martiner: ano, ale pokial ti vlastnik spolocnosti nebude robit problemy a mas dost vysoke postavenie, tak minimalne na zaciatku mas sancu spravit zmeny ktore mozu vies k lepsiemu (potom si uz zvyknes)...
Darro: ludia, ktori sa dobrovolne hlasia na take miesta zvycajne nakoniec nic dobre neurobia (nie z dovodov ze by boli neschopni..proste to tak chodi).. z takych ludi su idealni poradcovia, ktorych sa oplati pocuvat
si: problem velkych organizacii so socialistickym myslenim je, ze su tam stale ti isti ludia uz 20 rokov rozdeleni na niekolko taborov, ktore sa navzajom nemaju radi (kazdy s kazdym) a normalny clovek bud scvokne, odide stade alebo sa nad to povznesie a jedine rozumne riesenie je mat ich v pazi.. odpozorovane na FTVSke.. kockac urcite potvrdi.
No ved jasne! Ja by som to okamzite spravil ale to nieje riesenie, myslim ze by to chcelo riadnu zmenu personalu ktory ma na starosti udrzbu vozidiel. Ako to vysvetlit niekomu v DPB aby tam spravil kontrolu a vyvodil s toho usudok o zmenach v 4.DPA lenze to je zbytocne lebo oni pocuvaju len svoje piesne a na cudziu nedaju DOPUSTIT!
martiner: tie kraksnany poznam :-))
a co sa tyka rozdelenia vozov do vozovni, myslim ze kebyze sa to zhora nadiktuje, tak veduci vozovni by sa mohli aj na hlavu postavit a aj tak by nic nezmohli (druha vec je, ze potom by asi hadzali polena pod nohy tomu kto toto navrhol, ale na to zas existuje vyhadzov)
cele je to o vztahoch vnutri dpb..
ked som na jednej schodzi zahlasil, ze udrzbe by pomohlo jeden typ vozov = jedna vozovna (jednoduchsie drzat nahradne diely len na vrakosy ako na vsetko atd...) tak odpoved p. Weigla bola, ze to mozem skusit.. ak stihnem ujst skor ako ma veduci vsetkych autobusov roztrhaju v zuboch...
Darro: no z mojho pohladu by mi nove ik4x5 nechybali, ale ked sa pozriem ako tam vyzeraju (v)rakosy a tambusy, tak fakt by sa im oplatilo presunut iba ak tak ik280ky...
Na 2hej kolone sice jazdia rozne vraky (ci uz male aj velke karosy, ikarusy a aj tambusy), ale na 4 DPA nemaju !!!
Tak to radsej nech daju vypravu niektorej linky do 2hej DPA ako by mali byt dalsie vozidla odsudene na udrzbu este horsiu ako zlu.
Si: Dobre vozidla? To su ake? Nove ikarusy? Ja nadavam na to ze do 4.DPA nic neprecisluju neviem preco sem aspon nehodia 25xx, tie nove ikarusy nech si zobere 1.DPA uplne vsetky, to je mi jedno, JA LEN CHCEM POVEDAT ZE V 4.DPA NEMAJU NA COM JAZDIT A TAM HORE V DPB TO NIKOHO NETRAPI!!! Nech sa uz konecne niekto zamysli a nech tam precisluju aj i280 len nech je na com jazdit a nie ako dnes ze 13sk jazdil na 85/4 z malou B732 4096!
Ako precislovanie cislo 1. by som spravil ze 2405 by som prec. na 4403.
Darro: no jo, ale preto ja nevravim ze tie vozy ktore su v 4tej DPA dobre maju byt preradene na 2hu DPA...(nie ako ty, ze hura, dajme tie dobre vozy z 2hej DPA na 4tu (sak nech ich tam udrzba zlikviduje))
Andy: Prvy sofer ktory na 4400 je jeden vypravca zo 4.DPA navacia krasa na nom bola ze ked uz koncil na Bzovickej tak si na transparent hodil ze DO VOZOVNE lenze po Slovinsky hehe .
Si: Mam rad 4.DPA ale cely personal mechanikov a aj pana veduceho by som okamzite vykopol z DPB, nechal by som ich len zametat vozi, je to jedna banda leniva. Ale je tam aj par ludi dobrych vsetci taky niesu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
si