Reakcia na: Z #9387:
Citaro tolko nafty zere...:)))))Inak dik za pekne informacie.....Ja si to nemozem pametat bo som ani chodit nevedel...Mal som rocik???:-D
Pamatam si vsetky pojazdne od 88-ho :o) 4500-4504, 2500-2509, 1500-1506...tu si to musim este v domacom archive upresnit
Viem aj linky, kde tieto nadhery behali
Malo to automaticku prevodovku Praga s 6 predvolbami:B, R, I, II, A, N. Dalsou zaujimavostou boli hviezdicowe disky na kolach a udajne aj o 10 l/100 km vyssia spotreba nafty
. Okolo 55l/100 km, podla slov vodicov. (Neoverene oficialne podla technicaku). Aj farba plechov bola odlisna. Kym napriklad 4500 a 4501 boli pomarancove, 4502 a 3 boli az do fialova. No a 4504 bol taky neutralny, vyblednuty.
x7xx boli dvojdverove Ikarusy (vid Katalog & popis)

Podla mna je dobre, ak ma kazdy nejake hobby. A navyse vdaka napr. tvojmu dispecerovaniu mame fotky 2812 zrazenej s vlakom a dalsich nehod
(Vdaka!
)
Za mojho posobenia sa udiala aj veeelmi zasadna zmena-namiesto kratkych Karos vypravili v 88-mom na 117-ku klbove Ikarusy. :o) Zazila som Ik-280 s automatickou prevodovkou aj posledne SM-ky (linka 46 z mesta do Petrzalky okolo Sadu Janka Krala)
Tiez 22-ka z Hlavnej stanice cez Prievoz okolo Ruzinovskeho cintorina a zozadu na Slovnaft. 108-ka, povabne sa rutiaca z Cilizskej cez Slovnaft na Hlavnu stanicu. 118-ka, zachadzajuca az po Zlate piesky. Nostalgia...
:o)
Mozno cez prazdniny
Ale ani to nebude cas
COLOR