Reakcia na: Darro #49388:
Však ráta sa.. Ale keď každý deň pobytu vozidla na petržalskýej odstavnej ploche zhoršuje jeho stav, možno je lepšie, keď tie vozy sú v Krasňanoch.. ?Re #49387 Darro: Nikdy som nebol proti znižovaniu jalových kilometrov.. Nemôžem za to, že v Petržalke je doteraz len odstavná plocha na kraji záujmu podniku.. Ale dnes som išiel okolo stavby novej vozovne, a vyzerá to optimisticky, zatiaľ sa na nej stále pracuje. ?
Max
TEDOM Kronos 123 G (vedený pod ev.číslom 1799) na linke 63/1, po prestávke v Lamači nebolo možné na vozidle zaradiť rýchlosť, z toho dôvodu bol odchod 16.40 neobslúžený. Plynovej Karose linky 63/6 s plánovaný odchodom 17.00 sa však pre technické problémy tiež nepodarilo pohnúť, vďaka čomu neboli z Lamača obslúžené dva po sebe nasledujúce odchody linky 63. Smutným čakajúcim duochodkyňám sa situáciu pokúšal objasniť vodič slovami: "môj autobus nejde, pretože je už príliš starý a tento nejde preto že je príliš nový".
Autobus TEDOM sa však nakoniec podarilo spojazdniť a tak z Lamača odišiel aj s cestujúcimi na medzičas o 17.07.
Od zastávky nemenovaný obchodný dom Lamač ukončil hradenie linky 20 záložný voz 1806, ktorý hneď pokračoval hradiť 63/6. (1806 ešte predtým stihol hradiť aj linku 24).
Približne v rovnakom čase sa na svoju púť linkou 43 vydal ďalší prvokolónny záložák - 1008.
Na linke 41 zase voz 3028 a na 74 voz 3635.