Víkendová výluka linky 4 na Zlatých pieskoch (9. - 10.12.2017)
  • Táto informácia je zaradená v archíve. Aktuálne informácie nájdete v ľavom menu.

Medzi ŽST Nové Mesto a Zlatými pieskami pôjde náhradný autobus X4.


Ilustračné foto © osa


Z dôvodu podbíjania koľajníc bude cez víkend 9. a 10. decembra 2017 vylúčená premávka električiek v úseku Zátišie - Zlaté piesky. Linka 4 bude premávať po skrátenej trase Dúbravka - ŽST Nové Mesto.

Náhradná autobusová linka X4 bude premávať medzi ŽST Nové Mesto a Zlatými pieskami.

  • Odchody linky X4 od ŽST Nové Mesto budú v intervale 15 minút od 5:10 do 23:25.
  • Odchody linky X4 zo Zlatých pieskov budú v intervale 15 minút od 4:57 do 22:57.

Prvé a posledné spoje električiek z/do vozovne Jurajov dvor do/z mesta budú vykonané.

Zastávky autobusovej linky X4:

Smer:

ŽST Nové Mesto

Smer:

Zlaté piesky

Zlaté piesky (ako linky 57 65)
ŽST Nové Mesto
Shopping Palace Zátišie
PPA Control Odborárska
Jurajov dvor Magnetová
Magnetová Jurajov dvor (ako linka 65)
Odborárska Stará Vajnorská
Zátišie ZIPP
ŽST Nové Mesto Shopping Palace
  Zlaté piesky

6.12.2017
-mhd-

Komentáre

Login: Heslo:













