toho obslúžia zastávku Šustekova na Mamateyovej ulici (v smere k zastávke Lachova).
  • Na linke 98 sa obsluha zastávok nemení.

Na Prístavnej ulici ani na Moste Apollo uvedené linky zastavovať nebudú.

V smere z Petržalky zostávajú v platnosti doterajšie výlukové trasy cez Most Apollo a Prievozskú.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Urbanway 2423 #100:
Kamióny tam sú, len je otázka koľko z nich je tranzit.
Reakcia na: 810zssk #99:
No neviem, na Einsteinovej je to jeden kamión za druhým, ale je pravda, že viac ich ide po D1 do Rakúska (tu by mohol pomôcť nový obchvat, keď bude dokončená Triblavina), ale tranzitu z VW (ktorého zas nie je úplne najmenej) by to pomohlo a ak by sa to spojilo s Rakúskom, tak by sa podľa mňa časť kamiónov idúcich cez Jarovce radšej vybrala cez navrhovanú S8.
Reakcia na: johnnyjanko #97:
Podľa mňa sa dosť preceňuje množstvo transitu v BA. Nie každý kamión je tranzit.

Ak sa pozrieme na úseky ktoré majú byť nahradené (napr. rampa medzi D1 a D2), tak nie sú nejak obzvlášť vyťažené kamiónmi.
Reakcia na: johnnyjanko #97:
Ja počítam aj s tým, že po dostavbe D4 sa zakáže prejazd kamiónov po mestských diaľniciach, takže tak či tak je potrebný. A zase stavať dve diaľnice blízko seba by asi nebolo veľmi racionálne.

Ťah cez Senicu by som tiež riešil iba cestou prvej triedy s obchvatmi a asi aj tunelom cez Bielu horu. Len rozmýšľam, či by sa za Senicou malo ísť údolím Myjavy na Kúty a D2, alebo pokračovať na Hodonín a českú D55.
Reakcia na: S499.1023 #80:
To by sa dalo vyriešiť postavením cesty prvej triedy s lepšími parametrami (hlavne obchvaty obcí). Ale samozrejme, keby tam postavili diaľnicu alebo rýchlostnú cestu, využívalo by ju ešte viac ľudí a áut.

Ja však tvrdím, že tunel Karpaty (ktorý síce nebude konečným riešením na bratislavské zápchy) bude mať omnoho väčšie využitie, pretože ním bude jazdiť jednak relácia R1-D2 z/do ČR, ale tiež početná lokálna frekvencia, doprava medzi VW a čímkoľvek východne od BA, a časom, až bude D4 potiahnutá až do Rakúska, tak aj doprava smerujúca tam. Keby na úkor tunelu Karpaty niekto uprednostil rýchlostnú cestu cez Senicu, vyriešil by omnoho menej problémov.
Reakcia na: Dispecer #91:
Poplatok za DC je zložený z viacerých sadzieb. Niektoré závisia od hmotnosti vlaku, niektoré nie.

Pre zaujímavosť prikladám výnos DÚ, ktorým sa určujú ceny za DC, je to tam celkom prehľadne uvedené:
http://nsat.sk/wp-content/uploads/2014/07/Opatrenie-2_2018.pdf
Reakcia na: Dispecer #91:
Aj.
Reakcia na: martinah #89:
U vlakov sú pokuty za prekročenie nápravového tlaku, resp. sa môže suprava aj odstaviť do vyriešenia, ak je prekročenie veľké.
Reakcia na: martinah #87:
V podstate je to tak, ako napísal 810zssk. Výpravcovia (=dispečing) susedných staníc (v tomto prípade Petržalka a ÚNS) vedia, aký ťažký je každý jeden vlak. Pokiaľ sú oba vlaky ťažšie ako spomínaných 1200 t a vyšlo by to tak, že by sa mohli stretnúť na moste, tak jeden z vlakov bude musieť počkať v stanici (teda nebude mu dovolený odchod na trať = nedostane "zelenú"). Výpravcovia vtedy postupujú podľa predpisu (=uprednostnia dôležitejší vlak, napr. NEx pred Pn), alebo sa proste dohodnú podľa aktuálnej situácie.

