Reakcia na: 1885 #35710:
Chodieval som do Race na strednu ... Aby som sa dostal do 59 (vtedy este 117), som musel nastupovat na Smolenickej, lebo na zastavke Dvory som sa uz dost casto nezmestil. Keby som prestupoval na Racku, tak uz by som sa nezmestil ani na nastupiste elektriciek na Racku... ?

LUK
Info by Fun.