Zmeny v premávke MHD počas štátneho pohrebu bývalého prezidenta (13.10.2016 11:30 – 16:00)

Obmedzenia budú najmä na Palisádach, Staromestskej, Štefánikovej a Hodžovom námestí.

Počas štátneho pohrebu bývalého prezidenta SR vo štvrok 13. októbra 2016 bude obmedzená premávka MHD v okolí Palisád, Hodžovho nám., Staromestskej a Štefánikovej. Približne v čase medzi 11:30 a 13:30 je potrebné počítať s operatívnymi odklonmi liniek 31 39 80 83 84 93 94 147 184 203 207 208 a 212.

Podľa najnovších informácií má byť Staromestská ulica uzatvorená až do 16:00.

Dopravný podnik presné obchádzkové trasy dotknutých liniek nezverejnil.

Aktuálne obchádzkové trasy:

  • linky 31 a 39 budú medzi tunelom a Trnavským mýtom premávať cez nábrežie, Dostojevského rad a Karadžičovu.
  • linky 80 a 94 premávajú z Petržalky len pod Most SNP.
  • linky 83 a 84 budú medzi Pražskou a Auparkom premávať cez Šancovú, Legionársku, Karadžičovu, nábrežie a Most SNP.
  • linka 93 bude medzi Hlavnou stanicou a Auparkom premávať cez Šancovú, Legionársku, Karadžičovu, Karadžičovu, nábrežie a Most SNP.
  • linka 147 môže byť skrátená do trasy Búdková - Šulekova.
  • linka 184 bude medzi Pražskou a Ekonomickou univerzitou premávať cez Šancovú, Legionársku, Karadžičovu, Karadžičovu, nábrežie a Most SNP.
  • linka 203 premáva z Koliby po Hodžovo nám.
  • linka 207 bude premávať medzi Záhradníckou a Lovinského cez Legionársku, Račianske mýto, Šancovú, Pražskú a Hroboňovu.
  • linka 208 bude premávať v skrátenej trase z Ružovej doliny po Hodžovo nám.
  • linka 212 bude premávať medzi Pražskou a Autobusovou stanicou cez Šancovú, Račianske mýto, Legionársku a Karadžičovu.

Ďalšie krátkodobejšie obmedzenia môžu nastať v priebehu dňa pri presune účastníkov medzi Letiskom a Bratislavským hradom a počas sprievodu zo Staromestskej k Ondrejskému cintorínu.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Sory za ot, ale je v busoch taky problem pocas jazdy zmenit aspon ciel na transparente? Lebo vliezt do 94 s prednym celom "Blumental" a skoncit na vystupisku 88 asi nie je prilis v style "kaslite na auta, vyuzivajte mhd" 😉

