Heh :-):-):-):-):-):-):-):-):-):-) Frenky,
s tym EXOTIZMOM si mal pravdu :-):-):-):-):-):-):-)
s tym EXOTIZMOM si mal pravdu :-):-):-):-):-):-):-)
), a autobus stoji-ide-stoji-ide, tak ta ide porazit... veru som skakal od radosti ked minule 21/xx/nezverejnim/ preletel patronku z 30 sek....

Turbo
A s tou 515 - on isiel z Racka priamo na stanicu a nikde nestal. A aj tak mu to rychlejsie ako 20 neslo... Boli sme tam 3ja, mozes sa spytat vsetkych, ako to bolo