Reakcia na: Vlado #2472:
Ak si DPMK dá záležať, tak ten článok na odpis nedá. V Brne boli nehody KT8 s oveľa väčším rozsahom poškodenia a deformácie a dokázali si to spraviť sami. Aj KT8D5 #515 bola oproti tomu "malina", ale nie, my sme sa nechali počuť od ČKD, že článok je neopraviteľný a treba zakúpiť nový. Z havarovaného článku 515A si Krnováci trúfali opraviť rám a urobiť novostavbu karosérie. Kvôli finančnej náročnosti sa však rozhodlo pre skombinovanie opráv dvoch ostravských KT8 a rám z 515A sa definitívne zošrotoval.
525 by sa naozaj hodilo nechať rekonštruovať na KT8D5R.N2, jednak bude tým pádom oprava lacnejšia a rekonštrukcia s dosadením NP článku bude len o niečo málo drahšia.
( cekam az to najde Sarko
rl
L11 - 4303, 3003, 4205
L12 - 5233 ?
L13 - 5101-5103
L14 - 5236, 5005
L15 - 5207
L16 - 5219 ?
L18 - 5216 ?
L22 - 5222, 5229
L27 - 3203, 4089, 4099, 3205
L29 - 5217
L31 - 3003
L34 - 3212, 3204, 3210, 4308
L35 - 6291, 6404
L36 - 5003, 5213, 5238
L53 - 4085, 4307, 4098, 4305, 4201, 4088
L54 - 5210
L55 - 5204, 6270 ? ?
L56 - 3530 ?
L70 - 2003, 2006
L71 - 1005, 1010
L72 - 1002, 1008
RA5 - 6247, 4094, 5213
TESCO BUS - 6244