Genialne to mala 80 na bocom hore konecna Most, riadok pod tym sipka Zochova...?
Reakcia na: tr3mp #16:
Áno
Reakcia na: mku81 #15:
o tom viem ale to bolo o hodinu skor. zrejme sa ale este eliny z kolony nestihli napojit na riadne CP takze preto 4,5,9 nechodili. L6 ma kratsiu trasu cize ta uz isla normalne
Reakcia na: Mike #11:
1626 stojí odstavená na výstupišti AS, spolu s dispečingom a jedným osobným autom. (Nehoda?)
Reakcia na: Adam3 #13:
V karlovke bola nejaka porucha napajania cca o trinastej. Elektricky mali zberace dole a stali. Potom prisli vrchari a o cca 7 minut oz aj odchadzali, na to eliny zdvihli zberace a postupne sa pohli (zledovane z jurogovho nam. takze porucha musela byt niekde blizko). Inak sa mi zdalo, ze novym elektrickam trval rozjazd podstatne dlhsie ako starym... asi maju viac pripravnych procedur pred samotnym rozjazdom
Reakcia na: Adam3 #13:
Bol obojsmerný prestoj pri Nad Lúčkami, asi 25-30 min +-.
mohlo sa to dotknut aj elin? v karlovke cca 14:15 nic nechodfilo (smer dubravka). iba isla 3krat posebe L6. L4,5,9 nic. Moho sa nieco stat v tuneli? Nakoniec isli po sebe 2 L5
Reakcia na: Mike #11:
kde po trase zastavujú to netuším... pri najhoršom sa treba spýtať vodiča alebo predpokladať krízový scenár že nikde po odklonovej trase ?
Reakcia na: jancidubova #10:
31/39 premávajú zo Súhvezdnej, resp. Trnavského Mýta po Povraznícku a ďalej odklonovou trasou cez Karadžičovu, Dostojevského rad a nábrežie, po svojej trase pokračujú od zast. Chatam Sófer.
V opačnom smere premávajú od Chatama Sófera cez nábrežie, Dostojevského Rad, Karadžičovu a Legionársku, na trasu sa napájajú od zast Račianske Mýto smer Súhvezdná/Trnavské Mýto
Zdravim autobusy na obchadzkovych trasach budu zastavovat na nahradnych zastavkach, ci nie?
Teda napr 31/39 bude stat na ZOO a potom az na Racianskom mýte? Alebo i napr Pri Habanskom mlyne, Dubovej, Hrobonovej, SAV?
Reakcia na: Valec #7:
Teoreticky... ?
Reakcia na: Valec #7:
Kym mesto bude vsetko opeciatkovavat, kontrolne kompetencie nepomozu.

Jedine riesenie su volby. Kym ludom nevadi ze tu je bordel, tak tu bordel zostane. O tom je demokracia.
Reakcia na: Mike #6:
Alebo na vyššej úrovni vznikne novela zákona, ktorá dá kontrolné kompetencie aj inému (vyššiemu) úradu, ako objednávateľovi.
Reakcia na: Ike #3:
Tam nie je štandardný vzťah objednávateľ - dopravca. Tam je nejaký vyšší (politický obchodný korupčný whatever) záujem, že DPB si bude robiť čo chce a mesto mu to bude tolerovať. Pokusy o nejakú zmenu tohto boli zlikvidované už v zárodku.

Ono totiž keď kedysi dávno na verejnej diskusií v starej tržnici pred všetkými prítomnými na nejakú otázku o zachovaní (zahustení) linky X13 vtedajší primátor (Fták) odpovedal, že obráťte sa na DPB, on rozhoduje o trasách a CP liniek, nebola to ani tak jeho nevedomosť ako skôr zámer. A táto tendencia tu ostala do dnes. Akurát už to nie je také okaté, ako keď vtedy Delfi povedal že toto mi musí primát ešte dnes podpísať, tak primát čakal aj piatok do 18:00 v úrade, kým nedorazí zásielka od DPB aby ju mohol obratom podpísať..

A ak sa to jedného pekného dňa nejako zmení, tak to bude buď priamo z iniciatívny DPB, alebo s odsúhlasením zo strany DPB...
Reakcia na: kecho #4:
Jedna sa predsa o strategickú informáciu, ktorú nemožno zverejniť ?
Reakcia na: Ike #1:
"Dopravný podnik presné obchádzkové trasy dotknutých liniek nezverejnil."
Cestujúci by to mohli zneužiť? ? a nebodaj by sa niekam chceli dopraviť?
Reakcia na: Mike #2:
Ja, mesto, si objednám štvorchodové menu a kuchár, DPB, mi pripraví bujónovú polievku - predsa musí existovať nejaký sankčný mechanizmus zakotvený v ZDSVZ. Lebo toto očividne nie je vec financií ale jednoducho ťažká lajdáckosť. Nehovorím (už sa opakujem), o neexistujúcom krízovom pláne vedenia liniek v prípade MU. Aspoň zraniteľné miesta keby mali spracované. Hoci toto nie je operatívny odklon.
Reakcia na: Ike #1:
Kto by mu ju zobral? ?
"Dopravný podnik presné obchádzkové trasy dotknutých liniek nezverejnil"

ešte stále má licenciu?