Zmeny v MHD po otvorení Mlynských nív a Blumentálu (od 16.11.2020)

V pondelok 16. novembra 2020 bude po prestavbe otvorená ulica Mlynské nivy, na ktorú sa vráti MHD a zároveň bude obnovená premávka električiek po zrekonštruovanej trati na Radlinského ulici. Od tohto dátumu príde k viacerým zmenám v trasách liniek MHD.

Zmeny po otvorení Mlynských nív

Na Mlynských nivách bude obnovená premávka autobusov a čiastočne aj trolejbusov, vrátane obnovenia obratiska pred budovou VÚB. Vzhľadom na nedokončené trolejové vedenie na Mlynských nivách budú linky 208 212 N72 približne do polovice decembra naďalej premávať po doterajších výlukových trasách.

  • Linky 21 25 88 budú mať nástupištia v pôvodných polohách medzi budovou VÚB a novou autobusovou stanicou. Nástupište na Páričkovej ulici sa ruší.
  • Linky 50 70 N61 budú premávať opäť po ulici Mlynské nivy s obsluhou zastávky Autobusová stanica pred novou autobusovou stanicou. Doterajšie obchádzky cez Páričkovu, resp. Landererovu ulicu sa rušia:
    • Na ulici Mlynské nivy v smere do centra obslúžia aj zastávku Košická, autobusová stanica pred budovou Nivy Tower.
  • Linka 202 bude premávať po pôvodnej trase z Dolných honov cez Gagarinovu, Prievozskú, Mlynské nivy k Nemocnici sv. Michala:
    • Na linke budú dočasne premávať autobusy.
  • Linka 205 bude premávať obojsmerne cez Mlynské nivy a Svätoplukovu ulicu. Ruší sa obchádzková trasa cez Páričkovu ulicu:
    • V smere k Nemocnici sv. Michala už nebude obsluhovať ani náhradnú zastávku Ul. 29. augusta,
    • V smere na Trnávku bude dočasne naďalej obsluhovať aj zastávku Špitálska.
  • Linka 210 bude opäť obojsmerne zachádzať na zastávku Autobusová stanica:
    • Obsluha zastávky Autobusová stanica: v smere k Novému SND zastaví na nástupišti linky 88, v smere na Hlavnú stanicu na nástupišti liniek 21 25.
  • Náhradná autobusová linka X72 bude zrušená. Náhradou je obnovená linka 202.

Zmeny po otvorení trate na Radlinského

Premávka električiek bude obnovená po Radlinského ulici cez zastávku Blumentál. Naďalej však bude pokračovať rekonštrukcia trate na Americkom námestí. 

  • Linka 3 bude premávať po doterajšej výlukovej trase cez Vazovovu ulicu. Na trasu cez Blumentál sa vráti až po ukončení rekonštrukcie trate na Americkom námestí.
  • Linka 7 bude premávať po pôvodnej trase z Rače/od ŽST Vinohrady cez Blumentál na Hlavnú stanicu.
  • Linka 9 bude medzi Krížnou a Kapucínskou premávať obojsmerne cez Vazovovu, Blumentál, Radlinského a Obchodnú:
    • Obslúži zastávky Vazovova (prestup na linku 3), Blumentál, STU, Vysoká, Tchibo outlet a Poštová, Martinus.
  • Linky 31 39 94 N55 budú premávať po svojich pôvodných trasách cez integrovanú zastávku Blumentál.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: johnnyjanko #121:
No a práve preto, že v USA majú EXTRÉMNE progresívne zdanenie, tak napríklad súdruh exprezident platil na daniach pár dolárov, lebo si zisky proste vyviedol inakade a ešte to vydáva za vlastnú šikovnosť. A preto si v USA prakticky\ každý robotník na daňové priznanie berie daňového poradcu.
Podľa môjho názoru tadiaľ cesta nevedie.
Okrem toho progresívne zdanenie v USA ani v žiadnej inej civilizovanej krajine nesleduje Gézove ciele.
Reakcia na: S499.1023 #118:
Súhlasím, ale progresívne zdanenie majú predsa dodnes v mnohých štátoch, napr. aj USA...

Hoci ja som skôr za rovnú daň, a daňové bonusy (nie dávky!) pre chudobnejších...
Reakcia na: gejza #113:
Tak toto nemozes mysliet vazne. To je cele zle na tolkych urovniach... Ale vidim, ze uz ti odpovedali ini, takze ja nemusim.
Reakcia na: S499.1023 #118:
Pred 7 rokmi takto odišiel do daňového exilu (bez ohľadu moje nesympatie) Gerard Depardieu, pretože mu hrozila superdaň. Netreba opakovať úplne základoškolskú matematiku, že dobre zarábajúci človek aj dobre odvádza dane (teoreticky) a jeho odchodom do daňového exilu štát nič nezíska.

