Zmena obsluhy zastávok na nábreží pre linku 37 (od 22.10.2012)

Namiesto Parku kultúry obslúži zastávku Lafranconi.

Od 22. októbra 2012 sa mení obsluha zastávok na nábreží pre linku 37. Doterajšia zastávka Park kultúry sa nahradzuje zastávkou Lafranconi, kde sú kratšie pešie presuny k električkovým nástupištiam. Pre cestu k zastávke Park kultúry odporúčame využiť linku 30 alebo súbežne vedúce autobusové a električkové linky zo zastávky Lafranconi.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #55:
jojo, ten 🙂 a veru potom by tam mohlo stáť všetko a nebol by problém...no obávam sa, že nič z toho nebude 😃
V kladivka by bolo fajn keby tie spoje L22 co zacinaju na Patronke (5:27 a 5:47) isli uz z Tesca (5:24, 5:44). Vacsim problemom su vikendy, tam uz to vidim naozaj len na zachadzky rannych spojov L30 v smere do mesta k Tescu.

Kazdopadne Lamac/Zahorska (a ciastocne aj Devinska) by potrebovali nejaky novy koncept obsluhy, mozno ked budu Bory (?), pricom v Lamaci by to imho malo spocivat najma v tom ze budu nosne expresne linky bez zachadzok (v dnesnom linkovani 37, 63 bez Tesca) a nejaka obsluzna, ktora zachadzat bude (v dnesnom linkovani 30, ktora by sla aj k Tescu).
Ano, 192 som zabudol, ale mne islo o tu dieru a tam robi iba par sekund.

22 som zabudol tiez a mas pravdu ze s nou to nie je az take tragicke.

Vikend je ale stale problem 🙂
Reakcia na: diky #54:
Myslis ten pruh ktory vacsina ludi z neznameho dovodu ignoruje a tak nim relativne casto predbieham kolony? Ten mi neber ?

Ale tiez som uvazoval o zriadeni zastavky tam samozrejme 🙂 A spravit chodnik k Tescu.. a potom nech tam stoji vsetko co tade ide.
Reakcia na: 810zssk #53:
Tak ten priestor na zastávku tam v podstate už teraz je (ostal tam jeden nevyužitý jazdný pruh), ale chýba prechod pre chodcov, čo by zase až taký veľký problém nemusel byť.
Reakcia na: Solider #51:
Tak podla tejto logiky by 21 mala zachadzat ku Glavici ?

Inak minimalne smerom do Lamaca by bolo dobre spravit zastavku Tesco Lamac na hlavnej ceste, niekde pri OMV.

Kazdopadne, DPB aj skratenim 66ky naznacil ze dopravovat obyvatelov k ich lokalnym nakupnym moznostiam nie je v ich ponimani verejny zaujem.
Reakcia na: 810zssk #50:
nemyslíš vážne, ešte aj linka 30 k blbému Tescu 😞 teraz dosť ľudí ide radšej ňou, aj keď zachádza na Segnáre, stále je to príjemnejšie ako trčať na semafóroch pri Tescu v 63....) Ono je ozaj ťažko, že čo tam má ísť, chápem aj názor aby tam zachádzala linka 37, ale koľko ľudí ide k OD a pre koľkých uvedené linky slúžia pre dopravu do a z práce?
Reakcia na: 810zssk #50:
Keďže to Tesco je najblížší väčší obchod po trase od Marianky a Záhorskej, tak nejaký zmysel to hádam má.
Reakcia na: viera2201 #49:
Ja by som zas uvital keby 37 (ako expresna linka) do Tesca neliezla vobec a nahradila by ju tam L30.
skôr by som uvítala, aby linka 37 smerom zo Záhorskej Bystrice zastavovala počas dňa aj na zástavke Tesco Lamač. Z rozhovorov s obyvateľmi Záhorskej Bystrice a z Marianky by túto možnosť uvítali
Reakcia na: StratenyRozumDPB #46:
zobrali ti priamy spoj. to sa veru ťažko rozdýchava. aj mne raz zobrali priamy spoj do školy ktory chodil každych 20 minut, a teraz musim prestupovat na spoj ktory chodi kazdych 15 ?
Reakcia na: StratenyRozumDPB #33:
Ten nick si vymýšľal na taký štýl Ako Stratený rozum adresuje DPB či ?

