361 už je so 414-kou, teda žiadna prehliadka sa nekoná.
Dňa 11.1.04 na L6 je písana 337-ka !, neviem či ma ísť o vtip, alebo majster nevie aké vozy púšťa vonku. Výpravca len zvyčajne opíše zadelenie od smenového majstra, teda mohol zle prepísať 387 alebo 397.
Ešte ďalšia možnosť, fakt jazdila. Keď som bol posledný raz v novembri vo vozovni, práve do 337 pchali čelné BUSE, tak prečo by nemohla byť vonku. Nikde však nie je žiadny záznam o skúšobných jazdách.
Dňa 11.1.04 na L6 je písana 337-ka !, neviem či ma ísť o vtip, alebo majster nevie aké vozy púšťa vonku. Výpravca len zvyčajne opíše zadelenie od smenového majstra, teda mohol zle prepísať 387 alebo 397.
Ešte ďalšia možnosť, fakt jazdila. Keď som bol posledný raz v novembri vo vozovni, práve do 337 pchali čelné BUSE, tak prečo by nemohla byť vonku. Nikde však nie je žiadny záznam o skúšobných jazdách.
Vladimír
Čo sa týka nákladov, pokiaľ viem, mesto zohľadňuje len vozkm. Dobre sa pamätám, že keď som obhajoval na DPMK znovuzavedenie trojičiek systémom, že miesto troch dvojičiek by mohli byť vypravené dve trojičky, bolo mi povedané, že by sa tým nič neušetrilo. Ja som odpovedal, že akože nie, veď miesto troch vodičov by sa zaplatili len dvaja. Dostal som odpoveď, že mzda zamestnanca je zanedbateľná položka a že podstatné je len to, že sa stále jedná o šesť vozňov a nech sú zostavené akoľkovek, stále robia tie isté vozkm. A o iné ako vozkm vraj nejde.
Dôkazom môže byť aj súčasný "leháro-systém" na L5. Produktivita práce vodičov tejto linky je podľa mojich pozorovaní dosť mizerná, ale nečudujem sa, že to nikoho netrápi. Veď tu vôbec nejde o to, že keď vodič L5 každú chvíľu stojí na stanici pol hodiny, že berie plat. Podstatné je, že stojí, že má prestávku, nehýbe sa a teda nerobí vozkm.
Dobre vieme, že DP počíta súpravu 2xT za dva vozne, ale rovnako kapacitné KT za jeden vozeň. Preto sa pýtam, či odlišuje v papieroch nasadenie klbáku od sóla. Lebo ak nie, nie je problém na noc bez akýchkoľvek ďalších otázok vypraviť klbák.