Reakcia na: 280 #3277:
1. Ten jeden spoj navyše tam bol keď bol 20 minutový interval a nevzali ho zo srandy, takže by sa stalo dosť.
2. Ano, pozri L53 alebo L32. Karosy sú aj tak dosť vyťažené na L34 a L27 a Ik435 majú to najlepšie už za sebou. Jediné že by Ti stačila nejaka 6291 alebo 5001, aj to sú trhanári.
3. Ano, pre mňa ako cestujúceho su SU15 to naj čo môžme mať. Iste 12m busy tu nebudem miešať. Vieš taká babka kým sa vyštverá po tých schodoch do klbaku alebo do Solarisu to je rozdiel a v tom je to spanštenie. A je to celoeuropsky trend...tak neviem prečo mi by sme mali mať do nekonečna Ikarusy a pokial sa nemýlim posledný klbák nám došiel v 2001?
? ?
280
Ik280 - 147 miest
Ik435 - 165 miest
SU15 - 205 miest (!!!)
a opat sa pytam - do 18 m vozu vojde cca 150 ludi, ale do 15 m vozu je tu "uz" 205!! - co je toto za nezmysel?? Ved tam predsa tie tri metre chybaju! A ak sa tam aj ti ludia nasackuju (zrejme sa berie v uvahu aj strecha), druha vec je "kultura cestovania"!!!
Re Diggi: za prve - som napisal moznost "vpichnutia casu". To znamena dat jeden cas - jeden spoj navyse (aspon v rannej spicke). Nevim, stalo by to jeden voz navyse? Mylslim, ze na L18 asi ani nie. A urcite by to dost zmenilo.
Za druhe - nevim preco beries, ze by ti mal hned prist neaky Ik280. Co, trhanky robia len tieto vozy? Tak to mi je teda novinka...
Za tretie - kedysi (a nie moc davno!) chodili bezne na L18 Ik435, potom ich zacali striedat B941-tky. A kazdy bol spokojny. Nevim preco to odrazu nikomu nevonia. Tak radsej cestovat na jednej nohe v SU15 ako aspon ako-tak v neakom klbaku, hej? No ludia akosi spansteli...
A sorry, toto by asi malo ist na diskusne.