Aby bolo všetkým jasno, konštrukcia KT8D5.RN2 sa nijako nemenila, t.j. ani rozmery dverí. No a keďže sa dosadila výsuvná plošina, bez rekonštrukcie a zmeny komponentov, čo by malo za následok zvýšenie ceny rekonštrukcie, bola zapustená pod dvere, t.j. pod konštrukciu prostredného článku, pričom došlo k predĺženiu vozidlovej skrine a teda zmenšeniu priestoru medzi temenom koľajnice a hranou vozidlovej skrine. Takže, ako hovorí Shorty, kým doteraz boli strašiakom obrubníky na vonkajších stranách oblúkov, pre RN2-ky sú postrachom už aj obrubníky na vnútorných stranách oblúkov.
SHORTY:
Pred malou chvíľou som už telefonicky na najvyššom mieste upozornil na obrubník pri odbočení zo Štúrovej na Južnú tr. Keď som pred chvíľou s našťastie len mierne obsadenou 517-kou videl, ako sme na milimetre prešli nad obrubníkom a popri jednom šikmo vyvrátenom pozdĺžniku, zakryl som si oči... O chvíľu končí škola a začne špička, tak som súril, nech dovtedy aspoň vyhodia ten veľký kus vyčnievajúceho obrubníka.
SHORTY:
Pred malou chvíľou som už telefonicky na najvyššom mieste upozornil na obrubník pri odbočení zo Štúrovej na Južnú tr. Keď som pred chvíľou s našťastie len mierne obsadenou 517-kou videl, ako sme na milimetre prešli nad obrubníkom a popri jednom šikmo vyvrátenom pozdĺžniku, zakryl som si oči... O chvíľu končí škola a začne špička, tak som súril, nech dovtedy aspoň vyhodia ten veľký kus vyčnievajúceho obrubníka.
balky
DPMK na CP GARANTUJE, ze vybrane spoje su obsluhovane NP elektrickami. Mame 2 NP eliny, ktore budu v prac. dnoch jazdit na 2 linkach.Je to 100% vytazenost. Ale co ak na niektorej z nich dojde k poruche, bude na prehliadke, alebo nedajboze dojde k stretnutiu s CMV a bude dlhodobo neschopna? DP nema ziadnu nahradu a cestujuci bude znova oklamany!
Ozaj, co je so 404?