staznost
na vodica autobusu c3520 spoj.30 odchod zo zastavky
kalinovska 12:09
po zastavke kalinovska smerom do mesta zastavil az na palackeho.
pritom jedna dievcina ktora nastupovala na kalinovskeho chcela vystupit uz pri leteckej akademii, kedze stala pri dverach tak na nu vodic nereagoval.dievcine bolo asi trapne sa dozadovat vodica jeho povinnosti.
dalsi pan chcel nastupit pri hydrostave kedze autobus isiel skor tak dobehoval na zastavku ale autobus opat nezastal.
na colnici to iste.
aj iny ludia pracuju a ak pre vodica nestihly dojst do prace nacas tak s tym treba nieco robit.
tak nech sa nad tim zamyslia pani vodici.
na vodica autobusu c3520 spoj.30 odchod zo zastavky
kalinovska 12:09
po zastavke kalinovska smerom do mesta zastavil az na palackeho.
pritom jedna dievcina ktora nastupovala na kalinovskeho chcela vystupit uz pri leteckej akademii, kedze stala pri dverach tak na nu vodic nereagoval.dievcine bolo asi trapne sa dozadovat vodica jeho povinnosti.
dalsi pan chcel nastupit pri hydrostave kedze autobus isiel skor tak dobehoval na zastavku ale autobus opat nezastal.
na colnici to iste.
aj iny ludia pracuju a ak pre vodica nestihly dojst do prace nacas tak s tym treba nieco robit.
tak nech sa nad tim zamyslia pani vodici.
5
(Moskovská - Toryská - NO - Sečovská - Lingov):
18.11.96 - 6257, 6279
19.11.96 - 6240, 6286
20.11.96 - 6012, 6218
21.11.96 - 6218, 6226
22.11.96 - 6226, nič (nezvýšil voz... vtedy bežná vec)
Čo tým chcel autor povedať? Netreba sa dnes rozčuľovať z každého 3 min. meškania... Treba sa tešiť, že aj keď s odchýlkami, autobusy chodia, a niečo ako vynechanie spoja je už úplnou zriedkavosťou, keďže pojazdných busov je dostatok.
Okrem toho je dnes vozový park oveľa mladší a modernejší. A to, čo dnes nazývame neuveriteľnými vrakmi, bol vtedy ten lepší priemer.
Spomínam si aj na konkrétne príklady z rokov cca 95-97:
- počas jazdy dolu Sečovskou sa preplnenému busu len tak otvorilo krídlo dverí a len zázrakom nik nevypadol (6226),
- vonku treskúca zima, v buse neznesiteľná horúčava, na otázku cestujúcich či sa to nedá vypnúť, vodič odpovedá Keby sa dalo, vypol by som (6244),
- hlásenie cez vysielačku (vtedy to bol šport, kto ju má hlasnejšie pustenú), kedy vodič žiada zálohu na stanicu, lebo "má vypadnutý motor" (6273)...atď, atď...
Takže... bolo aj horšie, a podstatne horšie ?