Keď už je isté, že 1. vlak je z mosta dole, môže sa zo stanice dovoliť odchod druhému vlaku.
🙂
Reakcia na: Dispecer #91:
to ti povedat veru neviem, az tak daleko moj "prehlad z rychlika" nesiaha...
Reakcia na: si #90:
A nevyplýva z toho aj poplatok za použitie železničnej cesty, či ako sa to volá (t. j. zjednodušene niečo ako železničné mýto)?
Reakcia na: martinah #89:
u vlaku to musis vediet velmi presne, pretoze z toho ti potom vyplyvaju veci ako brzdne percenta, potreba trakcneho vykonu, postrky na stupaniach, ....
Reakcia na: 810zssk #88:
a este zvedava otazka, ako je to s hmotnostou nakladu u vlakov? u nakladnych aut su vysoke pokuty za prekrocenie, v pripade vlakov sa riesi vobec nieco podobne?
Reakcia na: martinah #87:
Takéto veci rieši dispečing, ktorý vlaku nepostaví cestu ak nie sú splnené podmienky. Laicky povedané, vlak nedostane zelenú ak už na daný úsek zelenú dostal iný vlak 🙂
Reakcia na: barack40 #77:
znie to zaujimavo, a vies prosim napisat ako to funguje v praxi? vedia o sebe oba vlaky vopred a jeden pocka, kym prejde druhy, lebo su oba tazsie? v zmysle, ci si dopredu pozeraju trebars ktory vlak prejde prave vtedy
Reakcia na: S499.1023 #84:
Mne počas jednej cesty nedal prednosť blbec ktorý obiehal na serpentíne a LTT sme sa vyhli čelovke + potom stretávka so sadkárom na nejakom úzkom moste nad potokom kde ani neviem ako sme sa vpratali 😳
Odvtedy som vymenil kochanie za kludnejšiu cestu a takticky obe cesty cez Vrbové 😬

Na kochačky ideál cesta do PP cez Smokovce atď alebo od Zvolena do Štiavnice (nie cez zimu 😁) ...
Prípadne do Štiavnice od hliníka nad hronom cez Sklenné Teplice 😇
Reakcia na: S499.1023 #83:
Väčšina vlakov sú NEx-y, odhadom tak 80 - 90% z celkového počtu vlakov ND. Ale napriek tomu sa väčšina vlakov, aj ucelených, zmestí do 1200 t.

Veľa jazdí kontajnerov (tam to často vychádza tesne pod 1200), ucelených autovlakov je tiež dosť (VW, Kia, Peugeot aj Jaguár - tie sú dlhé a ľahké)... Nad 1200 t zvyknú mať vlaky zo Slovnaftu (cca 1600), uhlie/koks (2000+), hnojivá z Dusla (1600 - 1800), cisterny do Žiaru (cca 1700), pelety z US. Steel do Linzu (cca 2000), a podobne...

Takže tu máme vysoký podiel kontajnerových vlakov a autovlakov, ktoré sú ľahšie aj ložené. Do toho vyrovnávky z vyššie uvedených ťažších prepráv, do toho nejaký ten Pn väčšinou do 1200 t... Proste väčšina vlakov má do 1200 t, tak to zmiernenie obmedzenia dosť pomohlo
🙂
Reakcia na: NOKS #82:
Ja som z kochacích dôvodov chodil na mohylu jednou cestou a späť druhou.
Reakcia na: barack40 #81:
Tak to je pozoruhodné, na moste som čakal skôr NEx-y. Ale je pravda, že ja som deformovaný kombinovanou dopravou, kde nepoznáme Vn a jazdíme vyťažení v oboch smeroch.
Reakcia na: S499.1023 #80:
A hlavne polka tých ciest v Senickom okrese je na zabitie a vozovka v biednom stave...
Už len taká varianta že ísť zo Štefánikovej mohyly v Brezovej do Ba cez Malacky alebo cez PN je neporovnateľna 🙈