dvojicka T3, prvy voz zlty (MKV Press?), druhy klasicky prejazduje trate. Prave otocil vsetky kolaje na OC Vazec. No neviem, aky moze mat dovod na to,ze ma rozsvietene v celej suprave
TA: To preto, že so "starými herkami" sa do budúcnosti vôbec nepočítalo a predstavovali iba prekážku v zaberaní miesta. Našťastie sa nikdy nenašla iniciatíva na zlikvidovanie "šrotov" a tak sa, aj keď v biednom stave dochovala väčšina historických vozidiel. Našťastie, v DPMK dnes existuje niekoľko ľudí, ktorí si historickú hodnotu týchto klenotov začali uvedomovať a niečo aj s pomocou nadšencov čo-to zachraňovať. Nákup ostravskej T2 bol v cene šrotu, čiže kompletné a pojazdné vozidlo v podstate zadarmo. Oprava pôvodnej T2 by naopak stála veľmi veľa.
ja som chcel len vedieť, že prečo sa doteraz ( kým sa nezošrotovala ) tak kašľalo na košickú 234 a potom museli kupovať električku z Ostravy - 212
navyše keď bol o ňu veľký záujem, iste museli aj dobre zacvakať ?
to by som ale nazval realitou starania sa o pamiatky " po slovensky "
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.