ano, ale to by chcelo aj urcitu volu a financie, btw, neviem kto tu s tym prisiel ale plne podporujem ten nazor ze trate by mali byt trojkolajne - dali by sa jednak robit expresy (t.j. predbiehat vozy ktore stoja v kazdej zastavke) a okrem toho to ma tu vyhodu ze na trati viem robit kompletnu udrzbu bez vyluk trate ako takej (akurat mi to zrusi expresne linky ) jasne ze takyto system vyzaduje plne funkcnu zabezpecovacku a schopnych dispecerov...
heh ja im kaslem na Euro 3 a podobne hovadiny...Tie vozy su serble...Ako je mozne,ze sa tak zohrievaju???A kazia sa????Este maju aj certifikat???Blbost....Jednoducho povedane sroty..:)
Tie nase funguju vyborne. Su na najvyssej plynovej kvalite a zodpovedaju normam EURO 3/4. Maju dopyt , interier 9 rady , a najmodernejsie BUSE pouzivane v MHD na SR
Zozente mi prosim vas niekto telefonne cislo na tu Madaricovu co stale zvoni. Zazvonim jej o tretej rano ze ako sa jej to bude pacit a budem zvonit stale. TA ZENSKA NIE JE NORMALNA!!!
Rychlodraha s doplnkovou dopravou sa da pekne spravit tym istym vozom - robia to napr. niektore dialkove autobusy - ide z BA do Detvy, do Zvolena ide ako normlany dialkac a od Zvolena do Detvy stoji pri kazdej vrbe To iste sa da spravit s elinami.. Ide si po Dubravke, stoji pri Kazdej vrbe, potom odboci dolava a hura po radiale na hlavnu stanicu, v centre zas stoji pri kazdej vrbe a vyhadzuje ludi... Po tej istej radiale mozu ist napr. eliny z Lamaca - dalsie priklady si domyslite...
Plati to, co bolo napisane milionkrat - elektricka sa da jednoducho vetvit a z hlavnej trate vyrabat "lokalky". Pohodlne a bez prestupu. MEtro to nedokaze.
Tomas, Z: 1806 na 86- to je ok, pretoze na 21/5 ma prichod az od 19:30 h. a predtym mal byt na 86/10.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
si