Dnesna vyprava EKD.
L 2:-626,617,627,380 trhana.
L3:-417+418,415+416,622+623.
L4:-616,612,382,606,607 trhana.
L5:-523,536.
L6:-388+389,400+401,394+395,531,376+377 trhana.
L7:-512,386+387,517,412+413.
L9:-509,521,602+603,608+609,408+409,390+391,396+397 trhana.
L 2:-626,617,627,380 trhana.
L3:-417+418,415+416,622+623.
L4:-616,612,382,606,607 trhana.
L5:-523,536.
L6:-388+389,400+401,394+395,531,376+377 trhana.
L7:-512,386+387,517,412+413.
L9:-509,521,602+603,608+609,408+409,390+391,396+397 trhana.
1018
Bratku, odhliadnuc od tej nehody, nevravel som uz davnejsie, ze sposob jazdy 2 vodicov v 5241 je viac ako riskantny a ze len cas ukaze, ci su skutocne taki profesionali alebo sa len doteraz nic nestalo? Vodic MHD musi mysliet vopred na vsetko, co sa okolo neho moze stat, musi predvidat - vcitit sa do koze vsetkych naokolo a predvidat ich kroky. A tomu prisposobit svoju jazdu.