POSTREHY:
*6705 je super,len strašne pomaly išiel a vrčal motor
*2402 dobré sedadlá
*dnes asi 30 min. stála 37 pri patrónke
*20 chodí klbová?
*87 Little Big City
*Dnes na 75 hlavne Tam Busy
No do kelu. A zrovna som tam bol medzi 12tou a 13:30 a 25Trky nikde. Asi išla tankovať, alebo na poruchu - ako písal Andy smer Zochova.
Ináč ? ? to už bude asi nový softwér, ale v 3517 bolo hlásenie: "nasleduje zastávka;" spolu súvislou stúpajúcou intonáciou. A nie, ako doteraz vo väčšine vozov (čo kritizuje napr. Vladimír, (zdravíme do Nitry ?) ) "Nasleduje; zastávka; "
?
To je fajn,ved to sa uplne zhoduje s filozofiou DPB, napriklad dat to na L39, z Mlynskej Doliny na naftu, na Račianskom Mýte to naskočí na elektriku až po starú Ikeu, tam sa to odpojí a pojde na naftu, naspat sa to zase pri starej Ikei nahodi na elektriku po Trnavské Mýto, potom sa to odpoji, pojde to na naftu po Stein, tam zasa na elektriku az po Račianske Mýto a tam zasa na naftu a az kym z toho dakomu nedrbne... ? ? ?
Mohli rovno objednať quatrobus, okrem elektromotoru a dieslu by mal aj motor na CNG a električkový zberač a podvozky. Potom by to mohlo jazdiť tak, že z DD na Molecku ako trolejbus, z Molecky pod Most ako električka a tam by to odbočilo na obratisko autobusov ako CNG autobus, pričom ak by CNG došlo, šiel by na naftu...
Heh... polski turisti take z Trolin nepoznaju, co ?
Inak tak ja nechapem, preco sa to skusa s ludmi na pomocny motor ???? Podla mna je to preto POMOCNY MOTOR, ze by mal tej masine pmoct, ked nie je prud, pripadne na kratke presuny mimo trolejov, ale nie na plnohodnotne premavanie s cestujucimi ! DPB chce zas z minima vytazit za kazdu cenu maximum. Nie vzdy to je vhodne... Je to TROLEJBUS, takze to nema co jazdit na 88, 39, 91, 21, 71, 14, 5, 8, 13 a podobnych.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
KLF
Inak tak ja nechapem, preco sa to skusa s ludmi na pomocny motor ???? Podla mna je to preto POMOCNY MOTOR, ze by mal tej masine pmoct, ked nie je prud, pripadne na kratke presuny mimo trolejov, ale nie na plnohodnotne premavanie s cestujucimi ! DPB chce zas z minima vytazit za kazdu cenu maximum. Nie vzdy to je vhodne... Je to TROLEJBUS, takze to nema co jazdit na 88, 39, 91, 21, 71, 14, 5, 8, 13 a podobnych.