Premávka MHD počas veľkonočných sviatkov (10. – 13.4.2020)

Počas sviatkov bude premávka vo víkendovom režime.

Od piatka 10. apríla do pondelka 13. apríla 2020 budú linky bratislavskej MHD premávať podľa cestovných poriadkov platných pre voľné dni.

Linka 69 nebude premávať v dňoch 10., 12. a 13. apríla 2020 (piatok, nedeľa, pondelok).

Do štvrtka 9. apríla a od utorka 14. apríla 2020 linky MHD naďalej premávajú podľa cestovných poriadkov platných pre pracovný deň školských prázdnin.

Regionálne autobusové linky IDS BK budú premávať vo štvrtok 9. apríla, v sobotu 11. apríla a v utorok 14. apríla podľa sobotných cestovných poriadkov. V piatok 10. apríla, v nedeľu 12. apríla a v pondelok 13. apríla bude regionálna autobusová doprava premávať podľa cestovných poriadkov platných pre nedeľu a sviatok.

V regionálnej železničnej doprave platí naďalej doterajší mimoriadny cestovný poriadok. ZSSK odporúča prísť počas Veľkej noci na stanicu s časovým predstihom z dôvodu možných policajných kontrol.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Jadran #10:
Ak som dobre odpozoroval, tak stačí 2x15min. prestávka. Potom kedykoľvek medzi 8-13.00 keď majú L 43 a 130 hodinový interval tak sa dá spraviť prestávka výmenou linky na jedno kolo a vymazať hodinová pauza o 11:28 na 130 ktorá tam je.

130/1 11:12 príde ku Kauflandu, má 28min na odchod 43 (11:40) smer Lesopark čo stačí na presun + 15 minút prestávka. Spraví kolo na 43, 12:03 je na Patrónke, má 25 min na odchod 130 od Kauflandu (12:28) čo stačí na presun + druhá 15 minútová prestávka.

43/1 11:03 je na Patrónke, má 25 min na odchod 130 od Kauflandu (11:28) čo stačí na presun + 15 minút prestávka. Spraví kolo na 130, 12:12 príde ku Kauflandu, má 28min na odchod 43 (12:40) smer Lesopark čo stačí na presun + druhá 15 minútová prestávka.

Reakcia na: BigMac #8:
Presne pre takéto prípady je inak super riešením prejazd vozidiel medzi jednotlivými linkami, čo sa v BA aplikuje síce o niečo viac ako pred pár rokmi, no stále mizerne málo.

Okrem pseudoriešení typu povinné jazdy ZV by sa prejazdmi dali odstrániť napríklad aj mnohé medzery v cestovných poriadkoch na linkách s redším (30 min a viac) intervalom. Medzery, ktoré vznikajú z dôvodu prestávkovania toho jediného vozidla, ktoré sa tam celý deň točí.

No ale to nejde, nedása, Ukrajinci by to nepochopili, našinci by to už dupľom nepochopili, cestujúci zneužili. A kto by to vôbec celé prerábal, veď prerobiť obeh vozov na jednej linke, to zaberie aj tri týždne, ak nie viac.
Reakcia na: BigMac #7:
Keď je reč o kilometroch, aký má význam vypravenie vozidla navyše pre striedača?
Reakcia na: BigMac #7:
Ideálnym presunom by mohlo byť skončiť hradenie trepnem 91 (predný defekt, vyriešila na mieste pojazdná dielňa) v Čunove a hybáááááááj tradááááá na akúsi povinnú jazdu na 92 do VW1... Ideálne na odchod 22:20... Vieš ako by Grétka plakala, že si pavúkom ubytovaným v tlmiči výfuku zmenil biotop?? 🙂
Reakcia na: Jadran #6:
V jedinom prípade je to akceptovateľné:
pokiaľ je "povinná" jazda z grafikonu pred samotným záložáčím výkonom, tak s tým žiadny technický ani organizačný problém nie je.
Naopak po záložáku ísť niečo robiť plánované je blbosť na tretiu, pretože tam potrebuješ mať vyplánovanú obrovskú rezervu, aby ten záložák dokončil aj to najposlednejšie možné hradenie (časovo) a súčasne sa dokázal presunúť v reálnom čase z najvzdialenejšej možnej (kilometricky) konečnej na východziu zastávku "povinnej" jazdy.
Reakcia na: Kotlár #3:
Pripisovať záložáku povinné jazdy je krávovina najväčšieho zrna a treba na to raz a navždy zabudnúť.
Reakcia na: Valec #4:
to máš pravdu, zároveň však vyvstáva možnosť zauvažovať o zmene režimu zastávok na tejto linke (možnosť zachádzky k DHL prípadne k colnici)
Reakcia na: Kotlár #3:
A pre koho? Nestojí o nič bližšie ako L61, ktorá ide z mesta priamo.
Tá 69 mohla robiť cez sviatky aspoň návoz na a zo smien pre Letové prevádzkové služby a DHL, však to by stačil prejazd zo záložáku.
Reakcia na: yellowcaptcha #1:
https://d2ll79ujrwpaej.cloudfront.net/attachments/ck88zx2dp03nqtgqrydiylta6-lv-0106407.pdf

Na tejto linke (106407, IDS 249) je jediný pár spojov, ktorý premáva iba v nedeľu - to je jediný rozdielny., Ale ten teraz počas korony nepremáva, takže sú všetky CP identické pre sobotu aj nedeľu. Akurát nad rámec týchto CP sa cez pracovné dni popridávali spoje (aktuálne 25 spojov) no a tieto premávajú iba cez pracovné dni, takže zajtra a vo štvrtok, a potom utorok.
Aký veľký je vlastne rozdiel v rozsahu spojov v CP pre sobotu, a pre nedeľu a sviatok na regio linkách?

Je potrebné aby jazdili počas nesviatkových prázdninových dní podľa CP pre jeden víkendový deň a počas sviatkov pre druhý?

Prevyšovala by významne kapacita/spoje keby jazdili aj počas sviatkov podľa CP pre sobotu, respektíve chýbala by významne kapacita/spoje keby jazdili aj počas tých dní čo sú len prázdninové podľa CP pre nedeľu a sviatok?