Obnovenie premávky liniek 3 4 79 cez Špitálsku (od 21.12.2017)

Náhradná linka 17 sa zruší.

Od štvrtka 21. decembra 2017 bude obnovená premávka električiek cez Špitálsku a Americké námestie. Linky 3 4 a 9 budú premávať opäť po pôvodných trasách. Zároveň sa obnovuje premávka linky 7 a ruší sa premávka náhradnej linky 17.

Linky 3 a 4 budú opäť zastavovať aj na dočasnej zastávke Kamenné námestie v smere k Štúrovej ulici. Zastávka električiek Mariánska v smere ku Kamennému námestiu zatiaľ zriadená nebola, cestujúci môžu využiť najbližšie zastávky Kamenné námestie a Americké námestie.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TomJ #61:
Racianska mala dnes tiez vyssiu frekvenciu k2s ako predtym na 17tke
Reakcia na: Juraj76 #33:
Mám pocit, že po novom je to ešte horšie ako doteraz. K2S sú teraz na 6 aj 9, čiže Ružinovu sa nepomohlo a KV sa pohoršilo. A to som sa tešil, že opäť budem môcť jazdiť do roboty rýchlejšie vďaka Špitálskej, no asi radšej budem jazdiť 8-kou cez Obchodnú ako sa tlačiť v K2S.
Reakcia na: david1 #55:
Problém operatívneho vypravovania nie je v papieroch, ale v neochote riešiť operatívne vypravovanie ?
Dnes som si už popri nejakých vybavovačkách a nákupoch 2x vychutnal tú novú trať naSpitálskej.
Veľmi pozitívne hodnotím "hlboké" kríženie pri Metropolke. Na rozdiel od ostatných, takmer vôbec necítiť prejazd cezeň, u niektorých výhybiek, ktoré síce nehádžu sú cítiť zvary pred nimi a za nimi, ktoré sú kostrbaté alebo slabo prebrúsené.
Reakcia na: david1 #43:
Pri K2 nevznikajú iba pri prudkom brzdení, na strednom podvozku vznikajú hocikedy, keďže ten sa zvykne zaseknúť nezávisle od prudkosti brzdenia. Pokiaľ ide o T6, tak tam je problém s tým, že vodičom sa nechce chodiť sypať piesok do zadného vozňa. A bežné plocháče sa nebrúsia.
Reakcia na: Adam3 #56:
Mozno ide o preklep na strane DPB. Kazdopadne, vodic ma nahraty v palubaku prave takyto odchod, preto by som radsej veril tomu, co mame na webe. Na zastavke moze byt v cestaku odchod 7:09.
Tak už len maličkosť.
Doškoliť Krasňancov na T3 a prípadne 29,30T čo je asi najväčšia prekážka v operatívnom vypravovaní na rozdiel od autobusových vozovní.
Reakcia na: Valec #53:
Diky. ?
Reakcia na: Petto #52:
Rezerva zostane dostatočná. Myslím, že by si si to zvládol spočítať aj sám, ale nech sa páči: ?
L1+L3
musia byť 30T; potrebných je 17 vlakov z 30 (rezerva 13)

L4+5+7+8+9
môžu byť súpravy 2xT alebo 29T; výprava je 66 vlakov zo 76 (rezerva je 10) a to som nerátal ani T3M ani 7303+7304.

Celkovo máš teda rezervu 23 vlakov (22%), to by mohlo stačiť. Pri najhoršom ešte stále môžeš vypraviť na L7 / 8 / 9 nejakú jednu-dve K2S ak by bolo veľmi zle (napr. 7/7 má len ranný diel), stále to bude lepšie ako dnes.
Pre úplnosť, nepočítal som so ZV, rezerva sa tak zníži o 4 vlaky (ak teda budeme uvažovať s tým, že na krasňanské ZV by boli len K2S). ?
Reakcia na: Mike #50:
Neverim ze vykryjes aj celu s L7 s duplakmi sucasne s L8,L9. Ak ano,kolko ti ostane rezerva ?
Reakcia na: Mike #50:
Aj 2xT6 som zabudol.
Reakcia na: Petto #49:
Nemá zmysel riešiť, čo z ktorej vozovne. Ide o to, že stav 29T, 30T, 2xT3G, T3P, T3S (dajme tomu že obe súpravy T3M sa vyradia) a raz možno aj T3AS (+T3MOD) 😃 umožňuje mať s duplákmi komplet L7, L8 aj L9. K2S by boli na L2, L6 a samozrejme krasňanské ZV.
Reakcia na: johnnyjanko #48:
Plan je kupovat (cca 12-15 ks ) avsak kym sa to vyhlasi,vyrobi bude aj 2020 rok a IvoN uz prec.
Vozovy park mame aj vhodny velkostne len niekto musi aj zacat mysliet na magoriate ci DPB.
Na L8,L9 nemusia byt vobec K2S. L8 pri 10 vozoch mohla byt s 5ks 30T, 5ks T3P . L9 pri 13 vozoch s 7ks 29T a 6ks T6(T3G).
Reakcia na: Petto #46:
Nevie niekto, či je ešte plánovaný nákup ďalších nových električiek? Alebo je mesto / Nesrovnal / DPB presvedčený, že žiadne problémy s kapacitou nie sú? Je to škoda, lebo vozový park električiek stále dosť zaostáva za autobusmi a trolejbusmi.
Reakcia na: Mike #44:
Hej viem tam musela byť.. Tiež som zvedavý čo bude po novom roku.
Aké ďalšie vychytávky ešte vyhútali..?
Reakcia na: Mike #45:
Nebudem zrejme jediny co sa bude stazovat. Od februara ked zacne opat semester to bude o5 na parádu.
Reakcia na: Petto #36:
Tak toto ak ostane aj po Novom roku, tak sa cestujúci budú krásne defenzívne tlačiť ?
Reakcia na: david1 #34:
Tá súprava na L7 (7/8) je prejazd na L5 - počas dňa potom robí 5/8.
Reakcia na: pharel #41:
Nemajú divné kolesá ale ploché. To vznikne pri prudkom brzdení, keď sa kĺže po kolajnici a netočí...
V dielni to potom prebrusujú.. Kachny tým trpeli odjakživa.
Teraz je počuť aj T6 sem tam s plochým kolom. V drvivej väčšine druhý voz. Prvý skôr nahlási vodič,
kedže to počuje.
Ešte to hojdanie prednej časti v K2 mám v pamäti pri pomalej jazde. ?