Reakcia na: KLF #7605:
to by chcelo prestavat celu trat v KV aj dubravke a bolo by vysoko vhodne aby existovala k trati este jedna paralelna vetva (optimalne hl. st. - patronka - lamac) s prepojovacimi kolajami pre pripady vyluk.

M: ZV 3604
M: ZV 2009/3 
Ved tych SMSiek bolo standardne denne mnozstvo! ;-D A VOBEC MI NELIEZLI NA NERVY!!!! Si co o mne myslis, ze sa volaku hovadinu nasesriem? Tak to si mimo!
Takato situacia je velmi mrzuta--tazko vsak mozem k tomu zaujat stanovisko, lebo som toho nebola ucastna
Ja pouzivam 198-ku velmi sporadicky, takze nemam presny rozpis odchodov. 198-ka ma vsak znacne prestoje kvoli kolonam na Bajkalskej a upchavkam na Pristavnom moste-je mozny aj variant, ze ak ma konkretne poradie velky prestoj, vodic dostane vysielackou prikaz od dispecera-aj tak by sa dala vysvetlit tato vzniknuta situacia. Ja by som v takejto situacii na mieste cestujucich volala bud na cislo dispecingu, alebo priamo na prislusnu vypravnu a ziadala vysvetlenie-mozno sa stalo nieco ine, ina pricina, preco toto vzniklo. Ale ako hovorim-tazko mi je to posudit, lebo som tam nebola - a aj tu plati pravidlo, ze kazda situacia je vzdy riesena inak a individualne-v zavislosti od konkretnej situacie.
Co to malo znamenat? Vodica by som okamzite vyhodil! To nie je jeho problem ze voz pre nim meskal a isiel minutu pred jeho odchodom od Slimaku. On ma ist!!!!!!! No nie? Hajzel jeden!!!!!!
frenky