Ano to si mal pravdu ja som sa sekol bola to 4200 ona jazdila cez den na c.81 a potom s nou isiel vodic z 4214 ten dabel G. na vymenu a dostal 4944 moc sa mu to neoplatilo lebo poobede ked prisiel jeho komplic tak motor mal 100C.
Aj 4209 bola na poruche B naprava bola moc hore a tym bola vlecka padnuta, tiez z linky c.81/6.
Takze urcite ste uz vcera zaregistrovali, ze boli zapchy. Co sa vlastne stalo?
Okolo 15:00 prechadzal pod nadchodom na SAV nadrozmerny naklad. Samozrejme, ze strhol vedenie. Tak o cca 15:20 prisli Vrbusti, vypli semafory, tym padom vznikol zmatok na elektrickovom priecesti. Voz 7753+54 na 1 zastal pod krizom a keby to nebolo dole kopcom tak ho asi odtlacame spod kriza.
Taktiez bola upchata Mlynska dolina a nabrezie poobede. (info COLOR)
Rano sa stalo 15min. na Pristavnom moste kvoly delegacii(myslim, ze to bol Pat Cox - ci ako sa to pise) (info vodic z 198)
A este mala prihodicka.
Ked som siel v tej 7753+54 (mimochodom za Madaricovou :-)) tak pri prejazde pod krizom na Zilinskej (203 x 1,2,3,8) nam daco padlo na strechu a s velkym rachotom sa to kotulalo po streche az to spadlo medzi voznami na zem.
Dnesne informacie len scasti, kedze som vypravu nedokoncil a odisiel som hrat tenis :
Aby somnezabudol pomohli TeBeCe a frenky
- 7704 ako ZV na linke 12/3 po 9:30 h., neskor ho nahradil 7821-22
- 7719 ako ZV na linke 12/6 po 9:30 h., neskor ho nahradil 7823-24
- 2810 docasne vypadol na linke 34/3 po 10:30 h., neskor ho nahradil ZV 2808
- 7080 ako ZV na linke 5/4 po 11:30 h.
- 1017 docasne vypadol na linke 20/4 po 14. h.
- 1066 rano na linke 22/1, popoludni ho nahradil 1123
Co to z vypravy - podla poradia:
20: 1019, 1067, N 1021, 1017, 1024
22: 1066, 1062, 1010 M: 1123/1
27: 1001, S 1128, 1021, VW 1311, VWv 1213
34: 2825, 2827, 2810, 2940, 2315, 2303, S 2408, 2809 M: ZV 2808/3
35: 3630, S 3508
83: 2818, 2830, 2804, 2811, 2514, 2821, 2822, 2938, S N 2812, 2411, 2813, 2512, 2404
504: 1804
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Darro
Aj 4209 bola na poruche B naprava bola moc hore a tym bola vlecka padnuta, tiez z linky c.81/6.