Odklon liniek 201210 z Hlavnej stanice (28. - 31.8.2018)

Linky premávajú na konečnú Prokopa Veľkého.

Aktualizácia: Od 31. augusta 2018 od poludňajších hodín premávajú linky 201 a 210 opäť na Hlavnú stanicu.


 

Pre opravu vozovky od 27. augusta 2018 neobsluhujú linky 201 a 210 konečnú zastávku Hlavná stanica. Obe linky premávajú zo Šancovej cez Pražskú na Prokopa Veľkého. Na zmenenej trase zastavujú na zastávkach SAV, Sokolská, Hroboňova a Prokopa Veľkého.

Miesto neobsluhovanej zastávky Hlavná stanica je možné využiť zastávky SAV, resp. Nám. Franza Liszta.

Podľa magistrátu mesta majú stavebné práce trvať do konca septembra 2018, DPB uviedol, že linky budú presmerovávané podľa aktuálneho postupu prác.

DPB sme položili otázku, prečo bola odklonená aj linka 210, keďže na tejto linke jazdia trolejbusy vybavené pomocným pohonom, ktoré môžu jazdiť aj mimo trolejového vedenia podobne ako autobusy. Linka pritom spája najvýznamnejšiu železničnú stanicu s autobusovou stanicou. Vedúci odboru marketingu a komunikácie DPB Zenon Mikle vysvetlil, že "z dôvodu prác pri výstupišti autobusov bolo nutné obmedziť počet liniek zachádzajúcich na Hlavnú stanicu, tak aby sa navzájom neblokovali a aby sa zamedzilo možným vznikom škodových udalostí. Zvolené bolo riešenie, že sa odklonia trolejbusové linky, ktoré majú výstupište v oblúku a toto miesto sa tak uvoľní pre autobusy. Linka 210 tak bola odklonená teda aj napriek tomu, že má možnosť pohonu na pomocný dieselový agregát. Ak by sa odklonili linky 61 a 74, želaný efekt uvoľnenia priestoru by nebol taký efektívny (rozdielne nástupištia, horší interval)."

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: birch #31:
... a ešte som chcel: Ak sa teda na hlavnú stanicu nezmestia všetky linky, mali tam nechať L210 s upraveným CP aby tam neprestávkovali dva vozy a na Prokopa Veľkého mohla jazdiť L74.
Reakcia na: Solider #28:
Dnes keď som tadiaľ prechádzal okolo 18:30 tak asfaltovali a skutočne všetky výstupištia (t.j. iba trolejbusové) a voľné odstavné plochy boli zabraté prestávkujúcimi autobusmi (61, 74, 32, 93). Po pár minútach sa miesto uvoľnilo.

Oznam o zrušení bol na svetelnej tabuli tak, že linka aj odchod tam boli štandardne a cieľ ak si dobre pamätám roloval napr. "Nové SND - Zrušený". Takže kto si pozrel len linku a čas, čakal - a skutočne tam takí ľudia boli.

Iný oznam som nevidel a dispečeri sedeli vo vnútri v dvoch vozidlách.
Reakcia na: Solider #28:
Problém sa presunul na Hroboňku, kde sú teraz šermovačky s palicami.?
Reakcia na: Solider #28:
Lebo DPB.
Pokiaľ ide o doplnené vyjadrenie DPB, tak prečo neboli autobusové linky presmerované na menej frekventované nástupište č. 2 a trolejbusové by mohli namiesto vyčkávania v oblúku vyčkávať pri nástupišti č. 1?
Reakcia na: Mike #24:
Vždycky tam vymenia iba ten najhorší kúsok a potom o rok sa prepadne iný zase ďalej ?
Cieľ Prokop, trasa na Hlavnú. Hlavne držať cestujúcich v strehu.
Reakcia na: Mike #24:
Naposledy v júli 2015
Reakcia na: Solider #23:
Ten kreténprint sa tam opravuje každé dva roky či každé 3? ...
Reakcia na: Dispecer #18:
Trolejbusy možno pustia skôr, zajtra alebo pozajtra už bude hotový asfaltový koberec, potom sa začne rekonštrukcia creteprintu na výstupišti, ktorá v zmysle technologických postupov potrvá do konca septembra.
Reakcia na: Troll #20:
Ja som mu to osobne ukázal, keď otvárali podchod na Trnku, ale policajti ma odohnali.

TomJ: ŽSR s tým nič nemá... oni podobne ako DPB sú majstri v kreácii výhovoriek a dôvodov, prečo sa to nedá.
Reakcia na: Joyki #19:
Keby aspoň na ten čas, čo opravujú obratisko, zlegalizovali prechod zo Sokolskej na stanicu.
Reakcia na: Joyki #19:
Nuž, to si už radšej zožeň číslo na Iva a osobne mu "poďakuj". ?
Takže do 30. septembra DPB nemá problém s odklonou trolejbusov, nemá problém s nepreávajúcou MHD zo stanice?

Najradšej by som vyhostil na Sibír celú Olejkársku s Primaciálnym námestím spoločne.

(Ani dnes nevedela normálne premávať cestná MHD). Na jednej strane posilňujú 7 kvôli očakávaným návalom z vlakov, na strane druhej komplet odstrihnú Hlavnú stanicu od cestnej MHD. Dobre, budem im vyvolávať každý boží deň...
Reakcia na: Error 0x007 #15:
Spýtal som sa DPB, či im kvôli IAD nevadí, že svoje nosné linky meškajú aj skoro hodinu, ale vraj oni nemajú právo organizovať dopravu na komunikáciach, oni nemajú nič spoločné s dopravnou situáciou po BA. Na moju prosbu, nech podajú podnet na magistrát a KDI (lebo oni majú právo, ja viem) mi odpovedali, že hej, podajú.

Ale že sa toto deje každý piatok už roky rokúce, to vraj nie je pravda. Takže DPB ani nevie, že sa im upcháva obratisko Hlavná stanica. ?
Reakcia na: 810zssk #9:
Už iba cca. 2,5 mesiaca to musíme vydržať (dúfajme)...
Reakcia na: Joyki #6:
Predstaničné námestie treba pre IAD zakázať. Však to nie je normálne čo sa tam niekedy deje...
Existuje nejaký racionálny argument, prečo sa počas výluky nezrušila L64 a nepotiahla L201 na Lovinského?

Lebo táto organizácia spôsobuje iba chaos. Jedna 201 odstavená bez palíc na Hroboňovej, druhá s palicami to zablokovala, čím zablokovala aj jednu 64 a tým sa zablokovala meškajúca 64, ktorá pri Lakse nemohla odbočiť.

Veď s výnimkou jednej zastávky kopíruje celá 64 výlukovú 201.
Reakcia na: Solider #4:
No podľa rozsahu prác to nevyzerá na opravu havarijného stavu, takže to vyzerá na plánovanú aktivitu. Akurát mám pocit, že sa tak trochu zabudlo na MHD. Nuž, Ivo Nezorganizoval.