Dlhodobo odstavené Tedomy sa opäť zaraďujú do premávky
  • Táto informácia je zaradená v archíve. Aktuálne informácie nájdete v ľavom menu.

Po prázdninách opäť jazdia aj niektoré kĺbové Karosy.

Do premávky na linkách MHD sa od 2. septembra 2019 opäť zaraďujú aj najstaršie plynové Tedomy C12 G, ktoré boli z prevádzky odstavené v rokoch 2017 a 2018. Z 28 autobusov tohto typu sa po odstavení prvých dvoch sérií do premávky vypravovalo po júni 2018 len 10 autobusov. Odstavené autobusy boli v lete 2018 ponúknuté dopravný podnikom na predaj, ale neskôr bol ich predaj zrušený. Ako prvé sa 2. septembra 2019 na linke 65 objavili vozidlá #1103 a 1107.

Po letných prázdninách sa do premávky opäť vrátili aj kĺbové Karosy B 741 CNG.


2.9.2019
-mhd-

Komentáre

Login: Heslo:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

trolejbus620716.9.2019 16:57 #16 Re:
Reakcia na #15 od Jadran:
Bol vonku už 3.9. a 9.9., druhú službu aj prežil 😁
Jadran16.9.2019 16:29 #15 Re:
Z ohrady vytiahli aj 2123, dnes zaskakuje v Petržalke (a už sa stihol aj pokaziť).
trolejbus62076.9.2019 18:09 #14 Re:
Reakcia na #13 od Mike:
Súhlas
Mike6.9.2019 15:23  +2#13 Re:
Reakcia na #11 od trolejbus6207:
Posledné roky sú problémom už aj náhradné diely. = 0ové zásoby, ich neobjednávanie, veľmi dlhé dodacie doby, objednanie menej ks, ako je potrebné, alebo nesprávnych, alebo nevýhodné výhradné zmluvy s dodávateľmi ND a z toho vyplývajúce ostatné problémy. Aj keď v konečnom dôsledku je efekt rovnaký - príliš veľké % odstavených vozov
Petto6.9.2019 14:26  +1#12 Re:
Reakcia na #7 od Trolley:
Suhlasim. No zrovna 39tka neviem ci je ideal. L21 spickove poradia by som vratil docasne na negarantovane vzhladom na casty spickovy interval. Lebo ak caka niekto na NP a dojde Karosa,tak cakat 20min nie je zrovna najlepsie.
trolejbus62076.9.2019 8:28  +2#11 Re:
Reakcia na #10 od slavius:
Vozä je dostatok, akurát pri "kvalite" DPB údržby za vagón odstavených (momentálne 19 NB18) 👽
slavius6.9.2019 7:35  +1#10 Re:
Reakcia na #9 od Jadran:
A čo takto negarantovať nízkopodlažnosť, keď nie sú vozä? 🙂
Jadran6.9.2019 6:29  +1#9 Re:
Reakcia na #8 od juraj76:
Táto praktika je hlavne stále účinnejšia ako nevypraviť na ten spoj vôbec nič, aj keď je pravda, že tie vozy mali už dávno zmiznúť z premávky.
juraj766.9.2019 6:18 #8 Re:
Reakcia na #7 od Trolley:
Táto praktika sa vrátila aj na iné linky.
Trolley4.9.2019 16:26 #7 Re:
Reakcia na #6 od Petto:
Hoci je L39 garantovaná ako nízkopodlažná, dnes bola na nej stará Karosa.
Petto4.9.2019 14:30 #6 Re:
Reakcia na #3 od Lurnak:
No nemohlo , stale je to len nahradenie 25r vozidiel 14-15rocnym. Navyse 3dverove klbaky len predlzuju nastup vystup ludi v zastavkach. Napriek tom, ze secondhandy vyzeraju spolahlivejsie ako nase prve klbove SORky, tak uz su po zivotnosti a mali by jazdit co najmenej. Od septembra sa pridala aj linka 133 kde uz bol 2x MAN 3202.
MartanSK2.9.2019 18:10  +1#5 Re:
Reakcia na #4 od juraj76:
Len aby aj nenahradili tie SORy...😁
juraj762.9.2019 17:07 -1#4 Re:
Reakcia na #1 od Lurnak:
Z tých liniek prichádza do úvahy len linka x5 a teoreticky linka 74. Všetky tieto autobusy sú vo vozovni Jurajov dvor, ktorá vypravuje práve tieto linky. Autobusy na linky 29 a 70 vypravuje vozovňa Trnávka. Navyše na linke 29 sú dnes zase len 12m autobusy a nie kĺbové. Na linke 74 sú zase SOLARISY (15m) a nie SOR. A SOLARISY A MANY boli nmakúpené na nahradenie KAROS a nie na nahradenie SOROV.
Lurnak2.9.2019 15:21 #3 Re:
Reakcia na #2 od Petto:
Praveze nie 😃 Ja jazdim na x72 a 21. Ale kedze uz nebudu az tak chodit, tak by mohlo ist na nejakych inych linkach
Petto2.9.2019 15:07  +1#2 Re:
Reakcia na #1 od Lurnak:
Z akého dôvodu? Lebo s tými linkami cestuješ? 😁
Lurnak2.9.2019 12:52 -1#1 Re:
tie Solarisy a MANy mohli byt na 29, 70, 74, alebo x5. Oplatili by sa namiesto SORov.