Druhá vec je, že pre dobre zarábajúceho človeka je oveľa jednoduchšie dvihnúť kotvy.
Reakcia na: si #114:
Tuším vo Švédsku v 60. a 70. rokoch - výsledkom bolo, že prišli o hromady daňových rezidentov a rozhodne sa nemali tak dobre, ako sa s ohľadom na úroveň priemyslu mať mohli. Červenofašisti ako Géza to dodnes vzývajú ako "tretiu cestu" .
Reakcia na: gejza #113:
Kedy stihli zrusit kratenie nezdanitelneho minima a 21% sadzbu pri vyssich prijmoch?
Reakcia na: gejza #113:
Ako platy v súkromnom sektore deformujú mzdovú politiku ?
Mzdy sú dané trhom, jediný deformátor je tu štát s minimálnou mzdou a tabuľkovým nonsensom vo verejnej správe.
Reakcia na: gejza #113:
Dalsi, kto ide trestat tych, ktori zarabaju viac ako priemer, hoci nesedia v kancelarii do 14-tej s dvomi strankovymi dnami v tyzdni, ale robia denne do nevidim?
Dakujem, toto sme tu uz mali...
Reakcia na: gejza #113:
no a skus este povedat v ktorej krajine to z dlhodobeho hladiska takto aj fungovalo a ake celkove pozitiva to tam malo.....
Reakcia na: lostrail #103:
"Ak sa v najblizsich rokoch neotvori ten zakon o odmenovani v statnej a verejnej sprave, nie len, ze tu nebude dobre, este sa to vsetko ovela viac zhorsi. Az na niektore zvlastne institucie je sukromny sektor tak o 5 chotarov popredu."

Alebo postačí zaviesť progresívne zdanenie tak, že platy v súkromnom sektore prestanú deformovať mzdovú politiku a stimulovať infláciu. 🤔
Reakcia na: S499.1023 #106:
Vieš koľkí ľudia majú dostupnosť pešiu aj 15 minút od zástavky? A čo? Pozri si takú Záhorskú Bystricu. Predsa nebude MHD jazdiť po každej ulici len aby ľudia boli spokojní. Ak by 39 a 31 jazdili po Radlinského a nie Mýtnej, ich jazda by trvala výrazne menej lebo by neviazli s autami na križovatke pri NBS. A dôležitý bod poliklinika na Mýtnej by bola v pohodlnej pešej a MHD dostupnosti cez uzol Blumentál. Autá by mali jazdiť naďalej po Mýtnej, MHD po Radlinskej.
Reakcia na: lumbert #110:
Je to celé otvorené, akurát nejdú semafory na križovatke Mlynské Nivy - Košická, takže je tam trochu chaos.
Reakcia na: hroch #109:
Nenachádzam sa práve v BA a nikde som nezachytil informáciu, ako to bude s autami, preto sa pýtam.
Reakcia na: lumbert #108:
Nemali by byt. Su?
Reakcia na: 3pa3ck3 #107:
Pre bežnú dopravu sú Nivy naďalej zatvorené?
Reakcia na: S499.1023 #106:
Björnsonova to má zhruba rovnako blízko na Karpatskú, odkiaľ toho predsalen jazdí trochu viac ako jedna linka s 20-minútovým intervalom, aj to iba jednosmerne
Reakcia na: Jajboli #102:
Aj napríklad Björnsonova?
Reakcia na: Ike #101:
T.
Reakcia na: lostrail #103:
S týmto môžem (žiaľ...) len súhlasiť. Kompletne do bodky. Nanešťastie kritická masa voličov si to ešte stále neuvedomuje a keď sa napríklad na takej oprave cesty nepracuje 24 hodín denne vrátane víkendov, priemerný volič nadáva, prečo nerobia soboty nedele sviatky?... Že možno pol roka pred tým aj on sám silou mocou chcel súťažiť o najnižšiu cenu si neuvedomí, oni tí ľudia fakt nebudú pracovať zadarmo. Presne ako si naznačil, úroveň služieb verejných podnikov zodpovedá len tomu, čo od nich ako spoločnosť (teda ako volič) pýtam a v podstate čo im dovolím. Ale ak mi nevadí, že na referentských pozíciách budú ľudia pracovať za milodary (lebo predsa §vštátnejsprávesarobízadarmoamátotakbyť, §všetcikradnúaničvámnedám, §primátormábyťrádžejeprimátorabyťticho), tak nemôžem čakať rozumný posun. Iba že by tu existoval nejaký zázrak (možno existuje - on predstavuje pár nadšencov v každej sfére, čo je super a vrátane DPB - a je to vidieť!, ale to vážne chceme dlhodobo len takto? Nič moc stratégia.) Nejdem sa opakovať, diskutovali sme tu o tom prednedávnom.