Bol by som zvedavy kedy daju uz konecne 2607 aj bocne E.C. a draka CNG. 4842 je uz v premavke po vacsej poruche a dnes myslim ze na 93. Tie sunky 1.DPA : 1904, 1906, 1911, 1922 nech si beru prec spat na linku c.21 radsej sa odvezem K-732 ako takym odpadom 1.DPA. Je to vraj kvoli odberu vozidiel na plynofikaciu a tak nam poslali vozidla z 1.DPA. A preco nedali nieco z 2.DPA? ved tam rozoberaju cely vozovy park, zas si daaka tlacenka nieco vybavila pre seba do 1.DPA. Achh... kam to speje tento podnik.
frenky
Rano zapnem mobil a dostavam info, ze teta Madaricova(dalej uz len "teta M.") jazdi na 5/? so 7946+45. Chvilu rozmyslam kto to je(ranna ospalost) ,potom ma napadne: "Aha, ved to je ta babicka co nevie jazdit." A tak, po navsteve Avionu(kde som mimochodom zistil, ze Avion Busy si dnes isli ako sa vodicom xcelo) som sa rozhodol, ze tetu M. pojdem pohladat. A tak som ju od 11:00 az do 12:15 nahanal po Racianskej radiale. Nakoniec sa zo zakruty vyrutil Carlux 7946+45 na 5/3. aj s tetou M.
Prisla, otvorila dvere, zacala zvonit, ja som zacal nastupovat, privrela ma do dveri, ja som si v duchu zanadaval a sadol. O nej je zname, ze zvoni stale a tak, aby nepokazila svoju "zvonarsku" povest zazvonila na zamenie "uhnite odchadzam zo zastavky". Medzi Mladou Gradou a Riazanskou stacila zazvonit 6x. Mimochodom, tento ritual predvadzala pri odchode z KAZDEJ zastavky.
Prichadzame na Racko. Asi 50m. pred zaciatkom ostrovceka spusti crrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnnnn, ktore sa tiahne az po oznacnik.
Prichadzame na Postovu, kedze na zastavke je snimac wyhybkowy, teta M. pohotovo zlozi zberac a v zapati ho zasa rozlozi. Kazdy normalny aspon trocha situacie znaly clovek by si povedal, ze po takomto zakroku uz vyhybka musi byt prehodena spravnym smerom. Omyl. Teta M. potiahla zo zastavky, aby v zapati prudko zabrzdila. Stojime. Po 20sek. sa otvoria prve dvere. Po dalsich 20sek sa otvaraju dvere na kabinke. Po 10sekundach vychadza z kabinky zadok, po nom az teta M. Zoberie vyhybkove zelezo, hlada kluc, ktorym po 15sek. zamyka kabinku. Vyjde von, zavrie za sebou dvere. To uz v elektricke zacinaju kolovat chyry, ze babicka sa rozhodla odist domov. Omyl. Chvilu pocut strnganie vyhybkoveho zeleza. Potom nastupuje teta M. 15sek.hlada kluc, ktorym si otvori kabinku. Odlozi vyhybkove zelezo, este sa asi 10sek. uklada do sedadla. Vybudi MG a mozme pokracovat.
Z doteraz nezistenych pricin zacne uprostred tunela zvonit(nikto tam nebol ani bezdomovci, ti boli na zraze KSS. Gulas za 2,80.- a pifko za 5Sk) a zvoni az po vyhybku. Zvoni, ked vychadza z tunela. Zvoni vzdy a vsade. Do Dubravky sme prisli na -5min. Cestou spat z Dubravky to uz nebola taka sranda, lebo na Postovej striedala. Ale na vyhybke za Kapucinskou zasa neprehodila vyhybku, tak sa zopakovalo to z Postovej, ale trocha rychlejsie.
Podotykam, ze casove udaje su len priblizne, ale nie zasa az tak velmi.
Dufam, ze som nikoho neunavil a ked ano, tak nech ide spat.
POUCENIE: Ak nemas co robit, zavolaj na vypravnu 3.DPA a zisti si kde jazdi teta M. Ale pamataj, Minister zdravotnictva varuje:" Viac ako 2kola denne s tetou M. su zivotu nebezpecne!!!
---------------------------------------
Dnesna vyprava>
20*>1017,1008,vecer,1128
5>7947+48,7725+26,7946+45,7931+32,7917+18,7955+56,7939+40
----
*-po poradi