no ja som sa zviezol od auparku pod novy most a stalo sa to iste..ako vychadzal na obrubnik oskrel predok...kdesi som cital ze vodic moze zvysit svetlu vysku vozidla no zase asi na to vsetci kaslu...chcem vidiet ako budu tia busy vyzerat o rok ci dva
Na L88 1213 + este nejaky stal pod mostom, Nastupiste by mali vymenit, lebo 1213 sa pri prichode k nastupisti oskrela predkom o obruvnik a pri vyjazde z neho tiez, cize ak ich chceme mat pojazdne treba ich cim skor vymenit
Tvoje linkovanie sa mi páči..Myslím,že má logiku..3 a 8 by som rozhodne nespájal,pretože pre VLKOV je dôležité práve ich smerovanie do centra.Po ich spojení by vzniklo čosi,čo by v trase Račianske mýto-Vazovova-Trnavské mýto premávalo prázdne,zatial čo zvyšné linky -v tvojom prípade 5 a 9 by kapacitne nestíhali...
Nedeľa večer: 1024 po skončení služby na L91 došiel do vozovne Petržalka, kde už aj ostane ?
Ináč aj 1002 okolo 20tej +- z L91 išiel po Einsteinovej smer Trnávka a na úrovni vozovne Petržalka zastal a nevedel, kam má ísť; či na Príst. most, alebo dole smer Petržalka. Tak som si myslel či aj on nehľadal cestu do petržalskej vozovne. Ale za nim išla dielňa, tak asi išiel do vozovne Trnávka na poruchu a nepoznal to tam. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Darro