Kapacitné posilnenie linky 28 počas víkendov (od 22.3.2014)

V prípade pekného počasia budú počas voľných dní na linku nasadené kĺbové autobusy.

Od 22. marca 2014 bude počas víkendov a sviatkov v prípade priaznivého počasia linka 28 kapacitne posilnená nasadením kĺbových autobusov.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petto #93:
Logicky by tam mala ísť L83 pre spojenie aj vrchnej časti Dúbravky a premávky počas celého dňa oproti L84. Pre DNV stačí zachádzanie L21 počas otváracích hodín centra ako to je pri L63. Časom sa ukáže aký bude dopyt po dalšom OC a tomu môže byť prispôsobená MHD.
Reakcia na: 810zssk #94:
Sedlo a vikend s 20 min to by uz slo na L28 (aj bez L128) a mohla by sa tympadom zrusit uz aj 29
Reakcia na: Petto #93:
Dopyt bude a presne preto som tam navrhol tu 128. Lebo posilnot celu 28 je nerealne, hoci by sa to zislo. Obsluhovat Bory z DNV len SORkou v intervale 30 minut je ciste sialenstvo.
Reakcia na: 810zssk #89:
A ta tvoja 128 akoze kvoli comu ? ?
ADD2 Do tej nakupnej oblasti a novej m.č. zase az taky silny dopyt nebude z DNV aby nepostacovala v sucasnom intervale presmerovana L28 , jedine by som pridal na sedle/vikend. Presmerovana L28 by urcite nespajala primarne Bory s centrom.

Ked sa dobuduje m.č. Bory urcite bude treba uvazovat o nejakej novej linke Bory - centrum prip. aspon po Patronku (hlavnu stanicu). Je iste ze ziadna nosna 21,83 novu m.č. neutiahne.
Reakcia na: 810zssk #91:
Nemá ani takú trasu. Je to menitelné
Reakcia na: Tedomík #90:
28 nema interval 10-12 minut.
Reakcia na: 810zssk #89:
Myslíš, že by tam nestačili 12m pri trebars 10-12 min. intervale?
Tie Bory treba riesit komplexnejsie, jednak tah DNV-Bory, jednak Dubravka-Bory, jednak centrum (Patronka) - Bory.

1. DNV-Bory obsluzit 28kou je pekny napad, ale obavam sa ze kapacitne by to nepostacovalo ani vo sne. Jedine ak by bola prekladana nejakou 128 Na hriadkach - Bory tak aby v tomto useku vznikol zhruba polovicny takt.

2. Dubravka-Bory a centrum-Bory by sa velmi dobre mohli vyriesit predlzenim 84 v X a 83 v .
Reakcia na: Yzerman22 #83:
Určite to bude potrebné výrazne posilniť. Nielen kvôli zlúčeniu a potrebnej posile, ale aj preto, lebo sa určite zmenia prepravné prúdy a nejaký ľudia presadnú z 21 na 28
Reakcia na: Mike #86:
Cez PD by hadam aj postacovala kazda druha 83 alebo 84. Cez vikend by som dal asi radsej kazdu 83. S tou 21 by to bol podla mna fail. Vedel by som si tam predstavit skor presmerovanu L28 s novododanymi 12M v PD /cez vikend klbovu, s tym ze 120 by sla do večných lovíšť a 20 by zostala s BN10,5 a interval ako dnes 20+120 cize 6/15/7-5//20 vikend , no uz aj ta konecna TESCO LAMAC strati opodstatnenie, ked budu atraktivnejsie BORY a TESCO DUBRAVA.
Reakcia na: Petto #85:
Do Bory Mall bola od začiatku plánovaná 34, teraz 84. (iná otazáka je čo cez víkend..) Avšak zatiaľ, pokiaľ to bude iba nákupné centrum a kiná by sa hodilo, keby si investor (prevádzkvateľ) trochu za to predĺženie aj priplatil. A zatiaľ to vyzerá tak, že cez "myšiu dieru" - tunelík - tam mesto ničiniciatívne predlžovať z Dúbravky nebude...
Samotný investor bory mall - síce sa to priebežne mení stále - ale čo som počul tak mali predstavu, že do ich územia bude v nejakom čase (poobede a večer a víkendy možno už od rána ) zachádzať každá 21tka v smere do DNV, v opačnom smere bez obsluhy MHD (v nejakej ďalšej etape uvažujú spraviť prístup od tej niky čo je už vybudovaná za OK3 v smere k D2)- tam by potom stála 21. S obsluhou územia inými linkami, alebo nebodaj s platením vlastného busu, čo som počul, investor zatiaľ neuvažuje...
Reakcia na: Yzerman22 #83:
vozy - tie, co pridu v novembri ? napr. BN 10,5 alebo BN12/NB 12 ?
Netreba zabudat ze v novembri sa otvara BORY MALL a co tam dat hoši ? Mozno ma zabijete ale dobry adept je 83,ktory to vyjazdi aj s dobrym intervalom aj kapacitne aj celotyzdenne ( v rannej spicke samozrejme to tam nemusi ist). A nebude sa tu v novemri riesit nejaka hovadina typu 26,23 so zachadzkou k OC BORY MALL.
Reakcia na: Tedomík #82:
OK.
Aké vozy, aké intervaly?
Reakcia na: Yzerman22 #80:
Ale však to, čo tu chce snáď každý. Zlúčiť 28 a 29 a dať ju na Glavicu...
Reakcia na: Yzerman22 #80:
No to si si dal.... Tedomík teraz navrhne nejakú somarinu, primátor to schváli... (a vieš ako to dopadne).
Reakcia na: Tedomík #78:
Ale aby sme to tu viedli konštruktívne, povedz ako by si to zorganizoval ty.
Reakcia na: Tedomík #78:
No dobre, tak začnem zverejňovať fotky denne, nie je to problém, keďže chodím tou linkou denne.
Reakcia na: Yzerman22 #77:
Raz som išiel s celou triedou s linkou 82 k Mágiopláži. Mal som to aj ja odfotiť a napísať aká je potrebná? Prip. poslať fotku so žiadosťou na posilnenie danej linky? Bola to náhoda, rovnako ako toto. Posilovať treba v prvom rade linky kde je kapacita už nedostačujúca. Na tejto fotke je vidno, že ide o nejakú organizovanú skupinku a nie náhodných cestujúcich. Okrem toho v tejto skupinke je asi 20 ľudí a zhruba 5 ešte nastúpi po ceste. Áno, je to zbytočná linka
Reakcia na: 810zssk #76:
Ono celkový problém na L29 je, že jej využitie je nárazové. Táto fotka je len reakcia na to, že niektorí tu diskutujúci písali, že chodí prázdna.