Dlhodobo odstavené Tedomy sa opäť zaraďujú do premávky

Po prázdninách opäť jazdia aj niektoré kĺbové Karosy.

Ilustračné foto © Martin Žarnovický

Do premávky na linkách MHD sa od 2. septembra 2019 opäť zaraďujú aj najstaršie plynové Tedomy C12 G, ktoré boli z prevádzky odstavené v rokoch 2017 a 2018. Z 28 autobusov tohto typu sa po odstavení prvých dvoch sérií do premávky vypravovalo po júni 2018 len 10 autobusov. Odstavené autobusy boli v lete 2018 ponúknuté dopravný podnikom na predaj, ale neskôr bol ich predaj zrušený. Ako prvé sa 2. septembra 2019 na linke 65 objavili vozidlá #1103 a 1107.

Po letných prázdninách sa do premávky opäť vrátili aj kĺbové Karosy B 741 CNG.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sor23 #19:
Predával cudzie autobusy. Umyté, opravené boli až v procese oživovania.
Reakcia na: B@rdi #18:
Ja hlavne nechapem, ako to tu cele prebehlo, pretoze ich M. M. predaval na Bazosi, ako vyumyvane, vycistene a opravene vozidla. Za nejakych x000 eur. Viem ze tam boli aj tie, ktore dnes jazdia po novom.
Reakcia na: Sor23 #17:
Nestačia pekáče typu 1101,1103,1107-1109 a 2123? Iné sa neplánujú, aspoň dúfam. 😂
To zaraďovanie sa nejako pozastavilo? Pekáče ako 1104 už nevyjdú do ulíc? 😃
Reakcia na: Jadran #15:
Bol vonku už 3.9. a 9.9., druhú službu aj prežil 😁
Z ohrady vytiahli aj 2123, dnes zaskakuje v Petržalke (a už sa stihol aj pokaziť).
Reakcia na: Mike #13:
Súhlas
Reakcia na: trolejbus6207 #11:
Posledné roky sú problémom už aj náhradné diely. = 0ové zásoby, ich neobjednávanie, veľmi dlhé dodacie doby, objednanie menej ks, ako je potrebné, alebo nesprávnych, alebo nevýhodné výhradné zmluvy s dodávateľmi ND a z toho vyplývajúce ostatné problémy. Aj keď v konečnom dôsledku je efekt rovnaký - príliš veľké % odstavených vozov
Reakcia na: Trolley #7:
Suhlasim. No zrovna 39tka neviem ci je ideal. L21 spickove poradia by som vratil docasne na negarantovane vzhladom na casty spickovy interval. Lebo ak caka niekto na NP a dojde Karosa,tak cakat 20min nie je zrovna najlepsie.
Reakcia na: slavius #10:
Vozä je dostatok, akurát pri "kvalite" DPB údržby za vagón odstavených (momentálne 19 NB18) 👽
Reakcia na: Jadran #9:
A čo takto negarantovať nízkopodlažnosť, keď nie sú vozä? 🙂
Reakcia na: juraj76 #8:
Táto praktika je hlavne stále účinnejšia ako nevypraviť na ten spoj vôbec nič, aj keď je pravda, že tie vozy mali už dávno zmiznúť z premávky.
Reakcia na: Trolley #7:
Táto praktika sa vrátila aj na iné linky.
Reakcia na: Petto #6:
Hoci je L39 garantovaná ako nízkopodlažná, dnes bola na nej stará Karosa.
Reakcia na: Lurnak #3:
No nemohlo , stale je to len nahradenie 25r vozidiel 14-15rocnym. Navyse 3dverove klbaky len predlzuju nastup vystup ludi v zastavkach. Napriek tom, ze secondhandy vyzeraju spolahlivejsie ako nase prve klbove SORky, tak uz su po zivotnosti a mali by jazdit co najmenej. Od septembra sa pridala aj linka 133 kde uz bol 2x MAN 3202.
Reakcia na: juraj76 #4:
Len aby aj nenahradili tie SORy...😁
Reakcia na: Lurnak #1:
Z tých liniek prichádza do úvahy len linka x5 a teoreticky linka 74. Všetky tieto autobusy sú vo vozovni Jurajov dvor, ktorá vypravuje práve tieto linky. Autobusy na linky 29 a 70 vypravuje vozovňa Trnávka. Navyše na linke 29 sú dnes zase len 12m autobusy a nie kĺbové. Na linke 74 sú zase SOLARISY (15m) a nie SOR. A SOLARISY A MANY boli nmakúpené na nahradenie KAROS a nie na nahradenie SOROV.
Reakcia na: Petto #2:
Praveze nie 😃 Ja jazdim na x72 a 21. Ale kedze uz nebudu az tak chodit, tak by mohlo ist na nejakych inych linkach
Reakcia na: Lurnak #1:
Z akého dôvodu? Lebo s tými linkami cestuješ? 😁
tie Solarisy a MANy mohli byt na 29, 70, 74, alebo x5. Oplatili by sa namiesto SORov.