Obmedzenie na linke 210 (1.7.2015 14:55 – 21:54)

Niektoré spoje idú len v úseku Hlavná stanica - Autobusová stanica.

Pre nedostatok trolejbusov s pomocným pohonom (3 pojazdné vozidlá z 15 zakúpených) je na linke 210 aktuálne nasadený aj klasický trolejbus, čo znamená, že jedno vozidlo tejto linky premáva len v úseku Hlavná stanica - Autobusová stanica a späť. Úsek Autobusová stanica - Nové SND toto vozidlo neobsluhuje.

  • Z Hlavnej stanice pravdepodobne až k Novému SND nepôjdu odchody: 15:36, 16:24, 17:12, 18:00, 18:48, 19:45, 20:45, 21:45, 22:30.
  • Od Nového SND pravdepodobne nepôjdu odchody: 15:15, 16:03, 16:51, 17:39, 18:27, 19:22, 20:22, 21:22, 22:07, 22:52.

Aktualizácia: Od 21:54 bol klasický trolejbus vymenený za trolejbus s pomocným pohonom, takže zvyšné odchody už budú vykonané v zmysle platného cestovného poriadku.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mike #42:
však to vravím už dávno, DPB si vymyslel nezmyselnú hračku za brutálne veľa peňazí a zjavne sa nepoučil z nasadenia 25Tr mimo drátov na pôvodnej L33/L133, tak nech si to teraz vyžerie...
Tá linka v HK sa skúšala ešte za komančov v kombinácii 14Tr+prívesný batériový vozík, viac o tom tu -
http://www.spvd.cz/index.php/template1/trolejbusy/skoda-14-tr-na-bateriovy-pohon/252-clanky/technika/trolejbusy
Reakcia na: trolejbus6207 #36:
No na tej jednotke je to jeden voz (aspoň tak to vyzerá podľa cp) - jedno poradie, ktoré robí tú zachádzku na Kluky na diesel každé kolo. Ale na rozdiel od nás tam ide 20 min. pod drátmi a 3-4 min. na diesel. A na Klukoch stojí vždy dlhšie ako 210 pri NB SND. A tiež že to je dedinská časť, kde v jednom smere ide celý čas po hlavnej ceste (v opačnom raz dáva prednosť) a okrem toho stojí iba raz na zastávke. Čiže žiadne 2-3 semafory po ceste nové rozbehy, a brzdenia a žiadne posúvanie sa v kolóne.
A ináč tam tá 1 do Klukov (či ako sa to skloňuje :-D) zachádzala ešte za čias 14Tr, ktoré si za sebou vozili pomocný vozík...
Reakcia na: Solider #30:
§ okrem klasického D-čka vydáva DPB preukaz (oprávnenie), s ktorým môžeš šoférovať ten konkrétny druh dopravy (teda vodiči majú oprávnenie na vedenie elekitričiek, autobusov a trolejbusov v DPB). A je iba málo tých, čo majú aj oprávnenie (teda "papiere") na vedenie aj tbusov aj abusov. D-čko je samozrejme rovnaké a v prípade soru dokonca je to skoro to isté či abus či tbus...
Reakcia na: Juraj76 #25:
Na ich stránke radšej budú informovať ako je dopravný podnik pohoršený správaním sa cestujúcej verejnosti (mysliac vandalizmus, asociáli vo vozidlách, problémy s alkoholom a pod.) Lebo verejne informovať o správaní sa cestujúcich vo vozidlách ma väčšiu prioritu ako informácie o výlukách, nevypravených poradiach, poruchovosti vozov a pod. Pritom DPB bude s radosťou vydávať tlačové správy aký kvalitný vozový park si v posledných rokoch zaobstaral priamo z Libichav, pričom momentálne vlastní ultramoderné vozidlá.
Aktualne pri ASMN vymena 6304 za 6105, ktory uz svoju sluzbu skoncil.
Vysvetlim Vam to vsetkym ako je to proste duobus je voz na vyjazd a dojazd do garaže a nie 40x denne štartovat ?
Nech ich vratia vyrobcovi, peniaze nech dostaneme spat a kupime opat daco ine. Ci reklamacie pri tomto druhu tovaru neexistuju? 🙂
Reakcia na: 14/15Tr_Maniac #35:
sú dva - 17/II a 18/II, jazdia od júla 2012 a také problémy ako naše nemajú ?
Jazdia v Hradci Kralove, minimalne 4 roky ak sa nepletiem. Neviem ako je to s nimi tam, ale take problemy ako u nas som este nikde inde nepocul. ? ?
Reakcia na: Ike #33:
Lebo si niekto "tam hore" zmyslel,že treba 30TrDegeše,ktoré sú ak sa nemýlim len experiment a nikto to tuším nikde nevlastní okrem DPB ? možno staršie verzie troflov od Škody s APU by boli spoľahlivejšie,ale to je všetko v rovine dohadov...Nechcem sa do toho kafrať,to je len môj názor ?
Vie mi niekto (ale bez srandy) vysvetliť, prečo nové vozidlá nejazdia? Inak je to hanba.
Mne je ľúto toho vodiča na 14Tr ako musí po každom kolečku upozorňovať na ASMN cestujúcich, že on ďalej nepôjde a ako musí znášať nadávky cestujúcich, ktoré vôbec nepatria jemu.
Reakcia na: TeBeCe #28:
No dobre, beriem späť. ? bolo to veru dosť dávno ?
Reakcia na: Mike #11:
A vodiči trolejbusov majú iný vodičák typu D než vodiči autobusov? Prečo by sami nemohli šoférovať autobus okrem § Nikdy sa to tak nerobilo a § Všetci sú na obede?
Reakcia na: Jadran #27:
tak paradoxne autobusy na trolejbusových službách tu máme viac menej pravidelne, pri nočných napäťových výlukách, kde majú "trolejbusaci" na celej službe kindervajce, vtedy to ide bez problémov len to asi DPB nedokáže zorganizovať za 7 hodín ?
Reakcia na: Jadran #27:
Akoze nikdy? A Ikarusy 280 na L33 si uz zabudol? ?
Reakcia na: Mike #11:
Ale prosímťa, hádam nechceš donútiť DPB aby vykonal takýto nikdy nepraktizovaný spôsob za účelom hradenia vypadnutých spojov. Šak autobusy na trolejlinku, to už čo je. A z cudzej dopr.prevádzky už duplom. Ách, kde žiješ? Takto je to #jednoduchšie.
plastove krabice sa zacinaju kazit..krasa ale vsak take kupil,,,,a kto iny si to od..ere no jedine cestujuca verejnost ktora sa vozy vo vergloch v ktorom je storocna spina ? ? ? ? ? ?
Nie je hanba, že sa pokazí trolejbus ani to, že nemá náhradné rovnaké vozidlo, ale vypraviť náhradný spoj až po 7 hodinách a len klasický trolejbus, ktorý môže ísť len časť linky, tak to už je silná káva. Začali vôbec prázdniny? Veď aj keď je odstavených viac autobusov, ešte stále je tu hádam nejaká rezerva. Logika DP 0 bodov. A na stránke DP ani zmienka! Na ktorom mieste záujmu pre Belfiho a spol. sú cestujúci?
Reakcia na: Mike #23:
ďakujem obom