Irisb: Ale no, keď povieme A, povedzme aj B a pripusťme, že 15m autobusy majú počas kalamity minimálne také problémy, ako kĺbové verzie. A dnes stáli aj mnohé kĺbové Ikarusy a Karosy. Darmo, napr. aj váha vozidla robí svoje, bez ohľadu na značku. A žiadny autobus s letnými pneumatikami nie je určený na cestu plnej ľadu a snehu, to by museli mať všetky vo výbave povinne aspoň reťaze, všakže
Irisb
Solaris je najlepšie čo v Košiciach máme? Rozhodne je to len prerástla vážka, ktorá stála veľa penazí a je uplne nanič. Trošku posneží a ten lenivý budar nie je schopný jazdy do kopca, a ešte dokonca sa mu podarí zapadnúť dolu kopcom. Naozaj, že Ikarusy 280 sú, boli a budú vždy ťahúnmi košickej MHD, pretože momentálne v Košiciach nie je ani jeden strednokapacitný a ani klbový autobus schopný sa porovnávať s 280kami. Ano možno interier je modernejší, a Solače sú nizkopodlažné ale nie sú schopné jazdiť za každých podmienok.
Hanba Solarisom !!!Dnešok bol jasným príkladom.
IK 280 FOREWA ?