Práve sedím v 3004 na L38 a medzi Poľovom a Perešom sme sa pretekali so 4089 na aR1z... 3004 najprv v ľavom pruhu dobehol 4098, prispôsobil sa mu a vodiť sa posunkom pýtal, či ho predbieha. Na vodiča 3004 som nevidel, ale na to vodič 4089 to poriadne rozfofroval. Samozrejme, že aj 3004 a po takých 500m ho predbehol. Vodič zo 4089 na nás ešte uznanlivo kývol a pozdravil. Mohli sme ísť viac ako 75 km/h.
odstavené eR- 390+391, 534
aR1z- 3103
aR7z- 4206
a26- 6401 (zvonku sa nezdá, ale vnútri vyzerá ako poriadny vrak a ešte aj výfukové plyny tam dosť cítiť...)
Práve cestujem s autobusovou R1z v 4082. Okrem toho, že medzi 1. a 2. dvermi, kde sedím, centimeter vedľa mňa medzičasom spadla linková tabuľa RA Košice - VA U.S.Steel (za ňou na mieste zostala zalaminovaná dočasná R1), som si všimol aj žlté nálepky na predných sklách po oboch stranách s textom červenej farby "Prosíme vás postupujte ďalej do vozidla", 3 piktogramy ľudí a prerušovaná šípka.
Maťo: Vďaka za info. Tak to museli mať dispečeri perný deň, pretože sa im tam zasekali aj vozidlá, ktoré potom chýbali na mestských linkách (pozri info o chýbajúcich spojoch na L3 a 5). Na VA som bol po 9:00, kde som stretol aj riaditeľa PKD a vedúceho vozovne. Nič nenasvedčovalo tomu, že by tam mal byť nejaký problém. Možno niekde niečo zle vyrovnali a niečo im mimovoľne vykoľajilo. Presne ako vravíš, som na mieste aj ja uvažoval, že novú koľajovú spojku za výstupným stanovištom dali dosť ďaleko, tak mi napadlo, že tam pokojne môže zájsť KT8 z L5 (pre ktoré je jedno, ako je v daný deň otočené) a v čase odjazdu sa len jednoducho posunie na prostredné nástupište.
Tesne pred 14.00 sa na VA na otočke vykoľajila KT8. Mne sa zdiaľky narýchlo zdalo že 523, ale podľa tvojho príspevku nižšie to bola asi 501. 14.05 z mesta prišli 530 a 529, ale neviem či dispečeri využili možnosť dostať ich úvraťou z vnútornej slučky spojkou na stredné nástupište a ďalej do mesta.
Všetky autobusy z USS a náhradná doprava za električky sa už vyše dvoch hodín otáčajú na zastávke SOU dopravné. Shorty vraví, že nevidel ísť aj nejakú L3, ba ani L5 a že niekde došlo k prepojeniu dvoch trolejových úsekov. Stanovištia na SOU dopravnom sú plné ako na stanici v nedeľu, keď prichádzajú vlaky so študentmi.
L4 ( alebo 7 - momentálnie si nie som istý ) : 423
L12 : 3524
MMM - vyhradená preprava : 3513, 3531
Inak maratónci sa museli veľmi potešiť, keď bežali Mlynským korytom a sem-tam im tam začmudil cestu nejaký ten bus. Doprava počas MMM nebola cez Štefánikovu vôbec taká dôležitá, že by sa nedala odkloniť cez Svätoplukovu a Masarykovu. Navyše tie autobusy chodili takmer prázdne.
Dnes jazdila iba 521. Pred zhruba polhodinou sme spolu s dopravakom, furcanom ukoncili nase ranne putovanie.
Inac clovek mal radost pozerat ako ludia chaosia, bol by to dobry material pre nejakeho psychologa. Avsak i tentokrat DPMK cosi nedotiahol a to oznacenie zastavok na zel. stanici (tie co su blizsie k parkovisku), ludia tam zbytocne cakali, ze im pride spoj. Stacilo dat na dve zastavky oznam: "tato zastavka je docasne zrusena." Dopravak im to vysvetloval
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Diggi
L3: 605, 607, 613
L4: 401, 403, 417, 423
L5: 523, 536
L6: 402, 418
L7: 388, 408, 409, 419
L9: 500, 509, 521, 530, 531
L11: 3001, 4303, 4311
L12: 3521, 3524, 3526
L13: 5102
L14: 5229
L15: 5219, 5235
L16: 3509, 3523
L18: 3502, 3515, 3519, 3525
L19: 3508, 3512, 3532
L20: 5205, 5208
L22: 5222 (?) jazdil z Palackého s cielom Košická Nová Ves, 5233, 5236
L23: 5207
L25: 5226
L27: 3529
L29: 5228, 5240
L30: 3516, 3527, 3533
L32: 3202, 3206
L33: 5223
L34: 3212, 3214
L36: 5003, 5006, 5234
L37: 3511
L38: 3004
L71: 3530, 4304, 4305
L72: 5201, 5215, 5217, 5221, 5237
R1Z: 5227, 5232
RA3: 6258
RA5: 6243
?