Platí to isté, čo som napísal v dispečerskom fóre. Zákulisné informácie si treba vymieňať a vybavovať SMS, telefonátom, mailom (čo si už urobil...), cez ICQ, IRC, Messenger, Pokec, Skype, atď. Kapišto?
myslíš takého starého s dlhými vlasmi??? ja ho poznám, je to pacient, on fakt nikomu neotvorí predné dvere, a večer neotvára predné dvere na výstup, len na nástup a zadné naopak
to si sa nepytal nahodou vodica z 5211-tky? Lebo ten ti v zime neotvori predne dvere ani ked chces VYSTUPIT!! Takze si napriklad jeho neviem dost dobre predstavit ako ich pri NASTUPE bude otvarat...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eMareq