Reakcia na: djspek #45393:
Zákonnou podmienkou vybavenia sťažnosti (§ 5 ods.4/ Zák. NR SR č. 152/1998 Z.z.) je, že zo sťažnosti musí byť zrejmé kto ju podáva.
Teda písomná aj e-mailová sťažnosť musí obsahovať:
a) meno, priezvisko a adresu fyzickej osoby sťažovateľa;
b) v prípade právnickej osoby jej názov a sídlo.
Johny D
- 1802 po 15. h. docasne vypadol na linke 39/4, nahradil ho ZV 1320 (po skonceni hradenia isiel na linku 63)
- 1606 po 15. h. vypadol na linke 39/1, neskor ho nahradil ZV 1012 ? a napokon 1604
- 3626 po 15.30 h. asi docasne odisiel na plnicku (mozno vypadol) z linky 28/1, nahradil ho ZV 3615
- 2606 pred 16. h. docasne odisiel na plnicku z linky 34/5, nahradil ho ZV 2704
- linka 20/4 vypadla najneskor okolo 19.30 h., neskor ju nahradil ZV 2809 a napokon 1008
- 2819 okolo 19.40 h. docasne vypadol na linke 83/5, nahradil ho ZV 2830
26: 1816
83: 2818, 2823, 2826, 2811, 2819, 2822, 2810, S N 2812, 2942, 2813, 2323, R 2306
? M: ZV 2830/5
Pomohol gypista ?
2606 po nehode z 2. juna od dnes opat v premavke
2809 po poruche z 22. aprila od dnes opat v premavke