sice sa nerozumiem do autobusov, elektriciek a trolejbusov..ale ta zadna naprava (podla mna) to robi kvoli tomu, ze napr. si predstav nenaolejovane dvere....ked nimi slabo hybes, tak vrzgaju...to iste je zrejme aj pri kolesach troliku...pri nizkych otackach (asi do 1000 RPM ale na kolese)....pocujes ten zvuk ..a potom to vybrovanie je mozno kvoli motoru alebo ze sa ten zvuk dostal to rezonancie tej konstrukcie trolejbusu To je vsetko iba moj nazor
Nemám. Ja len nechápem, že niečo také nechávate jazdiť s cestujúcimi, a ešte viacej sa čudujem, že to nevadí vodičom. O nočackych vodičoch, ktorí na tom jazdia mam svoj názor, ktorý tu radšej písať nebudem ... A na adresu stavu voza, je iné voz vyskúšať okolo trolejbusky za volantom, a je ine s nim isť vonku, a isť volakde do vlečky a stači počuvať čo ten voz robí /Oči na to mať netreba, to že v tom voze rezonuje asi každa šrubka spozná aj človek s priemerným sluchom/. Možno to vyznelo trochu sproste, neviem ako je na tom technicky, viem akurat prečo tak vibruje, no neviem od čoho sú tie sprievodné zvuky a ešte silnejšia rezonacia od zadnej napravy ...
Mám zopár otázok na teba:
1. Kde a kedy si videl 3314 keď stojí na VŠA?
2. Načo píšeš služby na L23 a L24 keď som tie linky napísal už ja? Ja som na tie služby nenapísal preto, lebo na L23 a 24 je len jedno poradie.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Iv
L34 - 5230