Dnesny den pohladom COLORa / 2. seria - teta Madaricova
Nebudem to tu rozmazavat, len skonstatujem ze dnes rano som sa bohuzial so spoluziakom (Frenky: Jano) ZASE viezol s tetou Madaricovou Mala 7955+56, 5-minutove meskanie a 5/8. Na Ursinyho prisla pomalicky, ku koncu zastavky (asi 10 metrov) sa vliekla asi 5km/h. Skoro rovnako "rychla" bola aj dalsia jazda a ked sme sa pohli z Racianskeho myta, este pred druhou trolejovou krizovatkou zacala (zbesilo (ako inak?)) zvonit (neprestajne (ako inak?)). O chvilu sa aj ukazalo, naco. Pribrzdila a asi 10km/h (to je AZ dvakrat rychlejsie ako prisla na Ursinyho) rychlostou sme presli okolo auta, ktore bolo na Radlinskeho zaparkovane so zapnutymi blinkrami a od voza bolo najmenej meter! Zvonila ca. 15 sekund v kuse. HOWGH! Brumteles aj Magnetak su najlepsi vodici popri tete Marte...
ZV: vcera o cca 11:30 som stretol 7723 ako X12 pri Hribikoch (smer PKO).
Ad 4.DPA: Pocul som, ze tam sa pri najmensej poruche voz odstavi a potom sa nanho kasle. Moje zdroje sa sice mozu kruto mylit, ale ak je to pravda, tak potom si nezasluzia ani tie serble z JD... (Mimochodom, mam taky pocit, ze napriklad v Trnavke je aspon 20% Karos v dobrom technickom stave, nie ako v Petrzke. Preco to niekde ide a niekde nie?)
Ad relikty socializmu: Za sociku musel mat oficialne kazdy pracu. To znamena, ze 1) flakaci, ktori nechceli robit a teraz kludne ziju na podpore a maju na haku, "pracovali" = sedeli niekde a poberali plat 2) kazdy podnik mal umelu prezamestnanost, aby mohol pobrat ludi, ktorych nepotreboval, ale ktori museli pracovat (inak by sli do basy). Bohuzial, reforma tohoto stavu na mnohych miestach postupuje tempom vskutku slimacim (na tych zvysnych proste nepostupuje) a tak sme svedkom veci, ze proste ludia nerobia a toleruje sa im to, pretoze ti zvysni robia na svojich sukromnych veciach s pouzitim firemnych zariadeni a za firemne peniaze, co je este horsie.
Skratka a strucne: Ludom sa proste nechce robit, lebo je to vyhodnejsie!
Najlepsim riesenim by podla mna bolo: povyhadzovat nemakacenkov (novy zakonnik prace to dufam umozni) a znizit pocet pracovnikov na naozaj potrebne cisla. Pravdepodobne by bolo treba aj zvysit platy, aby sme pritiahli usilovnych, ale to neviem s mojimi informaciami posudit.
martiner: to je sice pravda ze dostane asi o dost menej ako vodic, ale v normalnej spolocnosti je to tak, ze by mal dostat urcite viacej ako na neakej nezamestnaneckej podpore (ak by vobec neaku dostal) a tak by sa mu malo oplatit snazit sa robit co najlepsie a nedavat dovod na to aby ho nahradili... myslim ze nezamestnanych mechanikov ktory by ho sli vymenit sa zopar este v BA najde...
Darro: praveze vsade (aj tu) sa veci menia lepsiemu.. zalezi od toho, skade sa tie korunky kotulaju. Otazka do plena: neviete kolko vlastne taky udrzbar busov zaraba? Stavim sa ze ovela menej ako vodici.. potom sa netreba cudovat, ked to maju v pazi.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
COLOR