K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

Mike12.12.2017 7:15 #33 Re:
Reakcia na #32 od Ámos:
Nešli do Krasňan, lebo údržbová základňa je na Juráku, tak aby nemuseli denne behať nejaké jalové km.
Ámos11.12.2017 21:19 #32 Re:
Reakcia na #29 od Solider:
Aha, to som nevedel.
Takze to, ze nesli do Kraksnan, aspon cast, je pekna blbost.
Otazne je kolko to zozere a za kolko sa to vrati pri vystavbe haly. Ono aj tu treba kurit..
S499.102311.12.2017 21:04 #31 Re:
Reakcia na #29 od Solider:
Toto "aktívne odstavenie" je špecialita Schadefabriky. Výrobky iných značiek vyžadujú temperovanie až pri vyrazne nižších teplotách a nežerú pritom aj malé deti za plotom vozovne.
S499.102311.12.2017 21:01 #30 Re:
Reakcia na #28 od david1:
V T3SUCS bolo teplo aj bez zapnutých špirál, ak nebola arktická zima. A ak bola, tak sa zapli špirály a zimné nasávanie a T6 sa mohli ísť pásť - nie nadarmo bolo v označení to "SU". A káčery kúrili väčšinou aj v lete.
Solider11.12.2017 16:40 #29 Re:
Reakcia na #27 od Ámos:
Nielen. Ale staré vozy sa nemuseli temperovať v noci, neboli tak prešpikované elektronikou. Pri väčšej zime bolo nutné temperovať v bežný deň aj 130 vozov (trolejbusy + električky na Trnávke) a meniareň to nezvládla. Nuž, keď vozy nestoja pod strechou. Meniareň nezvláda na niektorých úsekoch ani dve súbežne sa rozbiehajúce električky alebo tri električky v jednom napájacom úseku. Ja som sa len ohradil k Tvojmu tvrdeniu, že nákupom nových električiek vznikla nejaká úspora. Odpoveď je áno aj nie. Náklady sú však vyššie. Nové električky priniesli nový komfort, ale ten niečo stojí a to sa do rozpočtu neprenieslo.
david111.12.2017 16:37 #28 Re:
Reakcia na #27 od Ámos:
Aj špirálami v sedačkách ak fungovali alebo to "nezabudli" zapnúť.
Až v T6 bolo príjemne teplo a pri druhom stupni kúrenia až moc..
Ámos11.12.2017 15:56 #27 Re:
Reakcia na #26 od Solider:
Chapem, v starych vozoch sa kurilo "odpadom"
Solider11.12.2017 15:21 #26 Re:
Reakcia na #13 od Ámos:
Rekuperácia je dobrá vec, ale všetko ostatné je nákladnejšie. Aj za temperovanie vozov chodia vysoké faktúry.
810zssk10.12.2017 7:27  +3#25 Re:
Reakcia na #24 od shaggy:
Tento argument by neobstal. Ked zvladnu sluzby nahrat pri zmene CP, musia to zvladnut aj pri vyluke. Podstatne je sa na to nevyflaknut.
shaggy9.12.2017 23:54 #24 Re:
Reakcia na #23 od Andy:
Áno, aj tomu rozumiem. Stará škola v spojení s verejným podnikom, ktorý nie je trhom donútený poskytovať lepšie služby, sa prejaví takto.
Ale absencia centralizovaného systému im môže slúžiť ako výhovorka, prečo to nerobia. Ak by vedel jeden človek z jedného miesta aktualizovať akúkoľvek linku (aj dočasne, počas výluk), tak by sa viacerí začali pýtať - a prečo to tak nerobíte? Teraz sa môžu vyhovoriť na to, že je to technicky náročné.
Andy9.12.2017 23:02 #23 Re:
Reakcia na #20 od shaggy:
Problém nie je v tom, či sa to robí diaľkovo, alebo zasúvaním niečoho, ale v tom, že sa ešte nedospelo do štádia, že by sa povedalo, že od zajtra všetky vozidlá budú musieť zobrazovať na tabuliach reálny cieľ aj počas všetkých výluk, lebo ak nebudú, tak bude problém.
810zssk9.12.2017 22:49 #22 Re:
Reakcia na #20 od shaggy:
Stare vozy sa aktualizuju manualne (t.j. je nutne v kazdom vozidle fyzicky nahrat data z karty), nove cez internu siet vo vozovni. Kazdopadne, problemom tu nie je aktualizacia ale najma to, ze tie data nikto nepripravuje, teda nie su ani spracovane. A teda bez ohladu ako sa to nahrava, nejde to nahrat.
Mike9.12.2017 22:08  +1#21 Re:
Reakcia na #20 od shaggy:
Niečo ide na diaľku, niečo nie. Meniť linku a cieľ, ktorá je aktuálne na transparentoch nejde na diaľku, to sa musí naťukať v tom počítači vo voze. Databáza cieľov, služieb atď v palubnom počítači sa mení na diaľku.
shaggy9.12.2017 21:28 #20 Re:
Reakcia na #19 od TomJ:
Ja som len hlúpy informatik, ktorý si všetko predstavuje príliš jednoducho, ale vie mi tu niekto povedať, ako fungujú tie systémy v autobusoch?
Dajú sa aktualizovať na diaľku, centrálne, z jedného miesta? Alebo je na to potrebné ručne vyrobiť dierny štítok a zasunúť ho do parného počítača v každom autobuse?
TomJ9.12.2017 20:01 #19 Re:
Reakcia na #17 od 810zssk:
A dokonca ešte aj voz prišiel s cieľom ZP. Po zavretí dverí na Zátiší zahlásilo, že nasleduje Odborárska a my sme si veselo odbočili doprava. Iste si viete predstaviť tie zhrozené tváre cestujúcich.
7ross79.12.2017 17:34 #18 Re:
Reakcia na #17 od 810zssk:
Tak to je potom nové dno.
810zssk9.12.2017 17:25 #17 Re:
Reakcia na #16 od 7ross7:
Vsak ja som hovoril o tabuli: v dolnom riadku informacia ze na ZP sa nejazdi, nad tym 4ka s cielom ZP
7ross79.12.2017 17:23 #16 Re:
Reakcia na #15 od 810zssk:
Tak logicky by som sa ako občasný cestujúci, prípadne turista riadil zastávkovou tabuľou - na tej sú predsa údaje aktualizované na diaľku, čiže by mali mať vyššiu váhu ako nejaký zdrap papiera, ktorý ešte nestihli dať dole po tom ako sa podarilo trať sprevádzkovať skôr ako bolo pôvodne plánované.

Dúfam, že už čoskoro príde deň kedy to tak bude aj v skutočnosti.
810zssk9.12.2017 13:54 #15 Re:
Na zastavkovych tabuliach to zas vyzera veselo: Dole oznam o tom, ze elektricky na Zlate piesky nepremavaju, nad tym odchody elektriciek na Zlate piesky. Cestujuci, vyber si
Pe679.12.2017 13:01 #14 Re:
Reakcia na #13 od Ámos:
Vyššia spoľahlivosť to åno, ale ūspora energie určite nie. Nové vozy sū energeticky nåročnejšie ako T3SU/SUCS. Naväčší odber tam må vzduchtechnika (kūrenie/chladenie).