Co sa tyka nehody autobusu a nakladneho auta:
- nakladne auto bolo nove a tak malo "ciernu skrinku", to je vyznamne plus, lebo moze dokazat, akou rychlostou isiel vodic nakladneho auta, pokial viem je na tej krizovatke obmedzena rychlost na 70, ci dokonca na 60??? Prekrocenie najvyssej povolenej rychlosti znacne zmeni podiel viny, aj ked vodic autobusu nedal prednost.
- casto ale vidim, ze vodici MHD (niektori) porusuju predpisy a riskuju, ale najma preto, ze jednoducho musia, inak by sa nepohli z krizovatky aj pol hodiny... Myslim, ze namiesto pravidelneho riskovania na nebezpecnych miestach by mali stat na tej krizovatke a stazovat sa na vedeni a mozno by sa s tym aj nieco spravilo, takto ked riskuju a vdaka tomu tam doprava nestoji s tym niekto nic nespravi a ked sa nahodou nieco stane - tak samozrejme vsetku zodpovednost a trestne stihanie ma na krku vodic.
- nakladne auto bolo nove a tak malo "ciernu skrinku", to je vyznamne plus, lebo moze dokazat, akou rychlostou isiel vodic nakladneho auta, pokial viem je na tej krizovatke obmedzena rychlost na 70, ci dokonca na 60??? Prekrocenie najvyssej povolenej rychlosti znacne zmeni podiel viny, aj ked vodic autobusu nedal prednost.
- casto ale vidim, ze vodici MHD (niektori) porusuju predpisy a riskuju, ale najma preto, ze jednoducho musia, inak by sa nepohli z krizovatky aj pol hodiny... Myslim, ze namiesto pravidelneho riskovania na nebezpecnych miestach by mali stat na tej krizovatke a stazovat sa na vedeni a mozno by sa s tym aj nieco spravilo, takto ked riskuju a vdaka tomu tam doprava nestoji s tym niekto nic nespravi a ked sa nahodou nieco stane - tak samozrejme vsetku zodpovednost a trestne stihanie ma na krku vodic.
Nejake chlapca.
Johny D
- ZV 2822 minimalne od 7.17 h. na linke 83/2, neskor ho nahradil 2018 ?
- 2405 o 7.26 h. vypadol na linke 34/2 pre poruchu vozidla (odstaveny na konecnej Pri krizi), neskor musel byt ODTIAHNUTY do vozovne; do konca rannej zmeny bez ZV, popoludni sa vratil
- 2826 o 7.35 h. docasne vypadol na linke 83/10 pre poruchu vozidla (odstaveny pred Hodzovym nam. smer Dubravka), neskor ho nahradil ZV 2001
- 4209 o 7.40 h. docasne odisiel do vozovne z linky X12/2, neskor ho nahradil ZV 3604
- ten 2810 vypadol len docasne z linky 83/1
- ZV 7120 po 15.30 h. na linke 5
- 3629 o 15.50 h. docasne odisiel na plnicku z linky 23/1, nahradil ho ZV 3607
- 1709 o 17.05 h. docasne odisiel na plnicku z linky 20/3, nahradil ho ZV 1803
- 2402 od 17.38 h. docasne vypadol na linke 34/5 pre prehriatie vozidla (odstaveny na konecnej Pri krizi), je mozne, ze podobne dopadol aj 2515 od 18.02 h. na linke 34/1, ktory taktiez jedno kolo vynechal
- ad nehoda 1625, sa stala cca o 17.45 h. na vjazde do DNV, kde vodic autobusu linky 21/2 nedal prednost nakladnemu vozidlu. Osobna doprava bola odklonena cez VW uz od krizovatky pred zastavkou Kamenace a aj z DNV pri pumpe, kde sa museli otacat. Pustane boli iba autobusy MHD. Podla najnovsich informacii sa pri nehode zranilo 5 osob, celkova skoda je odhadovana na cca 2 mil. Sk
- ZV 1810 po 18. h. na linke 21/3
- 2800 okolo 21. h. vypadol na linke 83/9, neskor ho az do konca sluzby nahradil ZV 2004
- cca medzi 16. h. az 17.20 h. autobusove a trolejbusove linky premavajuce po Stefanikovej, Sancovej, Prazskej ulici meskali v rozmedzi cca 5-30 min. pre vaznu dopravnu nehodu osobneho vozidla, ktore skoncilo v stlpe verejneho osvetlenia za zastavkou Sokolska, smer Patronka
Podla poradia:
X12: 4802, 4209, 1618, 1619, 2801, 2820
? M: ZV 3604/2
20: 1006, 1705, 1709, 1093, 1001, 1004, 1814
? M: ZV 1803/3
22: 1032, 1134, 1128, 1066, 1101, 1004
23: 3629, S 3512; R 3606, P 3637; 1814
? M: ZV 3607/1
34: 2515, 2405, 2415 ? , 2406, 2402, 2411
83: 2810, 2018n ? , 2829, 2816, 2818, 2823, 2813, VN 2809, 2800, 2826, R 2809
? M: ZV 2001/10; ZV 2004/9; ZV 2822/2
730/2: pravdepodobne 2822, jediny krat som ho vidle na tej 83/2, viac som ho cely v Dubravke nevidel