Na druhej strane si my zvýšil sebavedomie za to ti ďakujem ? Lebo keď ľudia ako ty pracujú v River parku tak niesom na tom vôbec zle ! ? ?
Reakcia na: fanatikmhd #44:
No pozri ja sa s tebou nejdem natahovat (nemam hadavu obsesiu), proste som sa na MHD vykaslal, tak ma to uz v podstate nezaujima.
Len sa smejem ako sa sudruhovia cuduju, preco ludia uprednostnuju indiv. dopravu, ked im idioti sami hazdu polena pod nohy ?
Za tie mierne vyssie naklady to proste stoji, a kazdemu raz trpezlivost dojde. Nezabudni, cesta z MHD do auta je lahka, ale z auta uz nikoho do MHD nedostanes ?
Reakcia na: All1111 #43:
ani nahodou 🙂
a na pko + tunel zastavuju takmer vsetky linky co touto ulicou prechadzaju, teda ked ich chces menovite tak su to tusim 4,5,6,9,29,30,31,39 co je urcite viac nez 90% z celkovej prepravnej kapacity na tejto trase, takze pochybujem ze by sa odchylka pozorovania mnozstva ludi tykala dovodu nezastavovania linky 37 na dotknutych zastavkach (okrem toho stav bol rovnaky aj pred tym nez jej zmenili zastavovanie z pko na lafranconi)
Reakcia na: StratenyRozumDPB #41:
Asi mas vazne strateny rozum...

takmer denne tade prechadzam, a kazdy co pise ako opak tvojho prispevku a bohuzial aj DPB ma pravdu. Na PKO ide X liniek, a jedna expresna na ktoru/z ktorej takmer nik nenastupoval/nevystupoval na dotycnom bode nemala zmysel zastavovania na tunajsom mieste, zatial co zastavka Lafranconi, ktora je akymsi tichym prestupnym bodom a mnozstvo cestujucich na nej je denne podstatne vacsie, malo zmysle takuto linku zastavit radsej tu nez tam.

Po druhe, pokial nie si z Marojánky, tak mi povedz, kde sakra v našej celej sieti sú body, kde stojí l.37 tak, aby si sa za max.5min dlhšou trasou nedostal k PKO? mmchdm, prosim o zaratanie ZB nie ako jedinu obsluhu l.37 ale aj spojmi BID ktorych v tebou potrebnom case (rano a poobede) kedze hovoris o zamestnancoch RP, nejde dostatok? zo Stupavy idu autobusy na Patronku rano castejsie nez l.37 mala kedy interval. PCL na BID je asi o euro drazsi nez elektricenka, a vzhladom na to, ze poskytuje moznosti v ramci BA sa pohybovat MHD, ZSSK (vlaky) a SL (autobusy SAD), tak to stoji za to vyuzit.

Po tretie - ak spoj chodi skutocne "casto" krat denne ako l.37 (intervaly tam uznavam ze nie su ziadna vyhra, ale postacuju), tak mam ak ten spoj denne vyuzivam vytlaceny CP z najblizsej zastavky, a podla casu odchodu sa chystam z roboty/skoly/podujatia/ine.... Ak cestujes pod Novy Most (SNP), tak pochybujem ze ju zneuzivas, lebo ti ide dalsie kvantum spojov. Ak opacnym, tak po vrancovicovu ti idu subezne linky, a medzi Lafranconi az Vrancovicovou mas presne 3 zastavky spolocne s BID, cize 3 alternativy prestupu (kde dokonca mozes dotycny spoj dobehnut alebo predbehnut, napr buso od stupavy sice pride do zahorskej neskor nez odchod 37, avsak ju po patronku predbehne)

So?
Reakcia na: si #42:
Nepracuješ náhodu v SlovakLines?? lebo od nich som raz dostal takúto logickú? odpoveď na požiadavku zastavovania všetkých spojov namiesto cca.30% ktoré zastavovali na ,,cintorín-Ružinov,, ,,Pokiaľ ide o požiadavku, aby na predmetnej zastávke zastavovali všetky naše prechádzajúce spoje, prehodnotíme ju v rámci následných zmien cestovných poriadkov. Poznamenávame, že z hľadiska frekvencie nastupujúcich, resp. vystupujúcich cestujúcich je na resp. z tejto zastávky nízka frekvencia cestujúcich. ,, Logicky keď tam autobus nezastavuje!!!! ?
Reakcia na: StratenyRozumDPB #41:
okolo dotknutych zastavok prechadzam denne viackrat, ale moje pozorovania skor potvrdzuju spravnost toho co sa udialo - na zastavke lafranconi byva nasobne viac cakajucich ludi (tak bus ako elektricka) ako na zastavkach pko+tunel dokopy