Aha lebo ja som videl 2723 na 80/6 aj som to tu písal buď začiatkom tohto týždňa, alebo to bol minulý piatok, tak som si myslel že trend pokračuje... Alebo ešte to mohla byť 80/9, čo si dal opačne tabuľku ?
Ad 27xx - to je maskovana 4.dp
Ad chaosna vyprava 1.dp - neberiem argument, ze vodic odmietne, najma nie v situacii, ked si 1.dp pyta zvysovanie vypravy (napr. rozdelovanim delenych na 2 samostatne sluzby), kedze uz asi maju dostatok ludi.. Problem je v tom, ze ako na jedinej prevadzke si VODIC (teda niektori vyvoleni) diktuje, s akym vozom a kde bude jazdit a je to tolerovane..
Re #71694 hoppusmark01: sorry, ale zo ziadnym z navrhom nesuhlasim, dovodov by boli strany, len uplne strucne:
- odklonenie 84 mimo Rusovskej cesty by znamenalo znizenie kapacity smer mesto o 50%,
- odklonila by sa z Farskeho (slapat cez lavku na Einst. je dost daleko)
- Ovsiste (Bulikova) by stratilo, co ziskalo po vsetkych tych poziadavkach
-rusenie kratsej posilovej linky (94) a posilnovanie 93 by znamenalo napr. z dnesneho ranneho intervalu 2min na useku Smolenicka-Zochova znizenie kapacity o 50% (linka 93 napr. interval 3min). Teda zlepsili by sa konce trasy 93, ale najzatazenejsia trasa (subeh 93+94) by bola oslabena a to vsetko s rovnakym poctom vozov/ludi (dnesna 93+94= nova 93 s lepsim intervalom), ak by teda neostali vsetky v zapche na Stefanikovej.
- Co sa ziska? Menej kapacity za rovnake peniaze..
no a pre novu 84 by sa zriadili zastavky "Aupark" na Einsteinovej v smere do mesta, a "Digital park" na druhej strane Einsteinovej v smere do Petrzalky..
Takto by zostal obsluzeny Aupark linkou 84, a zaroven aj Digital park by dostal napojenie na MHD.. ?
a este by sa mohla zrusit 184, obnovit 84 ale s novou trasou, v trase sucasnej 184.. na úseku terajsej 84 by ju nahradili 99 a 83.. teraz je tam ta linka uplne zbytocna..
inak neviem ako to je s vytazenostou L94, ale ako tu uz niekto pisal, mohla by sa zrusit, a posilnili by sa L93 a 39/31. Tymito linkami by bola zaroven aj nahradena.. Lebo sa mi nezda, ze by 94 bola nejak extra vytazena.. okrem toho by sa zas o cosi zjednodusil a sprehladnil system linkovania..
Nejde to, ci bude mat kratas na solarisovej linke a podla mna vzdy lepsi kratas na solarisovej linke ako na klbovej, tam je snad vacsie riziko, ze to vodic odmietne s kratasom.
Btw. dnes som velmi zvedavy ako dopadne vyprava linky 83, nakolko su tam v sedle 4 plynaky (momentalne vlastne 3, lebo jeden nam od 9.39 h. vypadol a hradi ho modracik, jo a na 83/12 bol rano kratas, mozno Michal doplni, ja som ho len pocul sa trepat hore Dubravkou) - nech to zije ?
Čo sa vyradilo na 3. kolóne zasa? ☺
Re #71686 Author: Áno, ale zasa keby si to prehodil, teda kĺb na 63 a sólo na 96, tak ten vodič na 96 keby zbadal čo ho čaká si to môže rozmyslieť a a) nabudúce už nikdy z voľna solarisovú linku nezoberie b) v to ráno (v čase nástupu) ako tam zbadá 17xx sa otočí na opätku a pôjde domov ? (Také už bolo viackrát, aj na prvej aj na druhej ? čo som počul...)
ok, su pokazene, to chapem, ale stale to nevysvetluje preco je klb na 96 a solo na 63, uz od rana, teda casto uz vo vecernej "papierovej" vyprave je to tak naplanovane (obe napr. na delenych, teda nejde ani o "dennu udrzbu"), .. je to o ludoch a pokial je to zamer, tak asi zlyhava aj kontrolna cinnost v ramci prevadzky..
Ja len doplnim a opravim:
- 2615 pred 17. h. vypadol na linke 83/5, neskor ho nahradil ZV 2629 a napokon 2829
- 7773-74 od 18.08 h. vypadol na linke 1/4, neskor ho nahradil 7815-16
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sati