Aby bolo všetkým jasno, konštrukcia KT8D5.RN2 sa nijako nemenila, t.j. ani rozmery dverí. No a keďže sa dosadila výsuvná plošina, bez rekonštrukcie a zmeny komponentov, čo by malo za následok zvýšenie ceny rekonštrukcie, bola zapustená pod dvere, t.j. pod konštrukciu prostredného článku, pričom došlo k predĺženiu vozidlovej skrine a teda zmenšeniu priestoru medzi temenom koľajnice a hranou vozidlovej skrine. Takže, ako hovorí Shorty, kým doteraz boli strašiakom obrubníky na vonkajších stranách oblúkov, pre RN2-ky sú postrachom už aj obrubníky na vnútorných stranách oblúkov.
SHORTY:
Pred malou chvíľou som už telefonicky na najvyššom mieste upozornil na obrubník pri odbočení zo Štúrovej na Južnú tr. Keď som pred chvíľou s našťastie len mierne obsadenou 517-kou videl, ako sme na milimetre prešli nad obrubníkom a popri jednom šikmo vyvrátenom pozdĺžniku, zakryl som si oči... O chvíľu končí škola a začne špička, tak som súril, nech dovtedy aspoň vyhodia ten veľký kus vyčnievajúceho obrubníka.
SHORTY:
Pred malou chvíľou som už telefonicky na najvyššom mieste upozornil na obrubník pri odbočení zo Štúrovej na Južnú tr. Keď som pred chvíľou s našťastie len mierne obsadenou 517-kou videl, ako sme na milimetre prešli nad obrubníkom a popri jednom šikmo vyvrátenom pozdĺžniku, zakryl som si oči... O chvíľu končí škola a začne špička, tak som súril, nech dovtedy aspoň vyhodia ten veľký kus vyčnievajúceho obrubníka.
SHORTY