#39152 Emo: ja vychádzam z toho že vodiči autobusov majú ako jediní psychologické testy, musia si byť vedomí toho že vezú ľudí a sú teda za nich zodpovední a preto by mali byť rovnako zodpovední aj voči ostatným vozidlám....
Samozrejme ale platí že autobusy by mali mať vo väčšine prípadov prednosť, a tú im kamionisti a IGK nedávajú... ?
Kamionisti teda spomínané psycho-testy nemajú, takisto môžu byť vyčerpaní z dlhej cesty(aj keď aj oni majú povinné prestávky) a preto je väčšia šanca že spôsobia nehodu...
A ďalšia vec je že oni vezú iba náklad, takže im môže byť aj viac jedno AKO jazdia..
Ale toto ber iba ako moju úvahu ?
p.s. zhrnutie:
Dopredu sa tlačia aj kamióny aj busy, rozdiel je však v tom že busy na to majú právo ?
Samozrejme ale platí že autobusy by mali mať vo väčšine prípadov prednosť, a tú im kamionisti a IGK nedávajú... ?
Kamionisti teda spomínané psycho-testy nemajú, takisto môžu byť vyčerpaní z dlhej cesty(aj keď aj oni majú povinné prestávky) a preto je väčšia šanca že spôsobia nehodu...
A ďalšia vec je že oni vezú iba náklad, takže im môže byť aj viac jedno AKO jazdia..
Ale toto ber iba ako moju úvahu ?
p.s. zhrnutie:
Dopredu sa tlačia aj kamióny aj busy, rozdiel je však v tom že busy na to majú právo ?
Mike
Ináč neviem, či maju semafory na Račku viac cyklov (nejaký doobedňajší a poobedňajší, že by sa práve menili), ale od 9:59 do 10:05 mal zelenú IBA smer Šancová - Šancová, všetky ostatné smery stáli. A to ani nešla žiadna delegácia, ani polícia, nič. Po čase to IGK prestalo baviť, a z Račianskej a z Legionárskej začali chodiť aj na červenú.