Sci-fi: Bratislava má šancu zapísať sa do Guinessovej knihy rekordov

Bratislava má šancu zapísať sa do Guinessovej knihy rekordov v disciplíne "počet pokusov o vybudovanie nosného systému MHD".

Bratislava má šancu zapísať sa do Guinessovej knihy rekordov v disciplíne "počet pokusov o vybudovanie nosného systému MHD". Doteraz sa uskutočnili tri pokusy, štvrtý je práve aktuálny a piaty sa chystá. Ani tento počet nemusí byť konečný a ďalších pokusov sa pravdepodobne dočkáme v blízkej budúcnosti.

Naša nádej pramení z postupného skracovania životného cyklu jednotlivých pokusov. Kým pri prvom pokuse mesto ešte stihlo vybudovať jamu na konci Petržalky a most cez Einsteinovu a v ďalších sa aspoň poklepávali základné kamene, štvrtý pokus sa možno skončí už vo fáze projektu. Občania totiž nechcú, aby sa nosný systém budoval na báze električiek, povedal Narcis Škovránok, zástupca Združenia demagogických samochvál. Podľa Škovránka má od 110% obyvateľov Petržalky mandát na to, aby budovaniu električky do Petržalky zabránil všetkými mysliteľnými, myslenými, nedomyslenými a zlomyseľnými spôsobmi, pretože nosný systém podľa neho nemôže tvoriť dopravný prostriedok, ktorý vlastne vôbec neexistuje a je len výplodom tzv. Kindermafie, ovládajúcej mesto, diskusné fórum a Forum Romanum. Nosný dopravný systém navrhuje vybudovať na báze vlakov, ktoré by spájali Rovniankovu ulicu so všetkými miestami na Slovensku a v blízkom zahraničí a vyhýbali by sa iba centru Bratislavy. Ako doplnkovú dopravu navrhuje teplovzdušné balóny. Na námietku, že v dôsledku prevažne severozápadného vetra by sa balóny hromadili na juhovýchode mesta, odpovedal, že smer vetra je iba drobný problém, na ktorého vyriešenie už ako MS-Projectový manažér vydal pokyn.

Svoju kampaň proti električke mieni Škovránok smerovať do všetkých súčasných novín, časopisov, televíznych a odpadových kanálov, avšak to nebude dostačujúce, preto založí vlastné printové médium (noviny, pozn. prekladateľa), nazvané na počesť vydavateľa a najvýznamnejšieho občana strednej Európy "Petržalské vtákoviny". Máme sa teda na čo tešiť.

Ďalšou disciplínou, v ktorej môže Bratislava získať prvenstvo, je počet dopravných systémov v MHD. Po električkách, trolejbusoch, autobusoch a "duobusoch" doplnia bratislavskú MHD vlaky a Veslársky úspešný celok (VÚC) pod vedením svojho predsedu Mladimíra Kajaka presadzuje, aby sa do neho zapojili aj lode. Lode by mohli prepravovať cestujúcich nielen po Dunaji do Devína, Čunova a Hamuliakova, ale v rámci duálnej prevádzky Chorvátskeho ramena, o ktorej sme informovali pred rokom, by sa mohli stať aj nosným dopravným systémom v Petržalke. Na dobudovanie lodnej MHD bude ešte treba prehĺbiť a rozšíriť koryto Vydrice, Čiernej vody a Račianskeho kanála.

Predstava odchodov nadvlaku linky R14 podľa Výskumného ústavu domovníckeho. Tzv. "diery" v odchodoch sú v časoch prejazdov rýchlovlaku TGV cez tunel pod Dunajom.

(Tento materiál je fikciou a akákoľvek podobnosť postáv a vtákov s reálnymi postavami a vtákmi je čisto náhodná.)

 

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ten CP je fakt dobry ?

"akákoľvek podobnosť postáv a vtákov s reálnymi postavami a vtákmi je čisto náhodná." ? ? ?